wjaśnienie

Data: 2010-10-21 14:21:04
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
wjaśnienie
Jako, że podróżuję ostatnio realizując serię ekskluzywnych projektów typu VIP
Safari nie jest mi łatwo utrzymywać kontakt internetowy. Myślę że poniższe
wyjaśnienie rozwieje Państwa wątpliwości co do fałszywek wysyłanych na listę.

J.

Od wielu lat w egipcie.
Rejon Marsa Alam, El Quseir, Safaga, Hurgada, Dahab, Nuweiba, El Tor, Sharm
el Sheikh, lodzie safari.
10 lat ciaglego pobytu w Sharm el Sheikh. -- -- - Wiadomość oryginalna -- -- - Od: "Zeyad" <Zeyad@CDWS.travel>

Do: <sharmdiver@op.pl>

DW: <SSI>; Wysłano: 21 października 2010 08:26

Temat: Clarification

Dear Sir,

Thank you for you inquiry. I am head of Technical Committee and I am NOT
involved in any doings re: licencing of diving operations. The provided copies of emails has not been sent by me.

Best regards

Zeyad M. ELBassel
CDWS BM, Head of Technical Committee
Tel: +2069 3666448/9
Fax: +2069 3660418
Email: Zeyad@CDWS.travel
65 Sea Street, ElHadaba, Sharm ELSheikh, Egypt
www.cdws.travel

Data: 2010-10-21 14:26:01
Autor: malgosia
wjaśnienie
wyjaśnienie rozwieje Państwa wątpliwości co do fałszywek wysyłanych na listę.

Winekszość Twoich wiernych klientów i tak nie dała wiary. Psy szczekają a karawana......

jk

Data: 2010-10-21 05:51:19
Autor: Piotr Rybacki
wjaśnienie
On 21 Paź, 14:26, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
> [...]
> listę.

Winekszość Twoich wiernych klientów i tak nie dała wiary. Psy szczekają a

Was obydwoje już pojebało do reszty :)
Nie możecie sobie pisać na jakimś egipskim forum a od nas POLAKÓW się
odpierdolić?

Data: 2010-10-21 15:01:58
Autor: malgosia
wjaśnienie
odpierdolić?
____________

mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści między polakami?

jk

Data: 2010-10-21 06:05:06
Autor: Piotr Rybacki
wjaśnienie

____________

mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści
między polakami?

jk

Nie mógłbym :)
Zresztą to ten Twój Jasio polaków nie lubi :)

A tak poza tym ile masz lat? Moja córka co ma 4 lepiej pisze od
Ciebie :)

Data: 2010-10-21 15:11:29
Autor: totalone
wjaśnienie
Nie obydwoje tylko jego jednego. Dwa byty w jednym ciele to się nazywa
schizofrenia i to się czasem nawet daje leczyć.

Data: 2010-10-21 07:36:38
Autor: Duch Leszka
wjaśnienie
mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści
między polakami?

jk

Kolina masz tu browar, niezły towar:),
Zimnego Lecha

(nie wyrobiłem ze śmiechu ;) )

Co do spirali nienawiści - to ja sikałem na znicze.

Duch Leszka

Data: 2010-10-22 15:57:35
Autor: 666
wjaśnienie
Niestety były elektryczne, znicze poszły z duchem czasu.

-- -- -

ja sikałem na znicze.

Data: 2010-10-21 14:43:18
Autor: vaga
wjaśnienie

Dear Sir,

Thank you for youR inquiry. I am THE head of Technical Committee and I
am NOT
involved in any doings re: licencing of diving operations.
The provided copies of emails HAVE not been sent by me.

Best regards

jak już podszywasz sie pod jakiegoś wykształconego Egipcjanina,
moglbys przynajmniej nie robic takich bykow.

