wirtualnyburdel a par212KK

Data: 2009-03-10 16:49:50
Autor: SlawcioD
wirtualnyburdel a par212KK
Witam!

czlowiek wpisuje w przegladarke wirtualnyburdel.pl a jego oczom ukazuje sie strona sejmu...

co moze grozic autorowi przekierowania i czy ten czyn wyczerpuje znamiona tytulowego paragrafu 212kk?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-10 17:11:00
Autor: Haribo
wirtualnyburdel a par212KK
czlowiek wpisuje w przegladarke wirtualnyburdel.pl a jego oczom ukazuje sie strona sejmu...

takich przekierowań było już kilka... nie wiem czemu o tym akurat jest tak gło¶no.

pytanie czy zrobienie przekierowania to przestępstwo?

Data: 2009-03-10 17:49:17
Autor: SlawcioD
Haribo pisze:
[...]

ZTCW Kancelaria Sejmu poslala sprawe do prokuratury... i co dalej z ta sprawa?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-10 10:24:05
Autor: SzalonyKapelusznik
On 10 Mar, 17:49, SlawcioD <slawc...@poczta.onet.pl> wrote:
Haribo pisze:

> [...]

> pytanie czy zrobienie przekierowania to przestępstwo?

ZTCW Kancelaria Sejmu poslala sprawe do prokuratury... i co dalej z ta

Bedziemy mieli definicje prawna wirtualnego burdelu? No powodzenia.
Tyle jest drog obrony ze smiac mi sie chce na mysl ze ktos sie obrazil
srodze i straszy sadem.

Data: 2009-03-11 08:54:35
Autor: Andrzej Adam Filip

Haribo pisze:

> [...]

Bedziemy mieli definicje prawna wirtualnego burdelu? No powodzenia.
Tyle jest drog obrony ze smiac mi sie chce na mysl ze ktos sie obrazil

Czy słowo wirtualny było obraźliwe? ;-)

To chyba Giertych (LPR) kiedyś tam tłumaczył dlaczego mówił "quasi-mafia" a nie "mafia", względy "skarżalności" zostały wymienione na pierwszym
miejscu AFAIR :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : anfi@xl.wp.pl
AmbroĹĽy w grudniu uprawia ugory.

Data: 2009-03-11 12:39:34
Autor: Marek Dyjor
Haribo pisze:

[...]

np przedstawi badania co s±dz± polacy o sejmie i posłach oraz politykach. i wyjdzie że to było bardzo delikatne okre¶lenie.

Data: 2009-03-11 07:35:27
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 10 Mar 2009 17:49:17 +0100, SlawcioD napisał(a):

[...]

Po co wpisywali taki adres??

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-11 10:27:32
Autor: szerszen
wirtualnyburdel a par212KK

Użytkownik "Haribo" <haribo@pewnawymyslonadomena.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp63em$8rh$1portraits.wsisiz.edu.pl...

takich przekierowań było już kilka... nie wiem czemu o tym akurat jest tak gło¶no.

bo wirtualnyburdel, to tylko przy okazji

a podstawowym przewinieniem bylo zalozenie domen brzdac.pl i przekierowanie na strone prezydenta :)

Data: 2009-03-10 18:30:37
Autor: Przemek Lipski
wirtualnyburdel a par212KK

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp626v$ra7$1news.onet.pl...
[...]

Przede wszystkim jest to wprowadzanie w bł±d, bo sejm jest niestety jak najbardziej realny, a nie wirtualny...

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-03-11 12:40:22
Autor: Marek Dyjor
Przemek Lipski wrote:
[...]

no wła¶nie to jest niestety realny burdel

Data: 2009-03-11 13:54:17
Autor: Przemek Lipski
wirtualnyburdel a par212KK

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gp87v0$n1l$1news.onet.pl...

Przede wszystkim jest to wprowadzanie w bł±d, bo sejm jest niestety
jak najbardziej realny, a nie wirtualny...

no wła¶nie to jest niestety realny burdel

Nie chciałem tego pisać wprost :)))

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-03-11 15:41:28
Autor: Andrzej Adam Filip
wirtualnyburdel a par212KK
"Przemek Lipski" <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> pisze:

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp87v0$n1l$1news.onet.pl...

Przede wszystkim jest to wprowadzanie w błąd, bo sejm jest niestety
jak najbardziej realny, a nie wirtualny...

no właśnie to jest niestety realny burdel

Nie chciałem tego pisać wprost :)))

Pozdrawiam Przemek

Wiedziałeś jak perfidnie napisać tak by cię inni wyręczyli? :-)
W sposób oczywisty *podżegałeś*! ;-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : anfi@xl.wp.pl
W przedpieklu nie powołuj się jeszcze na szatana.

Data: 2009-03-10 19:53:36
Autor: Andrzej Adam Filip
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> pisze:
czlowiek wpisuje w przegladarke wirtualnyburdel.pl a jego oczom
ukazuje sie strona sejmu...

co moze grozic autorowi przekierowania i czy ten czyn wyczerpuje
znamiona tytulowego paragrafu 212kk?

Użycie w tym przypadku art. 212 KK z większością jego maksymalnej
surowości byłoby godne Białorusi. Miała być druga Japonia, potem druga Irlandia, jest druga Islandia a ma być druga Białoruś?
Dla mnie w normalnym kraju demokratycznym sprawa powinna się skończyć
jeśli już to na góra nawiązce/grzywnie.

Art 212 KK § 4 mówi o ściganiu z oskarżenia prywatnego.

Sejm ma więc prawo domagać się by jego krytycy mogli mu ironicznie
przypominać przy co lepszej okazji okazji że domagał się ścigania za
taki zwrot. Do końca (pełnej) kadencji parę okazji do *złośliwych*
przypomnień po prostu musi się trafić :-)

URL(s):
http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=474&norm=212&lang=48&adate=20070625&head=0

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : anfi@xl.wp.pl
Lew idąc zaciera ogonem ślady swych łap,

wirtualnyburdel a par212KK