witam mam problem prosz� o pomoc

Data: 2014-01-09 18:09:05
Autor: Jacek
witam mam problem prosz� o pomoc
W dniu 2014-01-09 15:31, marcin10915 pisze:
witam wszystkich serdecznie jestem tu nowy
Napisz na pl.soc.prawo
już tam kiedyś był podobny temat OIDP.
Możesz jeszcze sprawdzić w wydz. komunik. czy pierwszy właściciel zgłosił sprzedaż. Tam mają kopię umowy. Przy odrobinie dobrej woli może jest szansa tą drogą załatwić. Jeżeli nie zgłosił, to go postrasz, żeby nie ściemniał o braku czasu.
Krótko mówiąc pisz na pl.soc.prawo
Jacek

Data: 2014-01-09 17:56:09
Autor: marcin10915
witam mam problem prosz� o pomoc
Jacek napisal

[...]
 a jeszcze mam takie jedno pytanie jak pierwszy w³a¶ciciel nie zg³osi³ sprzeda¿y ? --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 19:01:07
Autor: Jacek
witam mam problem prosz� o pomoc
W dniu 2014-01-09 18:56, marcin10915 pisze:
a jeszcze mam takie jedno pytanie jak pierwszy właściciel nie zgłosił
sprzedaży ?
To go postrasz, że ewentualne grzechy z tego pojazdu pójdą na jego konto np. brak OC, zdjęcia z fotoradaru itp.
Może to go przekona, żeby znalazł czas na znalezienie umowy zamiast na jeżdżenie się tłumaczyć, że to nie on.
Jacek

Data: 2014-01-09 18:22:39
Autor: marcin10915
[...]

tak jak ty mówisz to mogê mieæ k³opoty bo mam pokwitowanie za zatrzymany dowód i mam umowê kupna sprzeda¿y z drugim w³a¶cicielem jak mu napisze tak jak ty napisa³e¶ to mogê mieæ jakie¶ problemy ? --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-01-09 23:13:58
Autor: Jacot
marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm  > wrote:

tak jak ty mówisz to mogê mieæ k³opoty bo mam pokwitowanie za zatrzymany dowód i mam umowê kupna sprzeda¿y z drugim w³a¶cicielem jak mu napisze tak jak ty napisa³e¶ to mogê mieæ jakie¶ problemy ?

Masz oplacone  OC? Jak masz czyste to powiedz pierwszemu, ze w WK
pytali o kwity za OC za okres przed Twoim zakupem. No chyba ze on to
sprzedal dawno temu.... --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2014-01-09 19:46:07
Autor: AZ
On 2014-01-09, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:

Krótko mówiąc pisz na pl.soc.prawo

Ale co Ty mu tutaj jakies adresy internetowe odwrotnie zapisane podajesz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-10 17:43:34
Autor: ARO
witam mam problem prosz� o pomoc [OT]
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał:

[...]
Krótko mówiąc pisz na pl.soc.prawo

:)

Śmiem sądzić, drogi Watsonie, że biedak nie wie
gdzie aktualnie pisze, nie mówiąc już o tym by był
w stanie sobie wyobrazić, gdzie go posyłasz.

pzdr
--
ARQ
transalp