wipeout hd fury

Data: 2009-07-24 01:58:13
Autor: demute
wipeout hd fury
no i jak wrażenia?
ja wczoraj zassałem i muszę przyznać, że jest super.
tryb eliminator wychodzi na przeciw zapotrzebowaniu na walkę, na
deathmatche :D
może to trochę na wyrost, ale zrobione ok.
nowe 4 trasy, bajka, zwłaszcza TECH DA RA.

tylko jedna rzecz, nie wiem czy też to macie, zaciągnęła mi się
również aktualizacja 2.0
no i przy graniu online, przy przeglądaniu listy dostępnych gier
konsola robi zawieszkę, na razie raz
to sprawdziłem, jeszcze zobaczę dziś...czy ktoś też się z tym spotkał?

(wipeout hd fury zawiesza się lista online)

Data: 2009-07-24 19:02:38
Autor: Artur Bross
wipeout hd fury
Co im szkodzilo dodac funkcje sciagania muzyki do gry i umieszczenie w PSN
biblioteki wszystkich nagran z poprzednich czesci WipeOut? Muzyka byla
zawsze najmocniejsza domena tej gry, a teraz... Mozna sie posrac, od muzyki
w grze.

Sama gra, moze byc, ale na PS3 powinno to wygladac lepiej.

A.D. 2009-07-24 10.58, w
b465d337-71d2-4b40-8c6b-05798877cb5a@32g2000yqj.googlegroups.com, "demute"

Data: 2009-07-24 12:03:39
Autor: demute
wipeout hd fury
ależ jaki problem mieć muzykę z poprzednich wipeout?
kolego ja gram non stop przy legendarnym soundtracku z 2097 :D

b465d337-71d2-4b40-8c6b-05798877c...@32g2000yqj.googlegroups.com, "demute"

Data: 2009-07-24 12:03:51
Autor: demute
wipeout hd fury