witamy w gronie EKO Exportu

Data: 2009-10-28 16:02:45
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
Przewalila sie fala niezdecydowanych, szorujacych dno w notowaniach.
powodzenia w przyszlym tygodniu

kroovka

Data: 2009-10-28 17:47:46
Autor: kc
witamy w gronie EKO Exportu
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
Przewalila sie fala niezdecydowanych, szorujacych dno w notowaniach.
powodzenia w przyszlym tygodniu

Nie wiem jak wy to robicie. Mi nijak nie wychodziło, że EEX szoruje po dnie, więc nie ma mnie na pokładzie. Chyba muszę zmienić zainteresowania.

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-28 19:28:08
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
Nie wiem jak wy to robicie. Mi nijak nie wychodziło, że EEX szoruje po dnie, więc nie ma mnie na pokładzie. Chyba muszę zmienić zainteresowania.

pozdrawiam
kc
Pewnie mamy inne dane - na moich danych cana akcji EEX bliska 1,00 zl to dno 10 letnich notowan-u ciebie inaczej?

Pewnie mamy inne dane - na moich danych wyszedl spory udzialowiec wywalajac sporo akcji w poplochu-takie mial polecenie -ale sytuacja stabilna bo jest dwu nowych inwestorow ktorzy odebrali tamte akcji i jest rownowaga az dane eksportowe sie pojawia i pojawi sie nowy potentat chetny kupic cala spolke-to moze byc w okresie jednego roku.

kroovka --

Data: 2009-10-28 18:44:04
Autor: kc
witamy w gronie EKO Exportu
> [...]

nowych inwestorow ktorzy odebrali tamte akcji i jest rownowaga az dane eksportowe sie pojawia i pojawi sie nowy potentat chetny kupic cala spolke-

Z moich danych wynika, że spadek poniżej 1,07 to tak jak pokonanie historycznego minimum 1,0 PLN. Od pięciu sesji, uważam odbywa się, wzmożona dziś, dystrybucja. Sam jestem ciekawy dalszych wydarzeń i będę obserwował

kc

Data: 2009-10-28 21:08:39
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
[...]

Sa spolki, ktore same nie wiedza dobrze co i po co robia. Ta spolka zas ma swietna palete dostawcow i odbiorcow a laczy ich doskonala technologia wytwarzania - imponujaca nie tylko mi, ale tez kolegom z zachodu, gdzie lokuja swoje wyroby. Pozyskanie setek tysiecy zl na "informatyzacje" na zarzadzanie od dostwacy poprzez caly proces wytwarzania az do odbiorcy,  zwalnia niepotrzebne , jednak nadal nie obsadzone na szczescie etety. Uniatowa instalacja o wydajnosci i pomyslowosci jak z nie naszej kultury technicznej. Nareszcie mamy swoj wyrob i to o hiperbolicznej szansie wzrostu zapotrzebowania. Tu liczy sie jakosc latwo przeliczana na jakosc wyrobow, na tworzenie nowych materialow kompozytowych, nosnikowych, powlekajacych czy wypelniajacych. Jest sie czym chwalic i tu nareszcie New Connect dumny moze byc z wypelniania misji Innowacji i Postepu.

Jedyne czego nie da sie robic z mikrosfer to parowek, choc kto wie czy i tam sie przyda sie obnizenie ilosci kalorii....

kroovka

Data: 2009-10-28 20:17:37
Autor: kc
witamy w gronie EKO Exportu
[...]

Przyznam się ze wstydem, że nawet nie wiedziałem czym ta sółka się zajmuje. Dzięki za info. Nie czytam, komunikatów, informacji ze spółek z prostej przyczyny : nie mam pamięci do zbędnych szczegółów. Obserwujmy, życzę udanej inwestycji, naprawdę szczerze.

kc

Data: 2009-10-30 09:37:39
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed powiekszeniem rynku o kolejne 10% do 30%.

kroovka

Data: 2009-10-30 10:38:24
Autor: eVerest
witamy w gronie EKO Exportu
pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed powiekszeniem
rynku o kolejne 10% do 30%.

kroovka

eeeee.... nie drażnij mnie .... ;)  nosiłem się ze spekulacyjnym zakupem papiera jak był po 1zł z grosikami ale spękałem bo płynność była zerowa a tu proszę, 100tys zł wystarczy by dmuchnąć 20% do góry, tfu tfu, trza było brać jak leżał, ale nie chciało się schylić :(

Data: 2009-10-30 16:19:10
Autor: kc
witamy w gronie EKO Exportu
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed
powiekszeniem
rynku o kolejne 10% do 30%.

kroovka

 No ładny wystrzał, gratuluję. Świadczy o:
1. szczerości moich życzeń :)
2. sygnale sprzedaży; był, tyle, że fałszywy

Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-30 22:08:36
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.

pozdrawiam

kc
-- -- -- -- -- -- -- --
Musze Cie zmartwic:
 - za duzo sie dzisiaj w Spolce zmienilo, by mogla sie zatrzymac ponizej 2,00 zl.

Ale, oczywiscie Stany, oraz kombinacje z indexem WIG20, maja wplyw na niepewnosc na rynku wiec w pon nie ma gwarancji, ze wzrost bedzie ponownie rzedu 11%.

"zdecydowanie i nieodwolalnie": -  wzrosty jednak przed nami, spieszymy sie by nie dac sie wykupic zbyt tanio.

kroovka

Data: 2009-10-30 21:22:56
Autor: kc
witamy w gronie EKO Exportu
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
Musze Cie zmartwic:
 - za duzo sie dzisiaj w Spolce zmienilo, by mogla sie zatrzymac ponizej
2,00
zl.

