witam i pytam

Data: 2012-01-25 14:35:09
Autor: maruda
witam i pytam
W dniu 2012-01-25 11:49, Jan pisze:
Witam Serdecznie.
Mam 4 sprawy:
1. mBank od niedawna (kilka msc) pobiera sobie po 2 PLN za brak
płatności kartowych. Jak to obejść? Zaznaczam, iż czytałem już podobne
wątki na tym forum ale nic dla siebie nie znalazłem.

Zastrzec kartÄ™.

2. złożyłem wniosek o konto przez Grupera w banku Allior. Czy łatwo i
w jaki sposób mogę się od nich wypisać? Zwłaszcza jakoś online lub
korespondencyjnie, tzn. mam daleko do ich placĂłwek...?
3. Co polecacie zamiast mBanku bo w kwietniu kończy mi się u nich OC
na auto, więc będzie okazja. Dzwoniłem do nich bo miałem ochotę wziąć
net od Playa dla nowych abonentów, ale się okazało, że OC mi na to nie
pozwala. Ponadto nie można wziąć u nich usługi Internet w nocy za 10
PLN msc.

mB olać totalnie. U mnie sprawdza się tandem eBGŻ (konto z podwyżką, zwane "z łapówką" - płacą 1% wpływu, biorą 5zł za kartę, ale bezprowiz. wszystkie bankomaty) plus BGŻOptima jako oszczędnościowe. Poza tym lokaty tam, gdzie akurat dobrze płacą.
Jeśli nie, to chyba Czarneckie. Idea? KK (KIS) z OF.

4. Czytałem, że podaliście sposób na obejście prowizji za kartę:
zastrzeżenie karty. Jak to się robi, tzn. sam mogę to zrobić bez
uwiarygadniania się zaświadczeniami od policji o zgłoszeniu kradzieży
karty lub coĹ› podobnego...?
Tak, w serwisie transakcyjnym. Zastrzegasz i podajesz powód "rezygnacja z karty". Zero kłamstwa, dla prostolinijnych. :)

Serdecznie dziękuję.

A proszÄ™! :)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-01-25 14:43:46
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jfp0e0$5o2$1inews.gazeta.pl...

mB olać totalnie. U mnie sprawdza się tandem eBGŻ (konto z podwyżką, zwane "z łapówką" - płacą 1% wpływu, biorą 5zł za kartę, ale bezprowiz. wszystkie bankomaty)

Tylko skad wiesz ze pytajacy ma regularne dochody
i na tyle wysokie aby 1% zrownowazyl oplate za karte __8zl__ ??

Pozdro ;)

Data: 2012-01-25 15:21:55
Autor: Zyga
witam i pytam
W dniu 2012-01-25 14:35, maruda pisze:
eBGŻ (konto z podwyżk±,
zwane "z łapówk±" - płac± 1% wpływu, bior± 5zł za kartę, ale bezprowiz.
wszystkie bankomaty)

sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie 5000 i od razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do przodu? Czy jako¶ się zabezpieczyli?

Data: 2012-01-25 06:26:51
Autor: Jan
witam i pytam
On 25 Sty, 15:21, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
> [...]

sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie
5000 i od razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do

ha ha dobrze kombinujesz, ale oni też potrafi± :D Byłoby bajkowo gdyby
tak się dało jak piszesz i miało by się po kilka kont podobnych i
przelewało do nich ¶rodki. I zgarniało owe 42 PLN.

Data: 2012-01-25 15:31:01
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f201003$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu masz odpowiedz
http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod.pdf

Data: 2012-01-25 16:04:12
Autor: Zyga
witam i pytam
W dniu 2012-01-25 15:31, Waldek pisze:
Tu masz odpowiedz
http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod.pdf

dzięki

Data: 2012-01-25 15:38:08
Autor: Ten Maruda
witam i pytam
W dniu 2012-01-25 15:21, Zyga pisze:
[...]

Tak. To się musi nazywać (tytuł przelewu) "wynagrodzenie" (lub "emerytura", czy "zasiłek", cy-có¶. Byle jakiego przelewu nie uhonoruj±). A nie s±dzę, aby Twój kolega prowadz±cy DG przelewał Ci ot-tak wynagrodzenie, które mu potem do gar¶ci oddajesz. Też tak kombinowałem ;)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-01-25 15:59:28
Autor: Joossef
witam i pytam
2012-01-25, o 15:38:08 Ten Maruda oznajmił co następuje:

Tak. To się musi nazywać (tytuł przelewu) "wynagrodzenie" (lub "emerytura", czy "zasiłek", cy-cóś. Byle jakiego przelewu nie uhonorują). A nie sądzę, aby Twój kolega prowadzący DG przelewał Ci ot-tak wynagrodzenie, które mu potem do garści oddajesz. Też tak kombinowałem ;)

