wirtualna karta

Data: 2013-08-06 14:16:46
Autor: m
wirtualna karta
Witam,

muszę pilnie zapłacić/założyć za zleceniodawcę za pewną usługę płatną kartą. Problem w tym że zleceniodawca jest na maksa niezorganizowany i na 100% nie wypowie tej usługi na czas, przez co będą ściągać kolejne kwoty. Więc nie chcę używać swojej prawdziwej karty.

Więc wchodzi w grę założenie subkonta do inteligo, wyrobienie karty, zapłacenie, likwidacja karty, usługa się nie odnowi bo autoryzacja nie przejdzie.

Ale jest to na tyle pilne, że nie bardzo chcę czekać na to aż mi karta z Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy są jakieś czysto wirtualne a natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty którą mogę płacić w sieci?

p. m.

Data: 2013-08-06 14:19:59
Autor: darnok
wirtualna karta
On 2013-08-06 14:16, m wrote:

Ale jest to na tyle pilne, że nie bardzo chcę czekać na to aż mi karta z
Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy s± jakie¶ czysto wirtualne a
natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty któr± mogę płacić w
sieci?

jakas karta prezentowa-przedplacona na przyklad (ing, bzwbk).
zalozenie karty auchan/skarbonka.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-08-06 14:34:14
Autor: Tomasz Pawlak
wirtualna karta
Najszybciej:

http://prepaid.bzwbk.pl/karty-internetowe/karty-internetowe.html

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5200e92e$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

muszę pilnie zapłacić/założyć za zleceniodawcę za pewn± usługę płatn± kart±. Problem w tym że zleceniodawca jest na maksa niezorganizowany i na 100% nie wypowie tej usługi na czas, przez co będ± ¶ci±gać kolejne kwoty. Więc nie chcę używać swojej prawdziwej karty.

Więc wchodzi w grę założenie subkonta do inteligo, wyrobienie karty, zapłacenie, likwidacja karty, usługa się nie odnowi bo autoryzacja nie przejdzie.

Ale jest to na tyle pilne, że nie bardzo chcę czekać na to aż mi karta z Inteligo przyjdzie (tydzień?). Czy s± jakie¶ czysto wirtualne a natychmiastowe/szybkie sposoby na założenie karty któr± mogę płacić w sieci?

p. m.

Data: 2013-08-06 17:42:51
Autor: m
wirtualna karta
W dniu 06.08.2013 14:34, Tomasz Pawlak pisze:
Najszybciej:

http://prepaid.bzwbk.pl/karty-internetowe/karty-internetowe.html

O, wygląda na to że to jest to o co mi chodziło. Thx.

p. m.

Data: 2013-08-06 14:42:46
Autor: Tomasz Pawlak
wirtualna karta
http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-internetowe/karta-internetowa.html#tab_jak_zamowic

Od ręki działa 3-ci wariant zakupu - sprawdzone

pzdr