wirtualny Macierewicz

Data: 2018-02-16 00:21:59
Autor: japanizer
wirtualny Macierewicz
http://www.rp.pl/Katastrofa-smolenska/180219540-Lasek-Nie-spotkalem-katastrofy-badanej-na-podstawie-wirtualnego-modelu-samolotu.html

  - Nie spotkałem jeszcze żadnej katastrofy, która byłaby badana na podstawie   stworzenia modelu wirtualnego całego samolotu, a potem się ten wirtualny model,   że tak powiem, niszczy, również wirtualnie - powiedział w Polsat News Maciej   Lasek, były przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.   Zdaniem Laska wyniki wirtualnej rekonstrukcji przyniosą różne wyniki, w   zależności od tego, jak zostaną ustawione parametry. - Jeżeli podkomisja by   chciała zderzyć ten wirtualny model tak, jak ten samolot zderzył się z ziemią,   co jest zapisane w rejestratorach, prawdopodobnie wyniki będą podobne. Ale z   tego, co mówią członkowie podkomisji, ten samolot leciał przecież dużo wyżej, w   związku z czym nie mógł się zderzyć z ziemią. Jeżeli tam będą chcieli wstawiać   różne materiały wybuchowe, dostaną oczywiście inne wyniki - powiedział były szef   PKBWL.

Wirtualny Macierewicz wystartuje wirtualnego Tupolewa pilotowanego przez wirtualnych pilotów bez licencji, z wirtualnym opóźnieniem, i będzie lądował na wirtualnym lotnisku bez wirtualnych urządzeń do naprowadzania, którego wirtualni kontrolerzy lotu przekazarzą pilotom wirtualne "brak warunków do lądowania".

Potem już tylko wirtualny las z wirtualną mgła, wirtualne "nie ma decyzji prezydenta", "to się wkurzy", "musimy próbować do skutku", i na (prawie) sam koniec wirtualne "śmiało, zmieścisz się".

Jakby to wszystko nie przekonało jeszcze luda, że doszło do zamachu inspirowanego przez Tuska i eksplozji, to na sam koniec wstawi się scenę z filmu science-fiction pt. "Smoleńsk".

Data: 2018-02-16 12:23:17
Autor: dantes
wirtualny Macierewicz
Dnia Fri, 16 Feb 2018 00:21:59 -0800 (PST), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

[...]

No cóż...  Maciej "Nadal Boję Się Excela" Lasek wciąż jest na etapie
arkusza kalkulacyjnego.

[...]

Każdy program do symulacji, drukuje tzw. stronę kontrolną, która zawiera
wartości przyjętych współczynników/parametrów po to
by można było zweryfikować przeprowadzoną symulacje/rekonstrukcję.
Jeżeli Panu Maciusiu coś nie "zagra" no to może sobie sprawdzić.
Problem polega na tym, że w excelu to "ni chuja sjebia".

Wirtualny Macierewicz wystartuje wirtualnego Tupolewa pilotowanego przez wirtualnych
pilotów bez licencji, wirtualnym opóźnieniem, i będzie lądował na wirtualnym lotnisku bez wirtualnych urządzeń do naprowadzania, którego wirtualni kontrolerzy lotu przekazarzą pilotom wirtualne "brak warunków do lądowania".

Bełkot.

Data: 2018-02-16 14:00:33
Autor: Presidente de San Escobar
wirtualny Macierewicz

napisał(a):

> http://www.rp.pl/Katastrofa-smolenska/180219540-Lasek-Nie-spotkalem-katastrofy
-badanej-na-podstawie-wirtualnego-modelu-samolotu.html
arkusza kalkulacyjnego.

Dawaj miszczu jakie były tak badane :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-16 14:36:13
Autor: dantes
wirtualny Macierewicz

napisał(a):

[...]

Widzisz zawsze jest ten pierwszy raz, przynajmiej dla takiego Maciusia.
Maciuś w swoim życiu używał do zdejmowania wymiarów co najwyżej
"mikrometra" jeśli chciał być najdokładniejszym Maciusiem w grupie
Maciejów. Słowo klucz to: "wirtualny". Wykreśl go sobie z wypowiedzi
Maciusia i przestań się egzaltować.
To skanowanie geometrii nie jest robione po to by Maciuś i jego komanda,
liżąc rowa Katodzie, mogli sobie pooglądać wnetrza w "googlach".
To tylko sposób pozyskiwania danych do obliczeń numerycznych.

