witam i pytam

Data: 2012-01-25 12:09:57
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "Jan" <kwlsk5@gmail.com> napisał w wiadomości news:55b38693-bf67-424c-815c-2e08d0fdf4c8t30g2000vbx.googlegroups.com...
Witam Serdecznie.
Mam 4 sprawy:
1. mBank od niedawna (kilka msc) pobiera sobie po 2 PLN za brak
płatności kartowych. Jak to obejść? Zaznaczam, iż czytałem już podobne
wątki na tym forum ale nic dla siebie nie znalazłem.

* Zastrzez karte w serwisie mBanku (po zalogowaniu sie)
  albo przez infolinie

2. złożyłem wniosek o konto przez Grupera w banku Allior. Czy łatwo i
w jaki sposób mogę się od nich wypisać? Zwłaszcza jakoś online lub
korespondencyjnie, tzn. mam daleko do ich placówek...?

* Zadzwon na infolinie i zapytaj
- ja bylem osobiscie bo chcialem miec potwierdzenie.

3. Co polecacie zamiast mBanku

Cos co jest w pelni bezplatne + wszystkie bankomaty za free
ew. przy spelnieniu malo uciazliwego warunku
Moze byc np. GetinOnline (swobodne) albo w DB  itp

4. Czytałem, że podaliście sposób na obejście prowizji za kartę:
zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić

* TAK - to nie jest "obejscie" tylko rezygnacja z karty

Swoją drogą jak miałem 5 000 PLN przez kilka msc na koncie
(zwykłym=nieoprocentowanym) to do nic za to nie dali, a za kartę
płacić każą (tzn. Sami sobie biorą :D)

* Bo na koncie nieoprocentowanym trzyma sie tylko gotowke
ktora jest potrzebna na biezace wydatki

Serdecznie dziękuję.

*No problem

Data: 2012-01-25 13:57:04
Autor: Marx
witam i pytam
Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest nierozdzielna od płaceniowej :(
Marx

Data: 2012-01-25 05:32:24
Autor: Jan
witam i pytam
On 25 Sty, 13:57, Marx <M...@nospam.com> wrote:
Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie
płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest
nierozdzielna od płaceniowej :(
Marx

Jak jest dokładnie z tą kartą? Da się ją zawieszać okresowo poprzez
WWW, czy jedynie można z niej zrezygnować....? U mnie w miejscowosci
biedronka kart nie przyjmuje Lidla nie ma, więc w sumie chyba ją
oddam...

Data: 2012-01-25 14:53:17
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "Jan" <kwlsk5@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab471a5f-b045-4a48-a73a-aaf84caf23881g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj
i nie truj juz w temacie ;)

Data: 2012-01-25 06:09:33
Autor: Jan
witam i pytam
On 25 Sty, 14:53, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:
Użytkownik "Jan" <kwl...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:ab471a5f-b045-4a48-a73a-aaf84caf23881g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

oddam...

Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj

Ależ ja nie truję, lecz jedynie grzecznie pytam ;) Jak zakładałem
ekonto było prowadzenie bezpłatne, a przelewy bodajże po 0,50 PLN. Po
prostu nie lubię płacić cokolwiek i komukolwiek jeśli się na to nie
zgodziłem. Bank zmienił warunki po prostu. Trzeba być elastycznym, a
nie jak większość społeczeństwa ma konto w jednym banku do końca życia
(pewnie w PKO BP). :D

Data: 2012-01-25 15:20:08
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "Jan" <kwlsk5@gmail.com> napisał w wiadomości news:97aa639f-91fa-4400-a54c-8eb7df01062ap21g2000yqm.googlegroups.com...
On 25 Sty, 14:53, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:

Skoro z niej nie korzystasz, a oplata 2 zl /m-c stanowi problem to oddaj
i nie truj juz w temacie ;)

Ależ ja nie truję, lecz jedynie grzecznie pytam ;)

Totez dostales juz kilka grzeczynych odpowiedzi w temacie

Bank zmienił warunki po prostu. Trzeba być elastycznym

No to bądz i idz tam gdzie wg. ciebie jest lepiej (dla ciebie)
kilka podpowiedzi gdzie tez juz dostales.

Pozdro

Data: 2012-01-25 21:40:56
Autor: xbartx
witam i pytam
Dnia Wed, 25 Jan 2012 06:09:33 -0800, Jan napisał(a):

[...]

Bank może zmienić warunki w każdej chwili i tak zrobił i Ciebie poinformował a Ty mogłeś wtedy tych warunków nie przyjąć co wiązałoby się oczywiście z rozwiązaniem umowy przez bank.

Data: 2012-01-28 15:40:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
witam i pytam

"Jan" 97aa639f-91fa-4400-a54c-8eb7df01062a@p21g2000yqm.googlegroups.com

: nie jak większość społeczeństwa ma konto w jednym
: banku do końca życia (pewnie w PKO BP). :D

To bank emerytów i rencistów a ci w Polsce są milionerami

  http://biznes.onet.pl/luksusowy-oddzial-pko-bp-wejscie-za-milion-zl,18490,4959706,0,fotoreportaze-detal-galeria

i nie chcą zadawać się z byle hołotą. ;)

Data: 2012-01-25 13:30:58
Autor: Konfabulator
witam i pytam
Marx <Marx@nospam.com> napisał(a):
Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność wpłatomatowa jest nierozdzielna od płaceniowej :(
Marx

Coś oszukujesz, ja zamówiłem debet, aktywowałem, użyłem jej raz w bankomacie i zastrzegłem. Wszystkie wpłatomaty łykają ją bez najmniejszego problemu, mimo zastrzeżenia hohoho temu.

Data: 2012-01-26 08:18:10
Autor: Marx
witam i pytam
On 25.01.2012 14:30,  Konfabulator wrote:
[...]

zastrzeżona karta działa we wpłatomacie??
To oficjalna właściwość tej karty czy czysty przypadek?
Marx

Data: 2012-01-26 01:13:28
Autor: eisenberg
witam i pytam
On 26 Sty, 08:18, Marx <M...@nospam.com> wrote:
On 25.01.2012 14:30,  Konfabulator wrote:> Marx<M...@nospam.com>  napisał(a):

> [...]

zastrzeżona karta działa we wpłatomacie??
To oficjalna właściwość tej karty czy czysty przypadek?

Działa. Wczoraj testowałem. Przypuszczam, że będzie tak do upływu
ważności karty (w moim przypadku jeszcze prawie rok)

Data: 2012-01-26 17:51:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
witam i pytam

"Marx" 6qa5v8-558.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl

Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie płacę nią wcale. No i niestety funkcjonalność
wpłatomatowa jest nierozdzielna od płaceniowej :(

Ponoć można wpłacać w Multi dowolnie małe kwoty na konto mBankowe.

witam i pytam