wizerunek przestepcy-poskie prawo dziala za granica?

Data: 2011-03-15 01:31:43
Autor: rols rojs
wizerunek przestepcy-poskie prawo dziala za granica?
Do domu Madonny w Londynie w³ama³ siê polski emigrant, 29-letni Grzegorz Matlok, a polskie media znów podaj± ¿e to jaki¶ tajemniczy Grzegorz M.
Czy to nie jaka¶ chora nadgorliwo¶æ? I co w ogóle siê stanie jak poda³em nazwisko tego go¶cia, oskar¿y mnie o znies³awienie?

Data: 2011-03-15 10:46:02
Autor: SDD
wizerunek przestepcy-poskie prawo dziala za granica?

U¿ytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilmc1n$ij4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Popelniajac przestepstwo w GB, w sytuacji, gdy i tu i tak czyn jest uznany za przestepstwo a on jest obywatelem polskim, Grzegorz M popelnil je takze w swietle polskiego prawa,

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-15 13:38:17
Autor: rols rojs
wizerunek przestepcy-poskie prawo dziala za granica?

U¿ytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilncgr$1g9$1news.onet.pl...

[...]

Moje pytanie dotyczy prawa nie podawania nazwika ema, który nazywa siê Matlok o czym informuj± bez zaj±kniêcia brytyjskie media.

Data: 2011-03-15 14:04:52
Autor: Maddy

Użytkownik "rols rojs" <rols@rojs.com> napisał w wiadomości
> [...]
Do domu Madonny w Londynie włamał się polski emigrant, 29-letni
Grzegorz Matlok, a polskie media znów podają że to jakiś tajemniczy
Grzegorz M.
Czy to nie jakaś chora nadgorliwość? I co w ogóle się stanie jak
podałem nazwisko tego gościa, oskarży mnie o zniesławienie?

Popelniajac przestepstwo w GB, w sytuacji, gdy i tu i tak czyn jest
uznany za przestepstwo a on jest obywatelem polskim, Grzegorz M
popelnil je takze w swietle polskiego prawa,

Moje pytanie dotyczy prawa nie podawania nazwika ema, który nazywa się
Matlok o czym informują bez zająknięcia brytyjskie media.

W kraju w którym można napisać "Sławomir W. syn byłego prezydenta" i już mamy utajnioną tożsamość Ty się dopatrujesz logiki w postępowaniu?

Nasze media są uczulone na podawanie nazwisk, wszyscy tego pilnują - taka mała paranoja zawodowa.
Może można podać jak ogólnie jest znane, ale lepiej nie ryzykować jak sprawa niepewna. Koncerny medialne nie lubią wydawać kasy na naprawę głupich błędów, lepiej skrócić dziennikarzom w porę smycz, taniej wychodzi.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-15 15:39:27
Autor: rols rojs

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4d7f6401$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale gdy informują, że Kevin Smith ukradł kosiarkę Stevenowi na Falklandach, to wtedy nie jest Kevin S.
Lecz gdy to samo zrobi Polak to już jest M. nawet na końcu świata? Przecież to jest idiotyzm

Data: 2011-03-15 15:52:05
Autor: Maddy
W dniu 15-03-2011 15:39, rols rojs pisze:

Ale gdy informują, że Kevin Smith ukradł kosiarkę Stevenowi na
Falklandach, to wtedy nie jest Kevin S.
Lecz gdy to samo zrobi Polak to już jest M. nawet na końcu świata?
Przecież to jest idiotyzm

Zadam Ci podchwytliwe pytanie - oto przedstawiłeś pewien funkcjonujący w Polsce idiotyzm - dlaczego konkretnie ten jedne wywołuje Twoje oburzenie.
Skąd zdziwienie, że w naszym kraju ten czy inny idiotyzm funkcjonuje?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-15 21:48:47
Autor: rols rojs
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4d7f7d23$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Upewniam się tylko czy dalej żyje w tym Matriksie zwanym Polską.
Idiotymzów jest znacznie więcej, ale nie wiedziałem że sięgają poza Bug i Odrę, a okazuje się że jednak tak.

wizerunek przestepcy-poskie prawo dziala za granica?