wirtualnyburdel a par212KK

Data: 2009-03-10 17:11:00
Autor: Haribo
wirtualnyburdel a par212KK
czlowiek wpisuje w przegladarke wirtualnyburdel.pl a jego oczom ukazuje sie strona sejmu...

takich przekierowań było już kilka... nie wiem czemu o tym akurat jest tak głośno.

pytanie czy zrobienie przekierowania to przestępstwo?

Data: 2009-03-10 17:49:17
Autor: SlawcioD
Haribo pisze:
[...]

ZTCW Kancelaria Sejmu poslala sprawe do prokuratury... i co dalej z ta sprawa?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-10 10:24:05
Autor: SzalonyKapelusznik
On 10 Mar, 17:49, SlawcioD <slawc...@poczta.onet.pl> wrote:
Haribo pisze:

> [...]

> pytanie czy zrobienie przekierowania to przestępstwo?

ZTCW Kancelaria Sejmu poslala sprawe do prokuratury... i co dalej z ta

Bedziemy mieli definicje prawna wirtualnego burdelu? No powodzenia.
Tyle jest drog obrony ze smiac mi sie chce na mysl ze ktos sie obrazil
srodze i straszy sadem.

Data: 2009-03-11 08:54:35
Autor: Andrzej Adam Filip

Haribo pisze:

> [...]

Bedziemy mieli definicje prawna wirtualnego burdelu? No powodzenia.
Tyle jest drog obrony ze smiac mi sie chce na mysl ze ktos sie obrazil

Czy słowo wirtualny było obraźliwe? ;-)

To chyba Giertych (LPR) kiedyś tam tłumaczył dlaczego mówił "quasi-mafia" a nie "mafia", względy "skarżalności" zostały wymienione na pierwszym
miejscu AFAIR :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : anfi@xl.wp.pl
AmbroĹźy w grudniu uprawia ugory.

Data: 2009-03-11 12:39:34
Autor: Marek Dyjor
Haribo pisze:

[...]

np przedstawi badania co sądzą polacy o sejmie i posłach oraz politykach. i wyjdzie że to było bardzo delikatne określenie.

Data: 2009-03-11 07:35:27
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 10 Mar 2009 17:49:17 +0100, SlawcioD napisał(a):

[...]

Po co wpisywali taki adres??

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-11 10:27:32
Autor: szerszen

Użytkownik "Haribo" <haribo@pewnawymyslonadomena.pl> napisał w wiadomości news:gp63em$8rh$1portraits.wsisiz.edu.pl...

takich przekierowań było już kilka... nie wiem czemu o tym akurat jest tak głośno.

bo wirtualnyburdel, to tylko przy okazji

a podstawowym przewinieniem bylo zalozenie domen brzdac.pl i przekierowanie na strone prezydenta :)

wirtualnyburdel a par212KK