wjaśnienie

Data: 2010-10-22 19:43:01
Autor: to.ja
wjaśnienie
Jako, że podróżuję ostatnio realizując serię ekskluzywnych projektów typu VIP
Safari nie jest mi łatwo utrzymywać kontakt internetowy. Myślę że poniższe
wyjaśnienie rozwieje Państwa wątpliwości co do fałszywek wysyłanych na listę.

J.

Od wielu lat w egipcie.
Rejon Marsa Alam, El Quseir, Safaga, Hurgada, Dahab, Nuweiba, El Tor, Sharm
el Sheikh, lodzie safari.
10 lat ciaglego pobytu w Sharm el Sheikh. -- -- - Wiadomość oryginalna -- -- - Od: "Zeyad" <Zeyad@CDWS.travel>

Do: <sharmdiver@op.pl>

DW: <SSI>; Wysłano: 21 października 2010 08:26

Temat: Clarification

Dear Sir,

Thank you for you inquiry. I am head of Technical Committee and I am NOT
involved in any doings re: licencing of diving operations. The provided copies of emails has not been sent by me.

Best regards

Zeyad M. ELBassel
CDWS BM, Head of Technical Committee
Tel: +2069 3666448/9
Fax: +2069 3660418
Email: Zeyad@CDWS.travel
65 Sea Street, ElHadaba, Sharm ELSheikh, Egypt
www.cdws.travel

--
Jasio...pisałeś tam kiedyś że masz wszystko,jestes zarobiony,znasz się na wszystkim....a nie masz na swoim VIP Safari dostepu do neta przez satelite..?J ja w Polsce na wsi mam..:) a ty nie..?

kłamczuszek...

--

wjaśnienie