wirus pokonany!

Data: 2020-03-23 23:32:41
Autor: japanizer
wirus pokonany!
Wirus pokonany! Kto sądzi inaczej, ten zostanie w tekturowym państwie PiS zwolniony dyscyplinarnie:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polozna-zwolniona-za-krytyke-o-braku-maseczek-7846737.html

Położna zwolniona za krytykę braku maseczek

Położna ze szpitala w Nowym Targu została dyscyplinarnie zwolniona za umieszczenie na swoim profilu społecznościowym wpisu o braku maseczek ochronnych i trudnych warunkach pracy. Dyrektor, który po kontakcie z zakażonym koronawirusem posłem przebywa na kwarantannie, wcześniej wręczył położnej dyscyplinarkę.

Data: 2020-03-24 08:03:29
Autor: A. Filip
wirus pokonany w szpitalu twierdzy PiS Nowy Targ
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ty jednak jesteś partaczem :-)
Gdzie walnąłeś info że tam _lokalnie_ rządzi PiS [A]?

[A] http://24tp.pl/n/58142
 2019-05-27 07:55:19
Wybory do PE ; Miażdżąca przewaga PiS w powiecie nowotarskim
[...] W mieście Nowy Targ na PiS zagłosowało 51,8% wyborców, na KE
30,99%, na Konfederację 5,3%, a na Wiosnę 4,74%.
W gminie Nowy Targ PiS zdobył 5297 głosów (73,47%), druga w kolejności
KE zebrała 1108 (15,36%).[...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-24 00:09:58
Autor: japanizer
On Tuesday, March 24, 2020 at 4:03:31 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> wręczył położnej dyscyplinarkę.

Ty jednak jesteś partaczem :-)
Gdzie walnąłeś info że tam _lokalnie_ rządzi PiS [A]?

Po co ja mam pisać, skoro ty zawsze zaliczysz samoosranie? Tak przy okazji, to jedni z tych, co wprowadzali strefy wolne od LGBT.

Data: 2020-03-24 08:45:32
Autor: Runt
W dniu 2020-03-24 o 08:03, A. Filip pisze:
[...]

Z czyjego nadania jest dyrektor?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-24 09:07:36
Autor: A. Filip
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

Japanizer nie napisał, ja cudzą robotę _za darmo_ odwalam wyjątkowo bo
inaczej jest całkiem nie po kapitalistycznemu :-)

Wy dla mnie jesteście partaczami bez wyczucia jak unikać przeginania pały.
Po co samemu _zbyt nachalnie_ "uogólniać" jak wystarczająco wielu
czytelników uogólni samodzielnie (świadomie lub jeszcze lepiej
nieświadomie).  Według ministra zdrowia "można się spodziewać" dodawania
jednego zera mniej więcej co tydzień do liczby zakażonych (z praktyki
światowej).  Do pierwszej tury wyborów jest miesiąc wiec dodanie dwóch
zer przed wyborami do obecnych sześciuset oficjalnie zakażonych w Polsce
jest *niestety* "całkiem prawdopodobne" IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-24 13:01:44
Autor: Runt
W dniu 2020-03-24 o 09:07, A. Filip pisze:
[...]

Znasz odpowiedź na pytanie czy znów będziesz pierdzielił dyrdymały?

Wy dla mnie jesteście partaczami bez wyczucia jak unikać przeginania pały.

Temat dotyczył tego, że koleś z PiS wywalił pielęgniarkę na zbity pysk tylko za to, że zwróciła uwagi na braki czegoś tam. Pamiętasz awanturę z Łomzy? Kto tu przegina pałę?

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-24 14:03:05
Autor: 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨 𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
wirus pokonany!
Am 24.03.20 um 07:32 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Powinna sie cieszyc, ze nie mieszka w Pln. Korei. Tam nie ma zadnych chorych, a jesli jakis sie zablaka, to go rozstrzelaja.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-24 06:40:08
Autor: japanizer
wirus pokonany!
On Tuesday, March 24, 2020 at 10:03:07 PM UTC+9, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> Powinna sie cieszyc, ze nie mieszka w Pln. Korei. Tam nie ma zadnych chorych, a jesli jakis sie zablaka, to go rozstrzelaja.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/784/253/4bb.jpg

wirus pokonany!