wjazd do Wroclawia z A4 od Katowic - ktoredy wjechac?

Data: 2009-11-18 20:08:35
Autor: Pecus
wjazd do Wroclawia z A4 od Katowic - ktoredy wjechac?
Mam okolo 10:00 - 11:00 byc w okolicy Placu Grunwaldzkiego
czy jadac od Katowic lepiej wjezdzac do Wroclawia droga 395 czy moze Karkonoską

Data: 2009-11-18 20:20:27
Autor: Dysiek
wjazd do Wroclawia z A4 od Katowic - ktoredy wjechac?
Mam okolo 10:00 - 11:00 byc w okolicy Placu Grunwaldzkiego
czy jadac od Katowic lepiej wjezdzac do Wroclawia droga 395 czy moze Karkonoską

Ja bym jechal Karkonoska. W tych godzinach powinno byc ok.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-11-18 19:58:51
Autor: Dariusz
Dysiek <brak@brak.pl> napisał(a):
> [...]
> czy jadac od Katowic lepiej wjezdzac do Wroclawia droga 395 czy moze > Karkonoską

Ja bym jechal Karkonoska. W tych godzinach powinno byc ok.

  A ja wjazdem na Wrocław Wschodni, Buforowa - Hubska - Pułaskiego, po co
pchać się przez centrum? Tu masz 10 skrzyżować świetlnych, Karkonoską jest ze
2x więcej.
    Pozdrawiam
    Dariusz

Data: 2009-11-18 22:03:53
Autor: cef
Dariusz  wrote:

Ja bym jechal Karkonoska. W tych godzinach powinno byc ok.

 A ja wjazdem na Wrocław Wschodni, Buforowa - Hubska - Pułaskiego

A tam między Iwinami a Konduktorską ruch taki sam
jak na Karkonoskiej, że o budowie dalej na Bardzkiej nie wspomnę.

A wg mnie wszystko jedno.

Data: 2009-11-18 22:09:57
Autor: J.F.
On Wed, 18 Nov 2009 19:58:51 +0000 (UTC),  Dariusz  wrote:
[...]

Ale przez te wiochy jedzie sie bardzo dluga, zas Karkonoska to
przejezdzasz cala bez zatrzymania, o ile w ogole nia a nie Slezna.

J.

Data: 2009-11-18 22:41:20
Autor: loto
wjazd do Wroclawia z A4 od Katowic - ktoredy wjechac?
Mam okolo 10:00 - 11:00 byc w okolicy Placu Grunwaldzkiego
czy jadac od Katowic lepiej wjezdzac do Wroclawia droga 395 czy moze Karkonoską

Po co się pchać przez wioski (droga 395) jak pojedziesz dalej ok 5min i będzie
Karkonowska.... o wiele lepiej, w tych godzinach ruchu nie powinno być :)

Data: 2009-11-19 02:30:58
Autor: czupakabra
On 18 Lis, 22:41, l...@poczta.onet.pl wrote:

Po co się pchać przez wioski (droga 395) jak pojedziesz dalej ok 5min i będzie
Karkonowska.... o wiele lepiej, w tych godzinach ruchu nie powinno być :)

Jednak Lepiej przez wiochy - często jeżdżę obiema wiec mam porównanie.
Tym bardziej przed południem kiedy bardzka sie nie korkuje.

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2009-11-19 12:39:07
Autor: loto
> [...]

Jednak Lepiej przez wiochy - często jeżdżę obiema wiec mam porównanie.
Tym bardziej przed południem kiedy bardzka sie nie korkuje.

Również jeżdżę często.... a od strony Karkonoskiej gdzie się korkuje o tej porze
? ;>

A bielan do jaja regana jest 10km + 4-5min, drogą 395 jest ok 20km.

Podsumowując, o tej porze, obojętnie jest którędy pojedziesz, różnica będzie
minutowa i może zależeć od ustawienia świateł oraz np. przypadków jak np. wyjazd
ciągnika na drogę 395 (na A4 raczej nie wyjedzie :P )

--

wjazd do Wroclawia z A4 od Katowic - ktoredy wjechac?