witam mam problem proszę o pomoc

Data: 2014-01-09 14:31:38
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy i mam taki problem pierwszy wła¶ciciel sprzedał drugiemu i ten drugu wła¶ciciel nie przerejestrował go na siebie a ja jestem 3 wła¶cicielem i ja spisałem umowę z drugim wła¶cicielem miałem zatrzymany dowód i w starostwie nie chc± mi wydać dowodu bo nie mam pierwszej umowy kupna sprzedaży z pierwszym a drugim mam kontakt do drugiego wła¶ciciela ten drugi mi powiedział ze zgubił gdzie¶ t± umowę z pierwszym zadzwoniłem do pierwszego wła¶ciciela i poprosiłem ich żeby spisali na nowo umowę kupna a one mi odpowiedziały ze nie maj± czasu na spisanie nowej umowy a w dowodzie jest cały czas pierwszy wła¶ciciel proszę was o pomoc --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 14:42:05
Autor: Adam Wysocki
marcin10915 <marcin12345612@_nospam_poczta.fm  > wrote:

pierwszy wła¶ciciel sprzedał drugiemu i ten drugu wła¶ciciel nie przerejestrował go na siebie a ja jestem 3 wła¶cicielem i ja spisałem umowę z drugim wła¶cicielem

A w dowodzie pierwszy? I kupiłe¶ taki sprzęt? To sam jeste¶ sobie winien.

Interpunkcji!

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-01-09 15:35:57
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
Adam Wysocki napisal

[...]

da się to jako¶ zrobić żeby podpisały t± umowę kupna sprzedaży bo mam ich wszystkie dane ale będzie brakować ich podpisu jak to można zrobić ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 15:51:23
Autor: masti
witam mam problem proszę o pomoc
Dnia pięknego Thu, 09 Jan 2014 15:35:57 +0000 osobnik zwany marcin10915
napisał:

Adam Wysocki napisal

marcin10915 <marcin12345612@_nospam_poczta.fm  > wrote:

pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i ten drugu właściciel nie
przerejestrował go na siebie a ja jestem 3 właścicielem i ja spisałem
umowę z drugim właścicielem

A w dowodzie pierwszy? I kupiłeś taki sprzęt? To sam jesteś sobie
winien.

Interpunkcji!
da się to jakoś zrobić żeby podpisały tą umowę kupna sprzedaży bo mam
ich wszystkie dane ale będzie brakować ich podpisu jak to można zrobić ?

podrobić tylko kodeks karny mówi na ten temat:
Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 2. Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, opatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego dokumentu używa.

§ 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-11 09:29:40
Autor: WW
W dniu 2014-01-09 16:35, marcin10915 pisze:

da się to jako¶ zrobić żeby podpisały t± umowę kupna sprzedaży bo mam
ich wszystkie dane ale będzie brakować ich podpisu jak to można zrobić ?

Napisz obie umowy, wydrukuj i jedĽ do każdego z nich. Najpierw do drugiego a potem do pierwszego.
W umowie musi być wyraĽnie napisane, że wszelkie ryzyko ponosi kupuj±cy, czyli Ty.
Na podpis chyba znajd± czas?
Je¶li nie, pozostaje wizyta u adwokata.

Pozdrawiam
WW

Data: 2014-01-09 16:33:35
Autor: Baczek
[...]

Jak znasz dane pierwszego i drugiego wła¶ciciela,
a większo¶ć znasz, to "dobrze poszkaj" umowy między pierwszym a drugim ;)

Data: 2014-01-09 15:37:56
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
Baczek napisal

[...]

ten drugi zgubił gdzie¶ t± umowę a czy pierwszy ma to nie wiem nie mogę się dodzwonić proszę was o pomoc naprawdę zależy mi na tym dowodzie wie kto¶ może jak to zrobić ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-10 15:15:23
Autor: KS
W dniu 2014-01-09 16:37, marcin10915 pisze:
[...]

