wisienkowy kindle w mbanku

Data: 2012-04-19 08:16:19
Autor: mohonk
wisienkowy kindle w mbanku
Chyba jeszcze nikt nie wspomniał na grupie:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1188,nowa-karta-world-
mastercard-i-1000-czytnikow-kindle-4-do-wygrania.html

Osobiście nie skorzystam bo Kindle już mam, ale sprzęt mogę polecić z czystym sumieniem. Nawiasem mówiąc niedługo ma się pojawić polska wersja Amazona.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-04-19 10:39:59
Autor: neoniusz
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 19.04.2012 10:16, mohonk pisze:
Chyba jeszcze nikt nie wspomniał na grupie:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1188,nowa-karta-world-
mastercard-i-1000-czytnikow-kindle-4-do-wygrania.html

Ja nie wygram, bo mi nie chca dac tej karty, nawet z limitem 1000 zl. LOL! A oczywiscie "reklama dla ciebie" krzyczy o setkach tysiecy w KK na wyciagniecie reki.
Zmiana typu karty nie jest jeszcze mozliwa, bo "jeszcze nie mamy wprowadzone do systemu".

Data: 2012-04-19 14:25:27
Autor: Wemif
wisienkowy kindle w mbanku
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

Ja nie wygram, bo mi nie chca dac tej karty, nawet z limitem 1000 zl.

Probowalem wlasnie złożyć wniosek o kartę, ich formularz nie pokazuje tej
karty jeśli wpisze się mniejszą kwotę limitu niż 3000, to może być
minimum dla tej karty, może dlatego Ci jej nie dali gdy próbowałeś o 1000?

a.

Data: 2012-04-19 16:35:31
Autor: neoniusz
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 19.04.2012 16:25, Wemif pisze:
[...]

To jest gold, minimum to 10000. Ogarnąłem to dopiero po złożeniu wniosku. Ale kwotę do przyznania wpisałem w okolicach 10000, ale "minimum poniżej którego nie zejdziesz" dałem 1000 ;) Wisi "Oczekiwanie na dokumenty" czyli go odrzucili. Mam mocno naruszoną zdolność w mbąku. Tylko tam mam teraz VP, VG i VC. Będę próbował obniżyć limity, bo jak nie ma mtransferu to mi już nie potrzeba i zobaczę wtedy. "Opiekun klienta" znalazł tylko jedno rozwiązanie - złożyć normalnie wniosek, nie w trybie uproszczonym, donosząc papiery.

Data: 2012-04-19 16:37:34
Autor: neoniusz
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 19.04.2012 16:35, neoniusz pisze:
[...]

Hmm, ale rzeczywiscie pojawia sie juz od 3000. Dziwne.

Data: 2012-04-19 10:59:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

"mohonk" jmohkj$fir$1@inews.gazeta.pl

[...]

    Wygra łącznie 1000 osób, które wyślą SMS-a jako pierwsze
    w powyższych terminach. W pierwszej turze do wygrania 333
    czytniki, w drugiej 333 a w ostatnie 334 czytniki.

Do biegu, gotowi, STARTT!!! Nich frajerzy gonią -- 999 nagród
rozdysponowaliśmy przed środkowym wykrzyknikiem... ;)

Data: 2012-04-19 09:32:19
Autor: Konfabulator
wisienkowy kindle w mbanku
Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

Data: 2012-04-19 12:11:02
Autor: Waldek
wisienkowy kindle w mbanku

http://swiatczytnikow.pl/najtanszy-kindle-4-juz-w-sprzedazy-jednak-109-dla-polski/

Data: 2012-04-19 11:56:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

"mohonk" jmol38$odf$1@inews.gazeta.pl

Myślę, że jeśli ktoś dostanie taką kartę to dość łatwo wygrać
czytnik, wystarczy ustawić sobie alarm w komórce. Pewnie do tego
czasu nawet nie wydadzą tego tysiąca kart...

W istocie 333 osoby na cała Polskę -- bardzo łatwo.

" Konfabulator" jmom33$r4d$1@inews.gazeta.pl

Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

Dla mnie raczej nic nie jest warty. Tablet -- OK, ale nie czytanik.

Data: 2012-04-19 10:32:40
Autor: mohonk
wisienkowy kindle w mbanku
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

W istocie 333 osoby na cała Polskę -- bardzo łatwo.

333 osoby w całej Polsce wysyłające sms-y o północy, które otrzymały dany typ karty w mBąku?