Nie, nie zmartwiłeś mnie, bo kurs tej spólki jest mi obojętny, pisałem. Martwi mnie o tyle, że nie trafiłem z prognozą. Był wyraźny sygnał sprzedaży. Twój post świadczy o jakiejś insiderskiej wiedzy. Przy tak małej spółce nietrudno wywołać sygnał sprzedaży.

kc

Data: 2009-10-30 22:59:26
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
takie obroty i taka zmiennosc jak dzisiaj swiadczy ze dzisiaj COS MUSIALO zajsc w spolce. Taktyka duze obroty na wzroscie to nastepny dzien kontynuacja to oczywistosc i to szansa ze nie tylko na jeden dzien.

Dywersyfikacja odbiorcow i to postepujaca nadal i wspierana za chwile nowym systemem zarzadzania to jakby paczkowanie spolki; wystarczy poczytac o/w polu dzialan EKO. A silne wsparcie jakie bylo przez wiele dni to opor jak mi sie wydaje nie do przebicia. Mamy na NC nareszcie innowacje nieodkryta nadal dla kowalskiego i nowaka.

kroovka

Data: 2009-11-02 12:21:00
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.

pozdrawiam

kc
trafny byl ten poziom stopnia w drodze do 2 zl. We wterek mamy w planie kolejne 10-15% wiec 3eba byc cierp-liwym (nie cierp- za bardzo ;-) )-niestety.

kroovka

Data: 2009-11-02 12:30:19
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
mysle, iz ciekawy staje sie Centrozap poprzez zrozumienie ze niezgodne z prawem jest myslenie nawet ze cena zakupu akcji nowych emisji centrozapu, nawet przez amerykanow, moze  byc mniejsza niz cena nominalna akcji. Jesli tak to czeka nas sprawa odszkodowan- o to mniejsza ale tylko taka sugestia pozwolila tym wspomnianym tak skolowac inwestorow naszych ze oddaja akcje teraz po 60 groszy-ja juz sie nakupilem wiec bede dochodzil swego.

kroovka

Data: 2009-11-02 12:34:54
Autor: kroovka
witamy w gronie EKO Exportu
czekanie ze na EKo nastapi dzisiaj korekta jest mylne bo same przychody przyszloroczne powoduja ze spolka wejdzie do WIG-80, a to jest jednoznacznie pozytywne jesli chodzi o wycene spolki.

jak ktos nie lubi EKO mozna przemyslec i porownac potencjal WDM czy poznanski odpowiednik i DFP, ciekawe wnioski odnosnie startujacego DFP.

kroovka

Data: 2009-11-02 16:58:26
Autor: kroovka
2,0: witamy w EKO Export. juz po 1,5 we wtorek
Wycena na jutro w drodze do 2 zl przekroczy 1,50 zl.  Obroty potwierdzaja wzrost bo opor techniczny jest znacznie wyzej linii 2,20.

kroovka

W przyslym tygodniu nareszcie zbilansuje sie dotychczasowa praca organiczna nad szkieletem ceramicznych kulek i nadejdzie pora na ich nadmuchanie w kierunku gatunkowych nanosfer.

-- -- -- -- -- -- -- -- --
czekanie ze na EKo nastapi dzisiaj korekta jest mylne bo same przychody przyszloroczne powoduja ze spolka wejdzie do WIG-80, a to jest jednoznacznie pozytywne jesli chodzi o wycene spolki.

Z innej beczki:

P.S.-- -- -- -- -- -- -- -- jesli zbijanie kursu DFP sie nie powiedzie to przyjdzie pora na odreagowanie. Stany maja nadmiar gotowki ktora chca wcisnac Chinczykom i nie grozi nam gwalowna korekta przed efektem stycznia.   --

Data: 2009-11-02 20:41:45
Autor: kroovka
2,0: witamy w EKO Export. juz po 1,5 we wtorek
same hipoteki umow kaukcyjnych to 3,000 mln zl i 1,190 mln zl. a gdzie maszyny i gdzie produkt i gdzie technologia i calosc linii produkcyjnych; wynika z szacowania, ze jeszcze tydzien temu ta "reszta" byla warta tyle co dobry jeden brylant. dziwi mnie ten powolny wzrost wartosci akcji EKO.

ale ucieszylo mnie skonczenie budowy hotelu w Komi, jest gdzie zjesc i pomieszkac na swiezym powietrzu.

kroovka

Data: 2009-11-02 21:03:52
Autor: kc
[...]

Raz pisałem, ale nie pojawiło się, ot niedoświadczony internauta.

Popadłeś w euforię, widzę, z tym EEX. Boję się, że czekając na swoje 2 zł obudzisz się z ręką w nocniku. 1.46 to potęzny opór. Na dziś i na jutro. Nadal uważam, że to tylko odbicie i Ekoexport powróci, chyba, że jutro
1.47, pojutrze >1.63.

Mimo tych 40% wydaje mi się, że to nie jest hossa na tym papierze i zobaczymy głębsze dno.

To tylko dla przestrogi, wiesz co robisz

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-02 22:50:22
Autor: kroovka
2,0: witamy w EKO Export. juz po 1,5 we wtorek
Wiem, dziekuje za uwagi i ide do uboju

kroovka

Data: 2009-11-03 09:28:10
Autor: kroovka
udalo sie wyjsc - dziekuje za madra uwage

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

udalo sie wyjsc-teraz cala nadzieja w ORCO i Centrozapie, to Orco tez ma dobra prase:-)

bylakroovka

Data: 2009-11-02 21:31:28
Autor: marfi
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0bd6.0000016b.4aef35f9newsgate.onet.pl...

ale ucieszylo mnie skonczenie budowy hotelu w Komi, jest gdzie zjesc i
pomieszkac na swiezym powietrzu.

  Listopadowa trawa chyba nie jest smaczna?

--
marfi

witamy w gronie EKO Exportu