No przecież dostałe¶ pomoc jak byk:) Nie kumaty jeste¶? :)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-09 19:44:19
Autor: AZ
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
On 2014-01-09, Baczek <bospak@konto.pl> wrote:
witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy i mam taki problem pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i ten drugu właściciel nie przerejestrował go na siebie a ja jestem 3 właścicielem i ja spisałem umowę z drugim właścicielem miałem zatrzymany dowód i w starostwie nie chcą mi wydać dowodu bo nie mam pierwszej umowy kupna sprzedaży z pierwszym a drugim mam kontakt do drugiego właściciela ten drugi mi powiedział ze zgubił gdzieś tą umowę z pierwszym zadzwoniłem do pierwszego właściciela i poprosiłem ich żeby spisali na nowo umowę kupna a one mi odpowiedziały ze nie mają czasu na spisanie nowej umowy a w dowodzie jest cały czas pierwszy właściciel proszę was o pomoc

Jak znasz dane pierwszego i drugiego właściciela,
a większość znasz, to "dobrze poszkaj" umowy między pierwszym a drugim ;)
Mial na to czas po kupnie, teraz jak sprawa sie rypla to troche slabo szukac
tej umowy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-09 18:09:05
Autor: Jacek
witam mam problem proszďż˝ o pomoc
W dniu 2014-01-09 15:31, marcin10915 pisze:
witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy
Napisz na pl.soc.prawo
już tam kiedyś był podobny temat OIDP.
Możesz jeszcze sprawdzić w wydz. komunik. czy pierwszy właściciel zgłosił sprzedaż. Tam mają kopię umowy. Przy odrobinie dobrej woli może jest szansa tą drogą załatwić. Jeżeli nie zgłosił, to go postrasz, żeby nie ściemniał o braku czasu.
KrĂłtko mĂłwiÄ…c pisz na pl.soc.prawo
Jacek

Data: 2014-01-09 17:56:09
Autor: marcin10915
witam mam problem proszďż˝ o pomoc
Jacek napisal

[...]
ĹĽeby
nie ściemniał o braku czasu.
KrĂłtko mĂłwiÄ…c pisz na pl.soc.prawo
Jacek
 a jeszcze mam takie jedno pytanie jak pierwszy wła¶ciciel nie zgłosił sprzedaży ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 19:01:07
Autor: Jacek
witam mam problem proszďż˝ o pomoc
W dniu 2014-01-09 18:56, marcin10915 pisze:
a jeszcze mam takie jedno pytanie jak pierwszy właściciel nie zgłosił
sprzedaĹĽy ?
To go postrasz, że ewentualne grzechy z tego pojazdu pójdą na jego konto np. brak OC, zdjęcia z fotoradaru itp.
Może to go przekona, żeby znalazł czas na znalezienie umowy zamiast na jeżdżenie się tłumaczyć, że to nie on.
Jacek

Data: 2014-01-09 18:22:39
Autor: marcin10915
[...]

To go postrasz, ĹĽe ewentualne grzechy z tego pojazdu pĂłjdÄ… na jego konto
np. brak OC, zdjęcia z fotoradaru itp.
Może to go przekona, żeby znalazł czas na znalezienie umowy zamiast na
jeżdżenie się tłumaczyć, że to nie on.
Jacek
tak jak ty mówisz to mogę mieć kłopoty bo mam pokwitowanie za zatrzymany dowód i mam umowę kupna sprzedaży z drugim wła¶cicielem jak mu napisze tak jak ty napisałe¶ to mogę mieć jakie¶ problemy ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 23:13:58
Autor: Jacot
[...]

Masz oplacone  OC? Jak masz czyste to powiedz pierwszemu, ze w WK
pytali o kwity za OC za okres przed Twoim zakupem. No chyba ze on to
sprzedal dawno temu.... --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2014-01-09 19:46:07
Autor: AZ
On 2014-01-09, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:

KrĂłtko mĂłwiÄ…c pisz na pl.soc.prawo

Ale co Ty mu tutaj jakies adresy internetowe odwrotnie zapisane podajesz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-10 17:43:34
Autor: ARO
witam mam problem proszďż˝ o pomoc [OT]
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał:

[...]
KrĂłtko mĂłwiÄ…c pisz na pl.soc.prawo

:)

Śmiem sądzić, drogi Watsonie, że biedak nie wie
gdzie aktualnie pisze, nie mówiąc już o tym by był
w stanie sobie wyobrazić, gdzie go posyłasz.

pzdr
--
ARQ
transalp

Data: 2014-01-09 19:15:43
Autor: Grzybol
witam mam problem proszę o pomoc
Użytkownik "marcin10915" <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > napisał w
wiadomo¶ci news:dcd175dd38e9c9dc406ccad481864316$1grupy.scigacz.pl...

Ja pierdole...

