wiosna idzie wiec na przednowku cienko ...

Data: 2010-03-15 22:50:59
Autor: meerkat
wiosna idzie wiec na przednowku cienko ...
http://biznes.interia.pl/gieldy/news/czytelnicy-juz-nie-chca-gazety-wyborczej,1452062

a moze zagraniczne rynki zbytu ... np . diaspora w szwecji ... albo birobidżan ...

Data: 2010-03-15 23:11:23
Autor: Lorn
meerkat pisze:
http://biznes.interia.pl/gieldy/news/czytelnicy-juz-nie-chca-gazety-wyborczej,1452062

a moze zagraniczne rynki zbytu ... np . diaspora w szwecji ... albo birobidżan ...

Nie zaczyna się zdania od 'a'. :> Weź pod uwagę wzrost czytelników internetowej wersji... Nie tylko GW... Rynek prasy wydawanej tradycyjnie, kurczy się nie od dziś. :>

Data: 2010-03-15 23:49:40
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hnm9k9$7k0$4news.interia.pl...
meerkat pisze:
[...]

-- -- -- -- --
jakby jeszcze tak dolaczali rolke papieru...sama gazeta za twarda - to moze moze kupilbym, bo czytac tego gowna nie radze...zupelnie bez sensu
awe

Data: 2010-03-15 23:51:31
Autor: Lorn
meerkat pisze:
[...]

Używaj jej jak chcesz... :> Czujesz się zmuszany do czytania GW? :>

Data: 2010-03-16 00:02:07
Autor: u2
W dniu 2010-03-15 23:51, Lorn pisze:

Używaj jej jak chcesz... :> Czujesz się zmuszany do czytania GW? :>

Przez ciebie porn jak najbardziej :]

Data: 2010-03-16 00:13:57
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-03-15 23:51, Lorn pisze:

Używaj jej jak chcesz... :> Czujesz się zmuszany do czytania GW? :>

Przez ciebie porn jak najbardziej :]

u2 proszę, przestań kultywować nowowiejską modę przekręcania nazwisk/nicków...

Data: 2010-03-16 01:16:26
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hnmd9k$bt1$1news.interia.pl...
u2 pisze:
[...]

-- -- -- -
ja bym napisal horn, az wlosy ci sie jeza. nitk nie zmusza mnie do czytania GW i nie kupuje tego szmatlawca.
zwykla tuba propagandowa a nie gazeta - jeszcze mialbym za ten shit placic? chyba tylko po trepanacji czaszki
awe

Data: 2010-03-16 01:15:48
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Napisałeś... :>

az wlosy ci sie jeza.

Niby z czego głuptasku?

nitk nie zmusza mnie do czytania GW i nie kupuje tego szmatlawca.

Masz do tego prawo... :>

zwykla tuba propagandowa a nie gazeta - jeszcze mialbym za ten shit placic? chyba tylko po trepanacji czaszki

Twoje posty są raczej dowodem na to,że przeszedłeś trepanacje czaszki. :>

Data: 2010-03-16 01:25:38
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

Napisałeś... :>

az wlosy ci sie jeza.

Niby z czego głuptasku?

[...]

-- -- -- -- -
ja mysle ze jak juz przez cos przeszedlem to pewnie przez twoja czaszke :-) stad zapewne zamiast mozgu masz ten kisiel we lbie
awe

Data: 2010-03-16 01:22:52
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Napisałeś... :>

az wlosy ci sie jeza.
Niby z czego głuptasku?

[...]

LOL :)

ze jak juz przez cos przeszedlem to pewnie przez twoja czaszke :-)

Możesz rozwinąć swoją chorą myśl? :>

stad zapewne zamiast mozgu masz ten kisiel we lbie

j.w :>

Data: 2010-03-16 10:18:12
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

Napisałeś... :>

az wlosy ci sie jeza.
Niby z czego głuptasku?

[...]

lorn ty jestes taka mala drobna wesz:-) nie zawracaj mi d..
awe

Data: 2010-03-16 15:44:51
Autor: raff
[...]

Ale akurat Porn jest niezle ;)

R.

wiosna idzie wiec na przednowku cienko ...