wirtualizacja Peceta

Data: 2011-08-28 17:18:04
Autor: Andrzej Libiszewski
wirtualizacja Peceta
Dnia Sun, 28 Aug 2011 17:06:08 +0200, lucek@toniemojemail.pl napisał(a):

witam,

mam maszyne Pentium "trzy czterysta piecdziesia"....czyli Pentium III
450 - ale jak ladnie brzmi. Chcialbym sie z nia juz pozegnac, ale nie
na zawsze. Mam zamiar (jezeli sie da) ja zwirtualizowac aby pozbyc sie
sprzetu. System Win xp sp2. A zwirtualizowany system chcialby aby
chodzil pod win xp/win 7, moze na jakims Linuxie.

Jak ma sie do tego zabrac? Gdzie mam spytac fachowcow, co przeszli na
druga strone!

Win 7 Pro zawiera do pobrania tzw Tryb XP, który nie jest niczym innym niż
wirtualną maszyną pracującą pod XP. Tak się można do tego zabrać
najprościej.

Osobną sprawą jest sensowność wirtualizowania trupa, jeżeli nie wymaga tego
jakieś specyficzne oprogramowanie lub sprzęt.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-08-28 17:59:25
Autor: qwerty
wirtualizacja Peceta
Użytkownik "Andrzej Libiszewski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1u9jvfnha4npu$.1dpiu4ryg9czc.dlg@40tude.net...
Win 7 Pro zawiera do pobrania tzw Tryb XP, który nie jest niczym innym niż
wirtualną maszyną pracującą pod XP. Tak się można do tego zabrać
najprościej.

Który wymaga odpowiednich instrukcji w procesorze.

Data: 2011-08-29 00:20:05
Autor: Andrzej Libiszewski
wirtualizacja Peceta
Dnia Sun, 28 Aug 2011 17:59:25 +0200, qwerty napisał(a):

[...]

Od dość dawna już nie wymaga. Po drugie, gdyby nawet, to większość nowych
procesorów ma te instrukcje.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-08-29 08:35:06
Autor: qwerty
wirtualizacja Peceta
Użytkownik "Andrzej Libiszewski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1s9z270zfb1ku$.a78ng8rhmlwt$.dlg@40tude.net...
Od dość dawna już nie wymaga. Po drugie, gdyby nawet, to większość nowych
procesorów ma te instrukcje.

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8002

System requirements

Supported Operating Systems: Windows 7

Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate, or Windows 7 Enterprise.

    Hard disk requirement: 2GB for installing Windows XP Mode. Additional 15GB of hard disk space for the virtual Windows environment.

Note: You can use Windows Virtual PC to run Windows XP Mode on your computer. Windows Virtual PC requires processor capable of hardware virtualization, with AMD-V™, Intel® VT or VIA® VT turned on in the BIOS.
Sam napisałeś, że większość nowych obsługuje

Data: 2011-08-29 11:24:57
Autor: Rados³aw Sokó³
wirtualizacja Peceta
W dniu 29.08.2011 08:35, qwerty pisze:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8002

Nieaktualne dawno. I dowód na to, ¿e lepiej wiedzieæ, a nie
znajdowaæ informacje w sieci :)

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-08-29 12:04:47
Autor: Andrzej Libiszewski
wirtualizacja Peceta

http://www.dobreprogramy.pl/Tryb-Windows-XP-takze-bez-sprzetowej-wirtualizacji,Aktualnosc,17226.html