--
Grzybol

Data: 2014-01-09 20:42:21
Autor: Kuczu
W dniu 2014-01-09 19:15, Grzybol pisze:
Użytkownik "marcin10915" <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > napisał w
wiadomości news:dcd175dd38e9c9dc406ccad481864316$1grupy.scigacz.pl...
[...]
pierwszego  wĹ‚aĹ›ciciela i poprosiĹ‚em ich ĹĽeby spisali na nowo umowÄ™
kupna a one mi  odpowiedziaĹ‚y ze nie majÄ… czasu na spisanie nowej umowy
a w dowodzie jest  caĹ‚y czas pierwszy wĹ‚aĹ›ciciel proszÄ™ was o pomoc

Ja pierdole...

no musisz przyznac ze jest niezly

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-01-09 20:21:37
Autor: marcin10915
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
Kuczu napisal

[...]

pomoże kto¶ mi czy nie ? jak to zrobić żeby od dali mi t± pierwsz± umowę kupna sprzedaży bo ja już nie mam pojęcia proszę was o pomoc --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 21:28:46
Autor: Kuczu
W dniu 2014-01-09 21:21, marcin10915 pisze:

no musisz przyznac ze jest niezly

pomoże ktoś mi czy nie ? jak to zrobić żeby od dali mi tą pierwszą umowę
kupna sprzedaży bo ja już nie mam pojęcia proszę was o pomoc

jebnij im

Data: 2014-01-09 22:46:51
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-01-09 21:28, Użytkownik Kuczu napisał:

no musisz przyznac ze jest niezly

pomoże kto¶ mi czy nie ? jak to zrobić żeby od dali mi t± pierwsz± umowę
kupna sprzedaży bo ja już nie mam pojęcia proszę was o pomoc

jebnij im

Dlaczego im ?
Raczej temu idiocie który kupił pojazd od osoby która nie miała
go zarejestrowanego i sam też go nie zarejestrował.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-09 23:20:57
Autor: Jacot
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Raczej temu idiocie który kupił pojazd od osoby która nie miała
go zarejestrowanego i sam też go nie zarejestrował.

Przymusu nie ma...
Kompletu dokumentow przeniesienia wlasnosci trza bylo przy podpisaniu
umowy sie domagac, teraz to troche po ptokach.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-01-10 06:45:17
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
Jacot napisal

[...]

wczoraj dostałem SMS od pierwszego wła¶ciciela i ten pierwszy powiedział ze zgłosił sprzedaż do wydziału komunikacji i powiedział jeszcze ze ja będę miał kłopoty i ten drugi tez da się to jako¶ zrobić żeby starostwo dały jako¶ t± umowę ? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-10 13:35:31
Autor: Jacot
[...]

Mozliwosci sa, zwlaszcza jesli np. wszystko dzialo sie w obrebie
jednego starostwa... Twoj sprzedajacy moglby np. napisac oswiadczenie,
ze kupil od tego i tego wtedy a wtedy ale umowa mu sie zgubila,
starostwo powinno sobie to potwierdzic... Tak czy owak chyba musisz wynajac kogos, kto bedzie pisal pisma.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-01-10 11:09:22
Autor: J_K_K
witam mam problem proszę o pomoc
W dniu 2014-01-09 21:21, marcin10915 pisze:

pomoże kto¶ mi czy nie ?

Pomoże,
jak napiszesz posta tak,
żeby się go dało przeczytać,
a nie jak gimbus z ADHD ...

Pzdr

JKK

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-01-10 10:37:14
Autor: masti
witam mam problem proszę o pomoc
Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 11:09:22 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
poniewaĹĽ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

jak już się czepiasz to wywal te śmieci

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-10 13:36:49
Autor: J_K_K
W dniu 2014-01-10 11:37, masti pisze:
> [...]

> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mĂłwiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

I vice versa - jak juĹĽ siÄ™ czepiasz.

