wirus na gazetapolska.pl

Data: 2009-05-04 16:16:10
Autor: jurek
wirus na gazetapolska.pl
wirus na gazetapolska.pl  ?! czy mój antywirus ześwirował?

Data: 2009-05-04 16:22:38
Autor: Tzva Adonai
wirus na gazetapolska.pl
wirus na gazetapolska.pl  ?! czy mój antywirus ześwirował?

Nie ześwirował... PiSdzielce poskąpiły na dobrego informatyka...

***

File name: http://gazetapolska.pl
Malware name: HTML:lframe-inf
Malware type: Virus/Worm
VPS version: 090504-0, 2009-05-04

Data: 2009-05-04 16:24:22
Autor: Zennon
wirus na gazetapolska.pl
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:653d.000001dd.49fefa2enewsgate.onet.pl...
[...]

A bedzie z miesiac, jak zhakowali Dziennik Polski.

Zennon

Data: 2009-05-04 16:31:29
Autor: Tzva Adonai
wirus na gazetapolska.pl
A bedzie z miesiac, jak zhakowali Dziennik Polski.

PiSdowski admin zachwaścił serwer... Ten robaczek do każdego pliku html dodaje
specyficzny kod w rodzaju <iframe src="[www.*******.***"></iframe>]... Wystarczy
ten kod usunąć i po problemie, nie sądzę jednak, żeby umiejętności informatyka
zatrudnionego przez PiS wystarczyły do wykonania takiej "skomplikowanej" operacji...

Data: 2009-05-04 16:47:37
Autor: Franc
wirus na gazetapolska.pl

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:653d.000001de.49fefc41newsgate.onet.pl...
[...]