Data: 2018-02-16 16:10:27
Autor: Presidente de San Escobar
wirtualny Macierewicz

> [...]
"mikrometra" jeśli chciał być najdokładniejszym Maciusiem w grupie
Maciejów. Słowo klucz to: "wirtualny". Wykreśl go sobie z wypowiedzi

Dobra, rozumiem :DDDDDDDDD Nikt się nie zna, a ty jedyny wiesz jak należy badać
:DDDD No dobra jeszcze psychiczna komisja Maciory :DDDDDDDDDDDDDd
Zapisz się do niej przynajmniej na durnocie zarobisz :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-16 16:31:19
Autor: dantes
wirtualny Macierewicz
Dnia Fri, 16 Feb 2018 16:10:27 +0100, Presidente de San Escobar napisał(a):

[...]

To nie kwestia "znania" to podstawy...
Najprawdopodobniej jesteś "humanistą" i obce Ci są takie tematy.
Ale nie martw sie, nie musisz wiedzieć wszystkiego.

:DDDD No dobra jeszcze psychiczna komisja Maciory :DDDDDDDDDDDDDd
???

Zapisz się do niej przynajmniej na durnocie zarobisz :DDDDDDDDDDDdd
???

P.S.
Zaklej sobie kamerkę.

Data: 2018-02-16 17:49:55
Autor: Presidente de San Escobar
wirtualny Macierewicz
> [...]

Najprawdopodobniej jesteś "humanistą" i obce Ci są takie tematy.
Ale nie martw sie, nie musisz wiedzieć wszystkiego.

Czyli jesteś z dupy matematykiem, który samoloty najwyżej sklacał z papieru,
ale wiesz jak się bada ich katastrofy.

P.S.
Zaklej sobie kamerkę.

Ciołku - nie mam kamerki.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-17 02:19:33
Autor: stevep
wirtualny Macierewicz
W dniu .02.2018 o 17:49 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Ale nie martw sie, nie musisz wiedzieć wszystkiego.

Czyli jesteś z dupy matematykiem, który samoloty najwyżej sklacał z  papieru,

I rozumu.

--
stevep

Data: 2018-02-17 10:17:25
Autor: dantes
wirtualny Macierewicz
Dnia Fri, 16 Feb 2018 17:49:55 +0100, Presidente de San Escobar napisał(a):

[...]

Zmartwię Cię, sama matematyka tu nie wystarcza.

który samoloty najwyżej sklacał z papieru,
ale wiesz jak się bada ich katastrofy.
Stopień opanowania przez Ciebie powyższego tematu
budzi pewne podejrzenia.

P.S.
Zaklej sobie kamerkę.

Ciołku - nie mam kamerki.
Nie musisz wiedzieć wszystkiego.

Data: 2018-02-17 02:18:47
Autor: stevep
wirtualny Macierewicz

napisał(a):

[...]

Eeee, przecież za PRL-u nieJaki Jaszczuk:
# Bolesław Borys Jaszczuk (ur. 25 października 1913 w Warszawie, zm. 1  stycznia 1990 tamże) - polski aktywista komunistyczny, członek Biura  Politycznego i sekretarz Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonej Partii  Robotniczej, minister energetyki, minister przemysłu maszynowego, poseł na  Sejm PRL II, IV oraz V kadencji. Z wykształcenia inżynier elektryk. #
Ze strony:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bolesław_Jaszczuk
odrzucał wyniki obliczeń komputerowych pray użyciu suwaka logarytmicznego.

--
stevep

Data: 2018-02-16 14:12:34
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
wirtualny Macierewicz
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:e63f83af-5713-4104-9a16-988a4d03a5afgooglegroups.com...
[...]

"Prawda jest coraz bliżej". Putin odda wrak? Ależ się Rydzyk ucieszy!

CL

wirtualny Macierewicz