witam grupę - nowy

Data: 2009-09-08 17:41:49
Autor: J.Kolina
witam grupę - nowy
Witam,

Właśnie wróciłem po dłuższym pobycie w Angli.
Pracowałem oczywiscie przy bankowaości i poszukuje pracy w Polskim city, Najchętniwj w Niemieckim bankuj

POzdrawiam grupę

kolina

Data: 2009-09-08 11:07:09
Autor: witek
witam grupę - nowy
J.Kolina wrote:
Witam,

WÂłaÂśnie wrĂłciÂłem po dÂłuÂższym pobycie w Angli.

taaaa

Recent Activity:

Przewężenie na SolidarnoÂści     pl.regionalne.warszawa  7 hours ago
kiedy wreszci estadion ĹźuĹźlowy     pl.regionalne.warszawa  7 hours ago
nokia 5800 w play ile trzyma bateria ?     pl.misc.telefonia.gsm  18 hours ago
co proponuje teraz Era ?     pl.misc.telefonia.gsm  21 hours ago
czy będzie moĹźna tam doładować komoorke jak sie wyladuje? pl.regionalne.warszawa  21 hours ago
Kolejna tragedia na pokazach     pl.rec.lotnictwo  25 hours ago
WIZY DO ROSJI - nie polecam!!!!!!!!!!!!!     pl.regionalne.warszawa  26 hours ago
Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53     pl.rec.nurkowanie  26 hours ago
czy ktoÂś z was teĹź ma kłopot z kodami weryfikacyjnymi na ... pl.misc.telefonia.gsm  27 hours ago
czy będzie moĹźna tam doładować komoorke jak sie wyladuje? pl.regionalne.warszawa  34 hours ago

Data: 2009-09-08 18:09:07
Autor: J.Kolina
witam grupę - nowy
pl.regionalne.warszawa  34 hours ago

Bo wróciłem 35 godzin temu

jk

Data: 2009-09-08 11:28:40
Autor: witek
witam grupę - nowy
J.Kolina wrote:
pl.regionalne.warszawa  34 hours ago

Bo wrĂłciÂłem 35 godzin temu

taaa
jeszcze tu cię nie było.

Data: 2009-09-08 19:31:09
Autor: Valdi.Pavlack
witam grupę - nowy
"J.Kolina" news:h85vku$v27$1news.onet.pl

> pl.regionalne.warszawa  34 hours ago

Bo wróciłem 35 godzin temu

Co ty na lotnisku mieszkasz? ;)
A po przelocie samolotem to może warto by było się odświeżyć (prysznic
itp.), napić się piwka a dopiero potem przed monitorem zasiadać ;)

Data: 2009-09-08 17:54:21
Autor: Damian_niusy
witam grupę - nowy
Witamy i od razu prosimy o zastosowanie się do tego :)

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Damian

PS. Mam nadzieje że ja dobrze ustawiłem :)

Data: 2009-09-08 18:08:20
Autor: J.Kolina
witam grupę - nowy
PS. Mam nadzieje że ja dobrze ustawiłem :)

A nie uważasz że ustawieni Windows jest bardziej lepsze bo przewciez wszyscy maja Windowsy, a ja np. nie mam żadnego ISO

jk

Data: 2009-09-08 11:28:00
Autor: witek
witam grupę - nowy
J.Kolina wrote:
PS. Mam nadzieje Âże ja dobrze ustawiÂłem :)

A nie uwaÂżasz Âże ustawieni Windows jest bardziej lepsze
NIE

bo przewciez wszyscy  maja Windowsy,

NIE

a ja np. nie mam Âżadnego ISO

I to jest właśnie twój problem

Data: 2009-09-08 19:30:02
Autor: Valdi.Pavlack
witam grupę - nowy
"J.Kolina" news:h85vjf$utq$1news.onet.pl

A nie uważasz że ustawieni Windows jest bardziej lepsze bo przewciez
wszyscy
maja Windowsy, a ja np. nie mam żadnego ISO

Niby nowy na grupie a już zaliczą taką "wtopę" :) Buuuu!

Data: 2009-09-08 19:44:59
Autor: Wojciech Bancer
witam grupę - nowy
On 2009-09-08, Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

maja Windowsy, a ja np. nie mam żadnego ISO
Niby nowy na grupie a już zaliczą taką "wtopę" :) Buuuu!

Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":
http://groups.google.com/groups/search?q=kolina+group%3Apl.biznes.banki&qt_s=Search+Groups
Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
a nie podejrzenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-08 20:42:21
Autor: Olgierd
witam grupę - nowy
Dnia Tue, 08 Sep 2009 21:44:59 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":

Toć to stary troll. Tekst o Citi -- klasyczny ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-09-08 22:11:49
Autor: Valdi.Pavlack
witam grupę - nowy
"Wojciech Bancer" news:slrnhadd2u.ukv.proteuspl-test.org

> Niby nowy na grupie a już zaliczą taką "wtopę" :) Buuuu!

Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":

http://groups.google.com/groups/search?q=kolina+group%3Apl.biznes.banki&qt_s=Search+Groups

O. W takim razie najmocniej przepraszam - to ja zaliczyłem "wtopę" :)
Pocieszam się jednak tym, że nie w postaci stwierdzenia, że wszyscy mają
windy :)

Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
a nie podejrzenia.

Na dzisiaj sobie odpuścił - za bardzo wyrąbany po powrocie z UK ;) Ciekawe
co przyniesie jutrzejszy dzień :)

Data: 2009-09-08 20:18:41
Autor: Wojciech Bancer
witam grupę - nowy
On 2009-09-08, Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
a nie podejrzenia.

Na dzisiaj sobie odpuścił - za bardzo wyrąbany po powrocie z UK ;) Ciekawe
co przyniesie jutrzejszy dzień :)

Tia... news:h868h0$q3k$1news.onet.pl

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-08 22:54:16
Autor: Valdi.Pavlack
witam grupę - nowy
"Wojciech Bancer" news:slrnhadf24.ukv.proteuspl-test.org

> Na dzisiaj sobie odpuścił - za bardzo wyrąbany po powrocie z UK ;)
Ciekawe
> co przyniesie jutrzejszy dzień :)

Tia... news:h868h0$q3k$1news.onet.pl

Na Koline czy jak mu tam najeżdżam, że wyrąbany po podróży a sam widzę po
sobie, że dzisiejszy dzień dał mi się we znaki :) No nic. Prysznic i lulu :)

Dobranoc.

Data: 2009-09-08 23:27:10
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
witam grupę - nowy
Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
a nie podejrzenia.

podejrzenia stały się pewnością

> Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości > w których bankach cashback dotyczy wszystkich traksakcji bezgotówkowych?
 i cóż odpisał nasz trol?

sprawdz w VW banku, do niedawna było wszystko równo

Data: 2009-09-08 19:34:51
Autor: Valdi.Pavlack
witam grupę - nowy
"J.Kolina" news:h85u1p$qj2$1news.onet.pl

Właśnie wróciłem po dłuższym pobycie w Angli.

Anglii :) - prościej UK :)

Pracowałem oczywiscie przy bankowaości i poszukuje pracy w Polskim city,

A jest jakieś polskie City bo ja nic o czymś takim nie wiem :) - Niemcy mają
Frankfurt nad Menem, UK ma Londyn a Polska?

Najchętniwj w Niemieckim bankuj

http://tnij.org/d9ot
Proszę.

POzdrawiam grupę