wirus pokonany!

Data: 2020-03-24 14:03:05
Autor: 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨 𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
wirus pokonany!
Am 24.03.20 um 07:32 schrieb japanizer@japanizer.org:
Wirus pokonany! Kto sądzi inaczej, ten zostanie w tekturowym państwie PiS zwolniony dyscyplinarnie:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polozna-zwolniona-za-krytyke-o-braku-maseczek-7846737.html

Położna zwolniona za krytykę braku maseczek

Położna ze szpitala w Nowym Targu została dyscyplinarnie zwolniona za umieszczenie na swoim profilu społecznościowym wpisu o braku maseczek ochronnych i trudnych warunkach pracy. Dyrektor, który po kontakcie z zakażonym koronawirusem posłem przebywa na kwarantannie, wcześniej wręczył położnej dyscyplinarkę.

Powinna sie cieszyc, ze nie mieszka w Pln. Korei. Tam nie ma zadnych chorych, a jesli jakis sie zablaka, to go rozstrzelaja.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-24 06:40:08
Autor: japanizer
wirus pokonany!
On Tuesday, March 24, 2020 at 10:03:07 PM UTC+9, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> Powinna sie cieszyc, ze nie mieszka w Pln. Korei. Tam nie ma zadnych chorych, a jesli jakis sie zablaka, to go rozstrzelaja.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/784/253/4bb.jpg

wirus pokonany!