W dniu 2016-07-19 o 11:11, nowyjestem@poczta.pl pisze:
pytanie: czy to wirginy mają problemy techniczne czy kafejka ma źle skonfigurowane komputery?
próbuję wejść w kafejce internetowej na stronę www.wirginmobile.pl
ale wyskakuje mi taki komunikat:
Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
Podczas łączenia z serwerem virginmobile.pl wystąpił błąd.
Nie udało się wygenerować pary kluczy (prywatnego i publicznego).
(Kod błędu: sec_error_keygen_fail)
Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić
autentyczności otrzymanych danych.
Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie albo skorzystać z opcji ,,Zgłoś niedziałającą witrynę" w menu Pomoc.
Coś z netem w tej kafejce. U mnie żadnych problemów z virginmobile.pl.