Przelew z "wynagrodzeniem" jest wymagany jako warunek KZP ale do premii zalicza siÄ™ najwyĹĽszy przelew z "zewnÄ…trz".
Może być twoje konto ale w innym banku.
Przetestowane od roku :)

--
Joossef

Data: 2012-01-25 09:51:28
Autor: Zyga
witam i pytam
On 25 Sty, 16:59, "Joossef" <grimeksusu...@gmail.com> wrote:

Może być twoje konto ale w innym banku.
Przetestowane od roku :)

6. Podstawę naliczenia Premii stanowi± wpływy ¶rodków
pieniężnych na Konto Uczestnika pochodz±ce
z rachunków prowadzonych przez inne banki  lub przez
Bank, z wyj±tkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

Czy ja dobrze rozumiem, że " z wyj±tkiem wpływów z rachunków
prowadzonych:
przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika" kłóci się z tym co wyżej
napisałe¶?

Z jakiego banku płaciłe¶?

Data: 2012-01-25 20:11:52
Autor: Waldek
witam i pytam

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:707d6ed7-4b3c-4335-aa4a-663b8436cc9fk6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Kloci sie to fakt - ale w ktoryms m-cu tez dostalem wyzsza premie
niz wynikaloby to z przelanej pensji na ROR.
Wiec albo nie sprawdzaja tego az tak dokladnie,
albo w przelewie uznaniowym zabraklo
negatywnych 'danych porownawczych' ;)

Pozdro

Data: 2012-01-26 16:56:15
Autor: Krzysztof
witam i pytam

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomo¶ci news:jfpk5o$2rf$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie, nie sprawdzaja zadnego tytulu przelewu. Liczy sie najwiekszy przelew w okresie rozliczeniowym i od niego naliczaja 1%, ograniczony z gory do 50zl. Przy zakladaniu konta wymagane sa te formalnosci i udokumentowanie dochodow, potem system komputerowy juz tego nie sprawdza. Nawet przy mniejszych dochodach wystarczy przelac z innego banku 5tys i na tej podstawie nalicza max premie- sprawdzone doswiadczalnie.

Data: 2012-01-27 10:10:49
Autor: Zyga
witam i pytam
W dniu 2012-01-26 16:56, Krzysztof pisze:
[...]

Tak tylko dopytam:
Tytułu przelewu nie sprawdzaj±, ale czy sprawdzaj± od kogo jest przelew? Czy przejdzie manewr z przelewem na 5k z Jan Kowalski w innym banku na Jan Kowalski w ebgż?

W regulaminie stoi że nie zadziała, ale ja pytam o stan faktyczny :)

pzdr
Zyga

Data: 2012-01-27 12:24:01
Autor: Krzysztof
witam i pytam

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f226a17$0$1279$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przetestowalem, to samo nazwisko, inne imie; generalnie wnioskuje, ze nie maja zadnego modulu do sprawdzania, tylko system bada zewnetrzne przelewy przychodzace

Data: 2012-01-27 15:30:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
witam i pytam

"Krzysztof" jfu1gi$edi$1@news2.ipartners.pl

Przetestowalem, to samo nazwisko, inne imie; generalnie wnioskuje, ze nie maja zadnego modulu do sprawdzania, tylko system bada zewnetrzne przelewy przychodzace

Od jakiego czasu to ¶miga?

Data: 2012-01-27 17:46:10
Autor: Krzysztof
witam i pytam

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jfucef$3uu$1inews.gazeta.pl...

[...]

moze i od poczatku, ale probowalem chyba z miesiac temu. Start tego konta byl chyba na jesieni 2010.

Data: 2012-01-27 18:40:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
witam i pytam

"Krzysztof" jfukck$mkf$1@news2.ipartners.pl

Od jakiego czasu to ¶miga?

moze i od poczatku, ale probowalem chyba z miesiac temu. Start tego konta byl chyba na jesieni 2010.

I nikt o tym gło¶no nie pisał? Kosili¶cie szmalczyk i siedzieli¶cie cicho?
Toż to szmal na OC dla dwóch samochodów osobowych!!! To  oburzaj±ce!! Jak
tak można?!

A ja tak się zastanawiałem, po co do mnie Mille dzwoni i mówi, że mogę
sobie z karty polać na dowolne konto... ;) Teraz już wiem, jakie mieli
na swej my¶li. :) To jaka¶ zmowa ;) międzybankowa. :)

-=-

BZ WBK kiedy¶ dawał 5 dych za otworzenie karty kredytowej, z której
można było przelać na dowolne konto za 3 złote -- na przykład na
jaki¶ rachunek w ich banku, a wlanie na tenże rachunek było
premiowane -- oczywi¶cie 5 dychami. :)

-=-

Tu, jak widzę, premiowani s± rodzice wielodzietnych rodzin. ;)
Każdemu dziecku po fajf tałzen i już. ;)

-=-

Ciekawe, czy stosowne obracanie dałoby tyle szmalu,
aby starczyło nie tylko na waciki z innego postu. ;)

witam i pytam