Wydaje mi się, że prawdopodobieństwo wygranej jest dość duże, zależy ile bank wydaje tych kart...

" Konfabulator" jmom33$r4d$1@inews.gazeta.pl

> Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

Sądząc z regulaminu promocji w Polsce będzie sprzedawany za 319 złotych.

Dla mnie raczej nic nie jest warty. Tablet -- OK, ale nie czytanik.

Moim zdaniem to świetne urządzenie, dzięki technologii e-ink nie świeci po oczach i prawie nie zużywa prądu. Ma wbudowane wi-fi. Kto korzystał ten wie jak wygodnie się czyta np. w autobusie czy pociągu (albo pod ławką na wykładzie) :) Ale to już chyba NTG

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-04-19 11:06:11
Autor: Konfabulator
wisienkowy kindle w mbanku
mohonk <mohonk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a): > > W istocie 333 osoby na cała Polskę -- bardzo łatwo.

333 osoby w całej Polsce wysyłające sms-y o północy, które otrzymały dany typ karty w mBąku?

Też sądzę, że to mało prawdopodobne. Ale im dalszy termin tym będzie trudniej, bo więcej kart i transakcji.

Sądząc z regulaminu promocji w Polsce będzie sprzedawany za 319 złotych.

Na alledrogo ciut drożej, ale liczmy 319. Jeśli dobrze widzę to koszt karty 10 i 300 zakupy. Zostaje 9 zł. Promocja warta uwagi tylko jeśli ktoś ma zaplanowane zakupy, czyli nie kupi byle czego do promocji, wtedy może "zarobić" 309. Chyba, że ktoś wyda 300 na głupoty i się na kindle nie załapie, to jest 310 w plecy.

Data: 2012-04-19 11:17:22
Autor: mohonk
wisienkowy kindle w mbanku
 Konfabulator <wandotroll1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Zakładam (może niesłusznie), że przeciętny człowiek robi miesięcznie zakupy na kwoty powyżej 300 zł.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-04-19 11:25:51
Autor: Konfabulator
wisienkowy kindle w mbanku
mohonk <mohonk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Zakładam (może niesłusznie), że przeciętny człowiek robi miesięcznie zakupy na kwoty powyżej 300 zł.

Liczymy wartość wiśni i celowość korzystania z promocji tylko w celu ich wyjedzenia, więc zakładam, że:
- nie każdy,
- nie każdy tą kartą, bo ma inne lepsze też z wiśniami,
- j.w. plus to, że chcąc wyrobić się na pierwszy termin na te zakupy i ich rozliczenie może być jeden lub najwyżej kilka dni.

Data: 2012-04-19 13:27:54
Autor: neoniusz
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 19.04.2012 13:06,  Konfabulator pisze:
[...]

W regulaminie jest bardzo ciekawy zapis sugerujący małe zainteresowanie.

"3.  Jeśli Liczba Uczestników Konkursu, którzy zakwalifikują się do otrzymania nagrody w Turze  I i II
będzie mniejsza niż liczba przewidzianych nagród, pula nieprzyznanych nagród przechodzi do
Tury III.

4. W przypadku, kiedy w Turze III Liczba Uczestników Konkursu, którzy zakwalifikują się do
otrzymania nagrody w Turze  III będzie mniejsza niż liczba przewidzianych nagród, pozostałych
nagród nie przyznaje się".

Data: 2012-04-19 12:56:18
Autor: marfi
wisienkowy kindle w mbanku
Użytkownik "mohonk" <mohonk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmopk8$742$1inews.gazeta.pl...

Moim zdaniem to świetne urządzenie, dzięki technologii e-ink nie świeci po

  Cóż z tego skoro mBank jest do dupy...

--
marfi

Data: 2012-04-19 13:02:17
Autor: Waldek
wisienkowy kindle w mbanku

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f8fef54$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "mohonk" <mohonk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmopk8$742$1inews.gazeta.pl...

Moim zdaniem to świetne urządzenie, dzięki technologii e-ink nie świeci po

 Cóż z tego skoro mBank jest do dupy...

Rzekł  mistrz ciętej riposty ..... :D

Data: 2012-04-19 16:51:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

"mohonk" jmopk8$742$1@inews.gazeta.pl

[...]

Wkrótce Manta ma wejść na rynek z tanimi (500-1000) tabletami
z kartami SIM i bezpłatnym dostępem do netu na zawsze.

