wjaśnienie

Data: 2010-10-21 14:26:01
Autor: malgosia
wjaśnienie
wyjaśnienie rozwieje Państwa wątpliwości co do fałszywek wysyłanych na listę.

Winekszość Twoich wiernych klientów i tak nie dała wiary. Psy szczekają a karawana......

jk

Data: 2010-10-21 05:51:19
Autor: Piotr Rybacki
wjaśnienie
On 21 Paź, 14:26, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
> [...]
> listę.

Winekszość Twoich wiernych klientów i tak nie dała wiary. Psy szczekają a

Was obydwoje już pojebało do reszty :)
Nie możecie sobie pisać na jakimś egipskim forum a od nas POLAKÓW się
odpierdolić?

Data: 2010-10-21 15:01:58
Autor: malgosia
wjaśnienie
odpierdolić?
____________

mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści między polakami?

jk

Data: 2010-10-21 06:05:06
Autor: Piotr Rybacki
wjaśnienie

____________

mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści
między polakami?

jk

Nie mógłbym :)
Zresztą to ten Twój Jasio polaków nie lubi :)

A tak poza tym ile masz lat? Moja córka co ma 4 lepiej pisze od
Ciebie :)

Data: 2010-10-21 15:11:29
Autor: totalone
wjaśnienie
Nie obydwoje tylko jego jednego. Dwa byty w jednym ciele to się nazywa
schizofrenia i to się czasem nawet daje leczyć.

Data: 2010-10-21 07:36:38
Autor: Duch Leszka
wjaśnienie
mogłabyś choc w tym specyficznym okresie nie roskręcać spirali nienawiści
między polakami?

jk

Kolina masz tu browar, niezły towar:),
Zimnego Lecha

(nie wyrobiłem ze śmiechu ;) )

Co do spirali nienawiści - to ja sikałem na znicze.

Duch Leszka

Data: 2010-10-22 15:57:35
Autor: 666
wjaśnienie
Niestety były elektryczne, znicze poszły z duchem czasu.

-- -- -

ja sikałem na znicze.

wjaśnienie