wizura Łagów ?

Data: 2009-07-21 15:59:14
Autor: Tomek Borkowski
wizura Łagów ?
witam

jaka wizura, ktoś wie ?

pozdrawiam

Tomek Borkowski

www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-07-22 19:29:06
Autor: nuraswydras
wizura Łagów ?
witam

jaka wizura, ktoś wie ?

pozdrawiam

Tomek Borkowski

www.nurkowanie.rox.pl

Witaj !!

Byłem teraz w niedziele. Wizura do 5 metrów około 4, ale głębiej niestety gorzej.

Pozdro.Wydras.

Data: 2009-07-22 19:48:09
Autor: Tomek Borkowski
wizura Łagów ?

Użytkownik <nuraswydras@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.000000c0.4a674c62newsgate.onet.pl...

Witaj !!

Byłem teraz w niedziele. Wizura do 5 metrów około 4, ale głębiej niestety gorzej.

Pozdro.Wydras.

hej

wlasnie wrocilem i niestety pogorszyla sie bo max 3 m a glebiej kiszka.

Pozdrawiam

Tomek Borkowski

www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-07-22 20:46:12
Autor: Włodzimierz Kołacz
wizura Łagów ?

Użytkownik "Tomek Borkowski" <bora[@]master.pl> napisał w wiadomości news:h47jcq$s16$1ns.master.pl...

[...]

Deszczyk chłopaki, deszczyk robi swoje. Czaję się od 2 lat na Łagowskie - jest miejsce, które rozbudza moją wyobraźnię:-). Już gdyby nie zepsuta gała bym się szlajał.  I widzę że dalej będę się czaił jak rudy lis do r..... Bo od wczoraj do dzisiaj wizurka padła. Będę czaił się 3 rok jak trzeba!!!. Bo jak nie urok to sraczka = wiatr w oczy i jakieś "baterie" :-((  Moje oczy padły mam nadzieję ze tylko do soboty ;-) Krotko po Twoim wyjeździe także lało jak z cebra ;-((

Ale za to gdy wyście się puszczaliście w bryi ja, jak jednooki cyklop, dzielnie przygotowałem boczny montaż z 2 butli i jak tylko oczko pozwoli to spróbuje patentu :-) Spodobało mi się to......

Pozdrawiam jak z cebra ;-)
Włodek

Data: 2009-07-23 15:49:05
Autor: Tomek Borkowski
wizura Łagów ?

Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h47ncc$l1t$1nemesis.news.neostrada.pl...

Deszczyk chłopaki, deszczyk robi swoje. Czaję się od 2 lat na Łagowskie - jest miejsce, które rozbudza moją wyobraźnię:-). Już gdyby nie zepsuta gała

[CUT]

nas tez zlapal deszczyk po drodze do Glogowa. Mysle ze niedlugo znow przyjedziemy do Lagowa jak wizura sie poprawi. Teraz jedziemy na Lubikowskie.

Pozdrawiam i do zobaczenia.

Tomek

Data: 2009-08-07 08:14:00
Autor: llopezor
wizura Łagów ?
Witam serdecznie

Chciałbym uaktualnić pytanie i zwracam się do Was:
Czy ktoś podzieliłby się aktualnymi warunkami w Łagowie?

Pozdrawiam
llopezor

Użytkownik "Tomek Borkowski" <bora[@]master.pl> napisał w wiadomości news:h44hji$flt$1ns.master.pl...
witam

jaka wizura, ktoś wie ?

pozdrawiam

Tomek Borkowski

www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-08-10 08:17:45
Autor: llopezor
wizura Łagów ?
Pojechałem bez informacji i nie żałuję.

Gdyby ktoś był zainteresowany nurkowaniem w najbliższych dniach to warunki pod wodą wyglądały następująco:
Widoczność wahała się ale tak: na ściance węglowej 0-15 m widoczność 2-3m, 15-30m widoczność 5+, na 30 metrach woda miała 5stC i było jasno ale trfiliśmy na słoneczny dzień i bezwietrzną pogodę.
Były miejsca na płytkiej wodzie gdzie widoczność sięgała coś pod 8 metrów

Pozdrawiam
llopezor