W nawigacji WiFi, w kilku komputerach WiFi, w kindlu WiFi,
w komórce WiFi... IMO warto to jakoś ,,zjednoczyć''.
Tym zjednoczeniem może być chyba tablet.

-=-

No i brak dotykowego ekranu imo zniechęca.

Data: 2012-04-19 16:55:55
Autor: neoniusz
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 19.04.2012 16:51, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

Kindle jest do czytania książek, nie do "tabletowania". Ale ty tego nie zrozumiesz - ty tylko piszesz a nie czytasz.
Na ciul komus tablet do czytania? Zeby go ladowac codziennie?

Data: 2012-04-19 18:42:50
Autor: maruda
wisienkowy kindle w mbanku
W dniu 2012-04-19 16:55, neoniusz pisze:

Nie chce mi się czytać wszystkich postów. Enojel napisał coś, ze 99-ileś% tych tabletów "już rozdysponowaliśmy". Zgadzam się całkowicie.

Jeśli jest "losowanie" to jest to czysta ściema. Niemal jak "możliwy zysk = 30%".

Czystszy jest Totolotek, gdzie wiadomo, że na wygrane przypada 50% wpływów, albo ruletka w kasynie, gdzie wiadomo, że obstawiając czerwone masz szanse 18/38.

Na ciul komus tablet do czytania? Zeby go ladowac codziennie?

A to już inksza inkszość. Zależy co ktoś lubi robić w autobusie/poczekalni. Ja słucham audiobooków i faktycznie na chuj mi tablet, zwłaszcza, że ten Kindle w odróżnieniu od chińskich klonów - nie mieści się do kieszeni marynarki.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-19 18:58:55
Autor: Kamil Jońca
wisienkowy kindle w mbanku
maruda <maruda@null.com> writes:

[...]

[...]

Niektórzy nie widzą różnicy między tabletem, a czytnikiem z
e-inkiem. Oczywiście szanujemy ich.
KJ

--
Pascal:
A programming language named after a man who would turn over
-- Datamation, January 15, 1984

Data: 2012-04-19 23:32:52
Autor: Waldek
wisienkowy kindle w mbanku

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jmpfaa$4js$1inews.gazeta.pl...

Ja słucham audiobooków i faktycznie na chuj mi tablet,

Jak na chuj, to moze elastyczne lcd sie badziej nada ;)

Mnie audiobooki usypiaja, a czytac w podrozy nie bardzo moge,
bo zazwyczaj siedze za kółkiem.
No a jak juz nie siedze, to zwykle mam dostep do elektryki

Knedel wiec tez nie dla mnie :|

Data: 2012-04-19 18:32:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

"Eneuel Leszek Ciszewski" jmp8ps$hn0$1@inews.gazeta.pl

[...]

Wolałbym raczej coś takiego:

  http://mobility.com.pl/recenzja-gsmart-g1310-ray-podwojny-android.html
  Gigabyte GSmart G1310 Ray

Carrefour ma to teraz za niecałe 400 złotych.

Data: 2012-04-19 23:44:59
Autor: Waldek
wisienkowy kindle w mbanku

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jmpepp$3an$1inews.gazeta.pl...

 http://mobility.com.pl/recenzja-gsmart-g1310-ray-podwojny-android.html
 Gigabyte GSmart G1310 Ray

Carrefour ma to teraz za niecałe 400 złotych.

Niby cos, a w sumie takie nic :|
golnie brzydal jak ze stragana odpustowego
- IMO temu "gadzetowi" najwyrazniej obcieli pazurek
i nawet dual-sim nie pomoze, co zreszta widac po cenie ;)

Data: 2012-04-19 23:52:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

"Waldek" jmq10s$ip1$1@node2.news.atman.pl

[...]

Mnie podoba się, ale:

 -- to było do 16 kwietnia, nie zaś jest teraz
    (Rajfi popsuł mi orientację w czasie)
 -- wolę zaczekać na coś lepszego.

BTW Rajfiego -- skoro lokata zaczyna się od 3k, raczej
warunkiem dostatecznym jest przelew, nie zaś przelew + lokata.

Data: 2012-04-23 23:20:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wisienkowy kindle w mbanku

[...]

Ale  ponoć bezpłatny dostęp do netu via 3G nie jest gwarantowany na ,,wieki''.
Ja czekam na Mantę:

  http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym-internetem-na-zawsze/

wisienkowy kindle w mbanku