[LOT] wirusy, spam i adware

Data: 2016-01-22 19:00:13
Autor: marfi
[LOT] wirusy, spam i adware
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:n7to5e$jjq$1node1.news.atman.pl...
wiem,że pewnie NIkt tu nie zdradzi swoich tajemnic, ale i tak zapytam...

jak Panowie walczycie z wirusami i syfem przyklejajÄ…cym sie do przeglÄ…darek?

znam tylko taki program adwcleaner...

mam kompa z wirusami i z zasyfioną przeglądarką... co byście radzili? pogadajmy!

Najważniejsze to dobry zasilacz - polecam "be quiet!" - od momentu zakupu nie miałem żadnego wirusa.
Przed zakupem również.

--
marfi

Data: 2016-01-22 19:25:19
Autor: platformowe głupki
[LOT] wirusy, spam i adware
najłatwiej strzelić z dupy jak sie nie ma nic do powiedzenia nie?
ile za tą wypowiedź dostałeś grantu? bo chyba nie za frajer robisz z siebie przygłupa?

Data: 2016-01-22 22:25:20
Autor: marfi
[LOT] wirusy, spam i adware
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:n7ts6k$mdc$1node2.news.atman.pl...
najłatwiej strzelić z dupy jak sie nie ma nic do powiedzenia nie?
ile za tą wypowiedź dostałeś grantu? bo chyba nie za frajer robisz z siebie przygłupa?

Oczywiście, że nie - za użycie nazwy "be quiet!" dostaję 540 PLN brutto - teraz użyłem tej nazwy po raz drugi :)

--
marfi

[LOT] wirusy, spam i adware