witam grupe

Data: 2009-09-15 21:30:24
Autor: Zencher
witam grupe
potrzebuje druk wnosku na zmiane licznika dwutaryfowego jedno taryfowego od energi.Bo po przeliczeniu widze ze jest to korzystniejsze dla mojej rodzini.
Pozdrawiam.

Data: 2009-09-15 21:58:49
Autor: zlotowinfo
witam grupe
Użytkownik "Zencher" <zencher@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8oq0h$m67$1inews.gazeta.pl...
potrzebuje druk wnosku na zmiane licznika dwutaryfowego jedno taryfowego od

nie chce mi się iść do samochodu ;P
na pocieszenie: http://panel.comze.com/dzien_noc.pdf

energi.Bo po przeliczeniu widze ze jest to korzystniejsze dla mojej rodzini.

ja na dwutaryfce dzień/noc mam 5zł/2miesiące, lepszy rydz niż nic
ostatecznie widzę że te 2h w dzień średnio się przydają, a pranie w dzień tych godzinach też aż tyle nie daje - pralka wirnikowa, woda ciepła z kranu
za rok zmieniam na dwutaryfkę w taryfie weekendowej

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-15 22:53:08
Autor: Zencher
witam grupe
[...]

Dzieki.
Tylko ze u mnie wysokiej taryfy mam 300 a niskiej koło 180 miesiecznie to jak dla mnie to sie nie opłaca .

Data: 2009-09-15 23:49:56
Autor: zlotowinfo
witam grupe
Użytkownik "Zencher" <zencher@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8ourn$ckr$1inews.gazeta.pl...
[...]

13zł taniej masz
twoj rachunek na dwutaryfce: 235,78zł
na jednej taryfie: 249,01zł

rewelacji nie robisz, jednak jak policzyć x6, czyli cały rok
to w kieszeni ci zostaje prawie osiem dyszek

nie wiem kiedy zmieniałeś taryfę, ale pomyśl nad weekendową
nie ma w dzień godzin ale jest za to od 21:00 i cały weekend
ja jak tylko bede mogl to zmieniam

zmiany można dokonać raz w roku

powyższe rozważania tyczą się Złotowa,
ZE Poznań, oddz. Wałcz, ENEA