witam

Data: 2013-09-16 10:59:28
Autor: wiLQ
witam
Jacek Cal napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mam na imię Jacek. Mam 31 lat. Jestem fanem koszykowki od dosyc dawna.

To znana przypadlosc w tych rejonach internetu ;-)

Mam nadzieje, podsykutowac tu z ludzmi o NBA i ogolnie o koszykowce.

To niestety spozniles sie o kilka lat :-(
Kiedys tu bylo sporo dyskusji, ale teraz zostala grupka niedobitkow...
ktora glownie o FB gada takze...

Od dwoch sezonow gram w lidze fantasy FBTL. Udalo mi się dwa razy
utrzymac. Jest niezle. Teraz dolaczylem do NBATwitterPL i DFNBAPL :)

... to moze byc co najwyzej okazja na wiecej lig ;-)

Wspanialy trener jak i wychowawca. Nasz najwiekszy sukces to brazowy
medal MPJ 2000 w Szczecinie. W polfinale przegralismy ze Szczecinem,w
ktorym gral Szymon Szewczyk.. Killer.

Gratki za medal i wspomnienia... choc to przy okazji pokazuje jak
wczesniej mogles trafic na grupe ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com