witam - Tatry od schroniska do schroniska

Data: 2010-07-08 18:42:53
Autor: Doczu
witam - Tatry od schroniska do schroniska
W dniu 2010-07-08 17:09, ramiel pisze:
Witam
jestem nowy na grupie ale mam doświadczenie w trekkingu. Chciałbym pochodzić
od schroniska do schroniska po szlakach w Tatrach - Rysy, Giewont itd przez
może 2 tygodnie. W tą zimę byłem  w Tatrach.

Jakie rady byście mi dali, ile to będzie kosztowało. czy są wolne miejsca w
schroniskach.

Rady takie jak koledze sprzed kilku dni - kupić mapę, prześledzić i dobrac odcinki w/g własnych potrzeb/możliwości.
Co do kosztów - Mapa Compassu będzie kosztować coś ok 10 zł, schroniska to już sprawdzisz sobie w internecie, a reszta to już zależy od Ciebie, czy będziesz jedzenie nosił ze sobą, czy stołował się w schroniskach.
Wolne miejsca także sprawdzisz dzwoniąc do poszczególnych schronisk. Nikt tu nie zajmuje się wróżeniem z fusów by wiedzieć, czy są wolne miejsca.

Czy kupić sobie namiot = czy przy schronisku można go rozbić i spać w nocy ?

Namiot w Tatrach Ci sie raczej nie przyda. Nie można się rozbijać przy schroniskach.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

witam - Tatry od schroniska do schroniska