Data: 2010-10-21 18:34:41
Autor: Włodzimierz Kołacz
wjaśnienie? zaciemnianie, ściemnianie.....? Może wierutne kłamstwa!
Not Found
The requested URL /pages/info.htm was not found on this server. www.sharmdiver.pl

http://cdws.travel/diving/black-list-dive-centers.aspx

W dalszym ciągu ani strona nie działa ani nie została wycofana z czarnej listy!

Czy w tej informacji od Zeyad M. ELBassel zostało cokolwiek wyjaśnione? Nawet jak dla tak mało znającego się na j. Angielskim wiem że nie!
Pan Zeyad w liście ustosunkował się do jakichś tajemnych emaili które zapewne Dudziński przesłał mu. Pan Zeyad NIE stwierdził że treści zawarte w postach pisanych przez Hesham Gabr nie polegają na prawdzie!
Właściwie to w tym fragmencie nie ma żadnej istotnej treści dotyczącej tematu.

Jeszcze na koniec mały drobiazg:
Przed zniknięciem nasz Jaś posługiwał się takim adresem:
Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl>

Po zniknięciu 18 bm.  zmienił się w taki:
Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <sharmdiverWYTNIJTO@op.pl>
do tej pory raz użyty, w tym poście!!!

Sam nie wiem, ale jak sądzicie ma to jakieś znaczenie?

Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-21 19:25:11
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-10-21 18:34, Włodzimierz Kołacz pisze:
do tej pory raz użyty, w tym poście!!!

Sam nie wiem, ale jak sądzicie ma to jakieś znaczenie?

Technicznie nie. Podpisać się można totalnie dowolnie.
Na rozum tak. Jasiu się ukrywa i zaciera ślady. Widać ma za uszami.

--
Alf/red/

Data: 2010-10-21 19:46:15
Autor: Paweł
> [...]

Technicznie nie. Podpisać się można totalnie dowolnie.
Na rozum tak. Jasiu się ukrywa i zaciera ślady. Widać ma za uszami.

on po prostu boi się o końcowy odcinek swojej okrężnicy

Data: 2010-10-21 19:55:28
Autor: Haw
W dniu 2010-10-21 19:25, Alf/red/ pisze:
[...]

a jakie to ma znaczenie? grunt, ze smieci mniej na liscie i z tego trzeba sie cieszyc.

zatrzec nic nie zatrze, bo jest taka zasada, ze jak cos wpada do Sieci to juz tam zostaje...
http://web.archive.org/web/20080801021452/http://www.sharmdiver.pl/

pzd,
haw.

Data: 2010-10-21 20:51:00
Autor: Hesham Gabr
wjaśnienie
[...]

 Janku, "podrozujesz ostatnio", "realizujesz serie VIP safari"... Tak sie jakos
sklada, ze widzialem Cie dzis w 247 przy benzinie na Hadabie... To sa te VIP safari?

Data: 2010-10-21 21:28:11
Autor: Marek
wjaśnienie
W dniu 2010-10-21 20:51, Hesham Gabr pisze:
[...]

Cóż, schizofrenia to ciężka choroba. Nie należy naśmiewać się z kolegi tylko współczuć. Janek i Malgosia to jedna i ta sama osoba. Pocieszające jest jednak to, że drugie wcielenie janka nie ma takich socjopatycznych zapędów :)

Data: 2010-10-22 00:01:12
Autor: malgosia
wjaśnienie
sklada, ze widzialem Cie dzis w 247 przy benzinie na Hadabie... To sa te VIP safari?

jak już kłaminiesz to napisz przynajmniej czy Janek był tam tym co nalewał czy mu nalewali

jk

Data: 2010-10-22 19:43:01
Autor: to.ja
wjaśnienie

Do: <sharmdiver@op.pl>

[...]

Jasio...pisałeś tam kiedyś że masz wszystko,jestes zarobiony,znasz się na wszystkim....a nie masz na swoim VIP Safari dostepu do neta przez satelite..?J ja w Polsce na wsi mam..:) a ty nie..?

kłamczuszek...

--

wjaśnienie