-- -

Data: 2014-01-10 12:51:50
Autor: masti

http://evil.pl/pip/netykieta.html

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-10 14:01:45
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
masti napisal

Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 13:36:49 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

I vice versa - jak juĹĽ siÄ™ czepiasz.

http://evil.pl/pip/netykieta.html

jest taki problem ze wczoraj dostałem sms od pierwszego wła¶ciciela i on napisał ze wczoraj zgłosił sprzedaż a ja dzi¶ zadzwoniłem do starostwa i one mi powiedziały ze nikt nie zgłaszał sprzedaży tego pojazdu i jeszcze taka pani mi powiedziała ze wysłała im jakie¶ wezwanie co to może być za wezwanie ? proszę was o pomoc bo już nie mam pojęcia jak to zrobić żeby odzyskać t± umowę kupna i ten dowód --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-10 18:45:32
Autor: J_K_K
W dniu 2014-01-10 15:01, marcin10915 pisze:

jest taki problem ze wczoraj dostałem sms od pierwszego wła¶ciciela i on
napisał ze wczoraj zgłosił sprzedaż

A jak za tablicami - wszyscy trzej mieszkacie w tym samym powiecie ?
Tak, czy inaczej, nowe naklejki będ± potrzebne ze starostwa.

Pzdr

JKK

Data: 2014-01-10 18:38:40
Autor: J_K_K
W dniu 2014-01-10 13:51, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 13:36:49 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

I vice versa - jak juĹĽ siÄ™ czepiasz.

http://evil.pl/pip/netykieta.html

Rozumiem, że do reszty obecnych na grupie też to wyślesz ?

Pzdr

JKK

Data: 2014-01-10 18:41:52
Autor: J_K_K
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
PS - skoro tak bardzo Ci to przeszkadzało,
to wyłączyłem skanowanie grup newsowych w Avaście.

Dopisek z servera netfront jest niezaleĹĽny od mnie
- za to pomógł paru osobom pozostać na newsach, po odcięciu innych bramek.

Pzdr

JKK

Data: 2014-01-10 18:16:19
Autor: masti
Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 18:41:52 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

PS - skoro tak bardzo Ci to przeszkadzało, to wyłączyłem skanowanie grup
newsowych w Avaście.

Dopisek z servera netfront jest niezależny od mnie - za to pomógł paru
osobom pozostać na newsach, po odcięciu innych bramek.

no popatrz. A inni piszą jakoś bez śmieci

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-10 19:32:28
Autor: J_K_K
W dniu 2014-01-10 19:16, masti pisze:

no popatrz. A inni piszą jakoś bez śmieci

No to masz problem ;)
Ja tam jakoĹ› jeszcze znoszÄ™ stopki coponiektĂłrych.

Pzdr

JKK

Data: 2014-01-10 18:54:13
Autor: marcin10915
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
J_K_K napisal

[...]

 niestety ale ja jestem z innego powiatu te oba mieszkance s± z tego samego powiatu już nie wiem co mam robić można i¶ć z tym na policje ? gdzie mam się udać dalej żeby odzyskać t± umowę pierwszym a drugim w starostwie nikt nie zgłaszał sprzedaży pojazdu --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-10 21:09:35
Autor: RadoslawF
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
Dnia 2014-01-10 19:54, Użytkownik marcin10915 napisał:
J_K_K napisal

W dniu 2014-01-10 19:16, masti pisze:

no popatrz. A inni pisz� jako� bez �mieci

No to masz problem ;)
Ja tam jako� jeszcze znosz� stopki coponiektórych.

Pzdr

JKK

niestety ale ja jestem z innego powiatu te oba mieszkance są z tego samego powiatu już nie wiem co mam robić można iść z tym na policje ? gdzie mam się udać dalej żeby odzyskać tą umowę pierwszym a drugim w starostwie nikt nie zgłaszał sprzedaży pojazdu

Nie możesz odzyskać czegoś co nie należy do ciebie.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-10 20:14:13
Autor: Grzybol
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:lamu34$uaj$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-01-09 19:15, Grzybol

Jest.

--
Grzybol

Data: 2014-01-10 19:57:24
Autor: marcin10915
witam mam problem proszÄ™ o pomoc
Grzybol napisal

pisze:
[...]

kto mi doradzi co mam robić ???

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-10 21:36:41
Autor: Akarm
witam mam problem proszę o pomoc
W dniu 2014-01-10 20:57, marcin10915 pisze:
kto mi doradzi co mam robić ???

Musisz poprosić o pomoc kogo¶ starszego, może jakiego¶ gimnazjalistę?
Wytłumacz mu o co ci chodzi i popro¶, żeby to za ciebie napisał. Szanse na uzyskanie pomocy rosn±, kiedy problem przedstawi się w sposób zrozumiały.
PóĽniej jeszcze tylko będziesz musiał poprosić, żeby ci wytłumaczył odpowiedzi...

