witam i pytam

Data: 2012-03-19 02:08:24
Autor: Jan
witam i pytam
Płyta ASUS P5B: http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B/#specifications
i czytnik kart pamięci pod USB.
Zrobiłem już fotki tego urządzenia, proszę o informację, gdzie je
wrzucić, to wrzucę i zapodam tutaj linki. Aha i które linki wkleić,
żeby tutaj wygodnie się otwierało i nie trzeba byłoby się męczyć z
nimi.
Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.
Bo mam poważne wątpliwości...

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Data: 2012-03-19 10:26:06
Autor: Jacek
witam i pytam
Dnia Mon, 19 Mar 2012 02:08:24 -0700 (PDT), Jan napisał(a):

[...]

Bedzie dzialac. W koncu jedno i drugie ma USB.

Data: 2012-03-19 10:32:45
Autor: Uncle Pete
witam i pytam
Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.
Bo mam poważne wątpliwości...

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Możesz napisać, co wywołuje Twoje wątpliwości?

Piotr

Data: 2012-03-19 02:34:46
Autor: Jan
witam i pytam
On 19 Mar, 10:32, Uncle Pete <pkozarzew...@isppan.waw.pl> wrote:
> Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.
> Bo mam poważne wątpliwości...

> Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Możesz napisać, co wywołuje Twoje wątpliwości?

Piotr

Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
ocenicie Panowie.
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-19 11:27:31
Autor: Uncle Pete
witam i pytam
Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
ocenicie Panowie.

Załóż sobie np. konto na www.photobucket.com. Ale w zasadzie nie powinno być żadnych problemów.

Piotr

Data: 2012-03-19 11:43:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
witam i pytam
Dnia 2012-03-19, o godz. 02:34:46
Jan <kwlsk5@gmail.com> napisał(a):

Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
ocenicie Panowie.

Zwykle gniazdo PCI na płycie które ma dwa rzędy pinów to są _2_ kanały
USB. Czytnik ma zapewne wtyczkę 1 kanał. USB to 4 linie: +5V, D-, D+ i
masa. Sprawdzasz w instrukcji płyty które to piny ze złącza i
podłączasz do jednego szeregu pinów a drugi zostawiasz pusty lub
wykorzystujesz do jakiegoś innego urządzenia. Zwróć uwagę że te
dwurzędowe gniazda mają opis USB56, USB78 i USB910. Strona 2-28
instrukcji Twoim przyjacielem.

Zdrówko

Data: 2012-03-19 04:17:06
Autor: Jan
witam i pytam
On 19 Mar, 11:43, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl> wrote:
Dnia 2012-03-19, o godz. 02:34:46
Jan <kwl...@gmail.com> napisa (a):

> Gniazdka USB na p ycie s dwurz dowe, a ten device ma wtyczk
> jednorz dow . Dajcie info, gdzie wrzuci fotki wtedy sami zobaczycie i
> ocenicie Panowie.

Zwykle gniazdo PCI na p ycie kt re ma dwa rz dy pin w to s _2_ kana y
USB. Czytnik ma zapewne wtyczk 1 kana . USB to 4 linie: +5V, D-, D+ i
masa. Sprawdzasz w instrukcji p yty kt re to piny ze z cza i
pod czasz do jednego szeregu pin w a drugi zostawiasz pusty lub
wykorzystujesz do jakiego innego urz dzenia. Zwr uwag e te
dwurz dowe gniazda maj opis USB56, USB78 i USB910. Strona 2-28
instrukcji Twoim przyjacielem.

Zdr wko

http://zapodaj.net/b4d5a081b364.jpg.html

http://zapodaj.net/c64dd84f79e1.jpg.html

http://zapodaj.net/0495fcdce972.jpg.html

http://zapodaj.net/4bf74beb83f0.jpg.html

Data: 2012-03-19 11:45:36
Autor: BartekK
witam i pytam
W dniu 2012-03-19 10:34, Jan pisze:
[...]

Nie ma co oceniać, sprawa jest znana.
Złącze na płycie wygląda tak: http://www.hardwaresecrets.com/imageview.php?image=219 - to są po prostu 2szt usb w jednym złączu. Obok siebie. Ty masz wtyczkę pojedyńczą, więc wkładasz w górną lub dolną połowę złącza, pilnując tylko tego końca, gdzie nie ma jednego pinu - by z tamtej strony trafiły czarne kabelki (lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe. Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.

Data: 2012-03-31 21:27:24
Autor: Jan
witam i pytam
On 19 Mar, 12:45, BartekK <s...@drut.org> wrote:
W dniu 2012-03-19 10:34, Jan pisze:> On 19 Mar, 10:32, Uncle Pete<pkozarzew...@isppan.waw.pl>  wrote:

> [...]

(lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe.
Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.

Dziękuję Panie Bartku.
Bałem się, ale odważyłem się i podłączyłem. Płyta główna wykryła
czytnik oraz windows XP także (4 czytniki się pojawiły - tyle co mój
czytnik obsługuje standardów), jednak gdy włożyłem kartę pamięci z
aparatu foto, komp jej nie zobaczył. A włożyłem dobrze na 100 %, dalej
się karty nie wciśnie, odwrotnie też się włożyć nie da. Pewnie nic się
z tym zrobić nie da. Innej karty pamięci nie mam niestety.
Pozdrawiam.

Data: 2012-03-19 11:04:03
Autor: Randall_Memphis
witam i pytam
W dniu 2012-03-19 10:08, Jan pisze:
[...]

Na pewno, jedynie co to zależnie od tego jaki masz czytnik będziesz go podłączać do wnętrza obudowy, albo na zewnątrz  wtyczka może być inna.

witam i pytam