wisienki 100zł za rejestrację prepaida

Data: 2016-06-21 09:59:34
Autor: nowyjestem
wisienki 100zł za rejestrację prepaida
słyszałem że podobno jakaś sieć komórkowa
płaci 100zł za rejestrację prepaida.

nie wiem która, nie wiem na czym polega
to rzekome "płacenie", ale zainteresowało
mnie to...

czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
temat i zna szczegóły promocji?!

Data: 2016-06-21 10:27:54
Autor: mk
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 18:59:36 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
temat i zna szczegóły promocji?!

W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

Data: 2016-06-21 10:40:57
Autor: nowyjestem
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 19:27:58 UTC+2 użytkownik mk napisał:
> [...]

> czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
> temat i zna szczegóły promocji?!

W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

na koncie dodatkowym czy na głównym?

Data: 2016-06-21 20:10:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-21 o 19:40, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Dodatkowym.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-bonusy-za-rejestracje-numeru-na-karte,2,3,36314.html

--
Liwiusz

Data: 2016-06-21 13:55:35
Autor: Kris
> [...]

> czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
> temat i zna szczegóły promocji?!

W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

Nic tylko kupować prepaidy rejestrować a st?wy na premium sms w połowie odzyskać;)

Data: 2016-06-21 22:56:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-21 o 22:55, Kris pisze:
[...]

Nie da się.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-21 23:50:54
Autor: Grzexs
[...]

Ja dostałem 500 zł bonusu. Telefon od dawna zarejestrowany.

Środki bonusowe są ważne 30 dni, ale dość łatwo kosztem 2,5 zł na miesiąc daje się tą ważność wydłużać.

--
Grzexs

Data: 2016-06-21 22:56:53
Autor: nowyjestem
wisienki 100zł za rejestrację prepaida
Środki bonusowe są ważne 30 dni, ale dość łatwo kosztem 2,5 zł na
miesiąc daje się tą ważność wydłużać.

w jaki sposób można przedłużać ten bonus?

Data: 2016-06-22 09:55:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-22 o 07:56, nowyjestem@poczta.pl pisze:
Środki bonusowe są ważne 30 dni, ale dość łatwo kosztem 2,5 zł na
miesiąc daje się tą ważność wydłużać.

w jaki sposób można przedłużać ten bonus?

Nawet bez kosztu 2,5zł. Po prostu doładowując przez fb lub doladowania.play.pl dostaje się 15% więcej na konto bonusowe. Zatem ładujesz za 5zł, dostajesz 0,75zł na konto bonusowe i całe konto bonusowe (łącznie z tymi setkami) jest przedłużane o 30 dni.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-22 03:23:47
Autor: nowyjestem
[...]

przechodząc do play z zarejestrowanym nr dostajemy 60zł za przeniesienie
czy jest jakiś sposób aby otrzymać i 100zł za rejestracje i 60zł bunusa
za przeniesienie?

druga sprawa: od kiedy dają te 15% za doladowania.play.pl? Ja zawsze
doładowuję z tej strony i nigdy 0,75zł nie otrzymałem: co robię nie tak?

Data: 2016-06-22 13:02:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-22 o 12:23, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Tych 60zł chyba już od dawna nie ma.

druga sprawa: od kiedy dają te 15% za doladowania.play.pl? Ja zawsze
doładowuję z tej strony i nigdy 0,75zł nie otrzymałem: co robię nie tak?

Nie wiem. Ja zawsze dostaję, od kilku lat. Może nie wiesz, że dostajesz?

--
Liwiusz

Data: 2016-06-24 00:36:56
Autor: Grzexs
[...]

Owszem, cały czas są.

druga sprawa: od kiedy dają te 15% za doladowania.play.pl? Ja zawsze
doładowuję z tej strony i nigdy 0,75zł nie otrzymałem: co robię nie tak?

Nie wiem. Ja zawsze dostaję, od kilku lat. Może nie wiesz, że dostajesz?

Bo trzeba doładować przez facebooka, nie przez stronę playa. Zakładasz lipne konto, wklejasz ze 3 idiotyczne zdjęcia, polubiasz przypadkowe koła gospodyń wiejskich, potem wchodzisz na "Play strefa doładowań" i już masz 15% za każde doładowanie. A to pryszcz, ważniejsze jest przedłużanie bonusu.

