witam

Data: 2013-09-01 09:45:53
Autor: Jacek Cal
witam
Witam wszystkich,
Mam na imię Jacek. Mam 31 lat. Jestem fanem koszykowki od dosyc dawna. Zacznijmy od tego,ze gralem od 4 klasy podstawowki w zespole Stali Stalowa Wola pod okiem nikogo innego jak trenera Jerzego Szambelana. Wspanialy trener jak i wychowawca. Nasz najwiekszy sukces to brazowy medal MPJ 2000 w Szczecinie. W polfinale przegralismy ze Szczecinem,w ktorym gral Szymon Szewczyk.. Killer.
Od dwoch sezonow gram w lidze fantasy FBTL. Udalo mi się dwa razy utrzymac. Jest niezle. Teraz dolaczylem do NBATwitterPL i DFNBAPL :)
Mam nadzieje, podsykutowac tu z ludzmi o NBA i ogolnie o koszykowce.
Jakby co to mozna mnie znalezc na twitterze -@jaqjordan23
Pozdrawiam wszystkich

Data: 2013-09-01 20:07:48
Autor: grzeda
witam
W dniu 2013-09-01 18:45, Jacek Cal pisze:

Mam nadzieje, podsykutowac tu z ludzmi o NBA i ogolnie o koszykowce.

Byla na to szansa w chwili, gdy grales polfinal MPJ 2k ;)

pozdr
PG

Data: 2013-09-08 21:28:35
Autor: Sławek
witam
[...]

To jeszcze mozesz dolaczyc do lig organizowanych na forum e-nba.pl, o ile nie straszny Ci format rotisserie :-)

Bardzo fajne rozgrywki sie tam powoli rozkrecaja, sam zostalem zaproszony rok temu, spodobalo mi sie, zostaje. Kilku znanych na grupie ludzi (wiLQ, Lorak) tez dolaczylo rok temu, kilku dolaczy teraz.

Ma nadzieje, ze I liga bedzie tam naprawde mocna, druga pewnie tez :-) Jest tez miejsce dla poczatkujacych, jezeli ktos chce podjac wyzwanie!

Najwieksze nadzieje wiaze w przypadku e-nba.pl z faktem, ze trafiaja tam ludzie z rownych srodowisk, o ktorych nawet wczesniej nie do konca mialem pojecie.

Co by nie mowic o naszym kiperku - to nadal mistrzostwo swiata i moj absolutny priorytet, ale czasem fajnie jest sie otworzyc na nowych ludzi...

Zapisujcie sie, jezeli Wam malo fantasy basketu :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2013-09-12 14:21:06
Autor: Tocheck
witam

[...]

A w tym waszym kiperku nie ma jakiejs druzyny do przejęcia (objęcia) bo chętnie bym w kipera z wami pograł...

Pozdr Tocheck

Data: 2013-09-16 10:59:38
Autor: wiLQ
witam
Tocheck napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

A w tym waszym kiperku nie ma jakiejs druzyny do przejęcia (objęcia) bo

Rzadko sie zdarza, ze ktos odchodzi, wiec bym na to nie liczyl... a nawet wtedy wybor kto moze byc nastepca jest duzy.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2013-09-16 10:59:28
Autor: wiLQ
witam
Jacek Cal napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mam na imię Jacek. Mam 31 lat. Jestem fanem koszykowki od dosyc dawna.

To znana przypadlosc w tych rejonach internetu ;-)

Mam nadzieje, podsykutowac tu z ludzmi o NBA i ogolnie o koszykowce.

To niestety spozniles sie o kilka lat :-(
Kiedys tu bylo sporo dyskusji, ale teraz zostala grupka niedobitkow...
ktora glownie o FB gada takze...

Od dwoch sezonow gram w lidze fantasy FBTL. Udalo mi się dwa razy
utrzymac. Jest niezle. Teraz dolaczylem do NBATwitterPL i DFNBAPL :)

... to moze byc co najwyzej okazja na wiecej lig ;-)

Wspanialy trener jak i wychowawca. Nasz najwiekszy sukces to brazowy
medal MPJ 2000 w Szczecinie. W polfinale przegralismy ze Szczecinem,w
ktorym gral Szymon Szewczyk.. Killer.

Gratki za medal i wspomnienia... choc to przy okazji pokazuje jak
wczesniej mogles trafic na grupe ;-)