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-01-10 21:50:12
Autor: Jacot
Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

[...]

Wersja prostsza: udaj się do adwokata. Bedzie kosztowalo ale
wyprostuje sprawe, zanim namieszasz tak, ze nikt juz tego nie odkreci.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-01-11 06:56:24
Autor: marcin10915

Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

[...]

pierwszy wła¶ciciel sprzedał drugiemu i one spisały umowę kupna sprzedaży a ten drugi tego pojazdu nie przerejestrował na siebie ten drugi sprzedał mi i ja z nim spisałem umowę kupna sprzedaży i jest taka sprawa miałem kontroli drogow± i zatrzymały mi dowód rej mam pokwitowanie za zatrzymany dowód i mam za¶wiadczenie z stacji kontroli pojazdów pojechałem do wydziału komunikacji i pani mi powiedziała ze mi dowodu nie wyda chyba ze jak będę miał ci±g umów kupna jak będę miał pierwsz± umowę z pierwszym a drugim i wtedy będzie mi wydany dowód rej tylko ze jest taki problem ze drugi zgubił gdzie¶ umowę kupna z pierwszego wła¶ciciela i poprosiłem ich żeby spisali na nowo i jeden i drugi mówi± ze nie maj± czasu jak ich przekonać żeby spisały t± umowę na nowo postraszyć tego pierwszego ze będzie miał fajne zdjęcia z fotoradaru ? pomoże to co¶ ?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-11 10:41:10
Autor: Magic
witam mam problem proszę o pomoc
W dniu 2014-01-11 07:56, marcin10915 pisze:
Jacot napisal

Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

[...]

Kurwa, go¶ciu, ZACZNIJ UŻYWAĆ PRZECINKÓW I KROPEK.
Skoro oni nie maj± czasu, a Ty dałe¶ dupy przy kupnie (bo trzeba było wiedzieć, że musi być ci±gło¶ć umów kupna w takiej sytuacji), to trzeba to zrobić za nich - spisać umowę z ich danymi, przejechać się do jednego i drugiego żeby podpisali i tyle. Można to było zrobić "samodzielnie" zanim sprawa nabrała oficjalnego biegu, teraz ratuje Cię tylko oryginał podpisany przez nich, bo jest za duże ryzyko dochodzenia autentyczno¶ci. Ja np. odkręcałem sprawę braku karty pojazdu, której dealer po prostu nie wydał. Mogłem oczywi¶cie się wkurzać i płakać jak Ty, ale nic by to nie dało, trzeba było po prostu po¶więcić trochę swojego czasu.
I SERIO, NAUCZ SIĘ PISAĆ.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-01-11 10:28:03
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
Magic napisal

Akarm <akarm@wp.pl> wrote:

[...]

mam zrobić tak ze mam spisać umowę kupna sprzedaży samemu i mam zebrać od nich podpisy ja tak chciałem zrobić ale pierwszy wła¶ciciel się nie zgadza tak bo się boi ze co¶ mogę podrobić drugi się zgodził tak ale pierwszy już nie --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-11 12:28:34
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-01-11 11:28, Użytkownik marcin10915 napisał:

[...]

Drugi nie dopełnił formalno¶ci więc się zgodzi na wszystko.
Pierwszy pewnie dopełnił i nie ma zamiaru brać udział w
jakich¶ machlojkach z pisaniem nowej umowy. A straszyć to
go możesz, jak sprzedał i to zgłosił to ma kombinatorów
i twoje straszenie w dupie.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-11 11:52:22
Autor: marcin10915
witam mam problem proszę o pomoc
RadoslawF napisal

[...]

po pierwsze nie zgłosił sprzedaży bo dzwoniłem do wydziału komunikacji.i pani mi powiedziała ze nikt nie zgłaszał sprzedaży --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-11 14:06:37
Autor: Jacot
witam mam problem proszę o pomoc
marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm  > wrote:

po pierwsze nie zgłosił sprzedaży bo dzwoniłem do wydziału komunikacji.i pani mi powiedziała ze nikt nie zgłaszał sprzedaży

Pewnie zglosil tylko do ubezpieczalni...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-01-11 13:24:50
Autor: marcin10915
[...]

a mog± mieć tam kopię umowy kupna sprzedaży ? jak by miały to można ich prosić o kopię umowy ? --