Można jeszcze przez "tajemną kombinację".

--
Grzexs

Data: 2016-06-24 05:39:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-24 o 00:36, Grzexs pisze:

[...]

Chyba nie trzeba nawet konta zakładać - chodzi o doładowanie przez linka z fb, który jest dostępny publicznie.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-24 13:00:17
Autor: radekp@konto.pl
wisienki 100zł za rejestrację prepaida
Fri, 24 Jun 2016 00:36:56 +0200, w <nkhoa0$slf$1@node1.news.atman.pl>, Grzexs
<gwtx@unun-to-go2.pl> napisał(-a):

> [...]

Bo trzeba doładować przez facebooka, nie przez stronę playa. Zakładasz lipne konto, wklejasz ze 3 idiotyczne zdjęcia, polubiasz przypadkowe koła gospodyń wiejskich, potem wchodzisz na "Play strefa doładowań" i już masz 15% za każde doładowanie. A to pryszcz, ważniejsze jest przedłużanie bonusu.

Po co tak kombinować?

Data: 2016-07-03 12:44:35
Autor: Zbynek Ltd.
Grzexs napisał(a) :
[...]

Tajemna kombinacja, to doładowanie ze strony:
http://doladowania.play.pl/
Od 25 zł.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-06-22 03:41:45
Autor: bi123
wisienki 100zł za rejestrację prepaida
ładujesz za 5zł, dostajesz 0,75zł na konto bonusowe i całe konto bonusowe (łącznie z tymi setkami) jest przedłużane o 30 dni.

Nie do końca tak jest. Aby dostać 15% bonusu trzeba doładować min. 25 zł.

Data: 2016-06-22 13:06:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-22 o 12:41, bi123@o2.pl pisze:
ładujesz za 5zł, dostajesz 0,75zł na konto bonusowe i całe konto
bonusowe (łącznie z tymi setkami) jest przedłużane o 30 dni.

Nie do końca tak jest. Aby dostać 15% bonusu trzeba doładować min. 25 zł.

Rzeczywiście.
Ale przez fb jest chyba od 5zł?
https://apps.socializer.pl/doladowania_play/media/img/regulamin.pdf
Jako żywo pamiętam te 0,75 :)

--
Liwiusz

Data: 2016-06-22 09:42:08
Autor: nowyjestem
wisienki 100zł za rejestrację prepaida

> Nie do końca tak jest. Aby dostać 15% bonusu trzeba doładować min. 25 zł.

Rzeczywiście. Ale przez fb jest chyba od 5zł?

sprawdziłem: pierwsze niepremiowane 25zł jest warunkiem premiowanych
dowolnych kwot doładowań. Później nawet za 5zł jest premia.

ponadto 60zł ciągle działa, ja ciągle przychodzę do play uciekam gdziekolwiek (np. do sieci Ojca Inwestora), a potem
znowu wracam do play i znowu dostaję 60zł. Dlatego doładowuję
wyłącznie 5zł i chyba dlatego nigdy nie dostałem 15% premii.

Data: 2016-06-22 18:34:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienki 100zł za rejestrację prepaida

"Liwiusz" nkdrfd$opr$2@node1.news.atman.pl

Jako żywo pamiętam te 0,75 :)

Ależ nuda!!! Agora płaci 17 pln za dziewiczy pakiet warty 19 pln,
0,50 pln -- za #F, a w wypadku Play Agora płaci 6 dych...

   CPS - 60 zł
   CPS - wynagrodzenie zostanie przynane po zawarciu umowy
         z PLAY zarówno przez nowego, jak i starego klienta.

[na psy zeszli grupowicze? -- rzucają się na ochłapy?...]

Jak ktoś wydawcą Agory jeszcze nie jest -- może skorzystać
z moich banerów i podzielić się ze mną moim zarobkiem. Ale
uwaga!!! -- płacić chcę (i mogę) tylko tym osobnikom, dzięki
którym dostanę zarobek, nie zaś tym, którzy zgłoszą się po
zarobek, lecz nijak nie wykażą, iż zarobiłem dzięki nim.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

wisienki 100zł za rejestrację prepaida