wk mnie

Data: 2014-11-18 10:58:08
Autor: Jacek Maciejewski
wk mnie
Dnia Sun, 16 Nov 2014 22:37:30 +0100, PiteR napisał(a):

jak mi siedz± na ogonie.

A mnie zaczyna wq... dopiero wtedy jak taki jeden bęcwał z drugim
zawisn± mi na zderzaku i nie wł±cz± lewego kierunka żeby zasygnalizować
wiadomy zamiar. Jad± na tym zderzaku i jad± i nie wiesz co chc± -
podwieĽć się na podci¶nieniu, przeczytać co masz na tablicy czy
wyprzedzić. Że wyprzedzić, dowiadujesz się z kierunkowskazu wł±czonego
równocze¶nie z dodaniem gazu i skrętem kierownicy. To po ch... wł±czać
wtedy kierunkowskaz?
--
Jacek

Data: 2014-11-18 02:42:01
Autor: przemek.jedrzejczak
wk mnie
A mnie zaczyna wq... dopiero wtedy jak taki jeden bęcwał z drugim zawisn± mi na zderzaku i nie wł±cz± lewego kierunka żeby zasygnalizować wiadomy zamiar. Jad± na tym zderzaku i jad± i nie wiesz co chc± -

słyszałem (z dwóch rożnych Ľródeł) ze czasami drogówka lubi się tak "zabawić" ... nerwowy kole¶ przyspiesza ponad ograniczenie i wtedy zonk, kontrola prędko¶ci, może kamera z tylu by pomogła ale dwie w aucie to już brawura ... aha kole¶ ostatnio wymy¶lił fajny patent na takich "wieszaków" - smartfon przyczepiony na tylnej szybie kombiaka a nagrywanie fotki/film odpalane zdalnie takim donglem na Bluetootha do robienia selfie, po prostu pomysłowy Dobromir ...

P.

Data: 2014-11-18 11:11:37
Autor: masti
wk mnie
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

[...]

zawsze można poci±gn±ć ręczny :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-18 03:36:36
Autor: przemek.jedrzejczak
wk mnie
-- zawsze można poci±gn±ć ręczny :) IMHO wszelkie "inwazyjne" metody podpadaj± pod paragraf ... raz widziałem akcje jak nieogarnięta laska jechała lewym 50 km/h na 3-pasmowce z ograniczeniem 70 km/h większo¶ć ja wyprzedzała ¶rodkiem czy prawym ale jeden kole¶ chciał jej dać nauczkę i wjechał przed ni± lekko hamuj±c ... spanikowała i przyłożyła w tego na ¶rodkowym taki był efekt "nauki" ...

P.

Data: 2014-11-18 11:38:33
Autor: masti
wk mnie
[...]

widzę, ze już nawet smiley to za mało :(

Data: 2014-11-18 12:54:53
Autor: dddddddd
wk mnie
W dniu 2014-11-18 12:36, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- zawsze można poci±gn±ć ręczny :)

IMHO wszelkie "inwazyjne" metody podpadaj± pod paragraf ...

ale jakie inwazyjne? przecież jemu chodziło o to żeby zaci±gn±ć ręczny, obrócić się, nagrać przedni± kamer± i znowu się obrócić ;)

Łukasz

Data: 2014-11-18 10:50:40
Autor: masti
wk mnie
Jacek Maciejewski wrote:

[...]

a potem leci lewym pasem mrugaj±c rado¶nie tym kierunkiem i zawsze się
zastanawiam czy będzie zjeżdżał w pole.

No cóż. Kiedy¶ instruktorzy mówili kursantom: jedĽ wyraĽnie.

Data: 2014-11-19 17:27:10
Autor: Shrek
wk mnie
On 2014-11-18 10:58, Jacek Maciejewski wrote:

jak mi siedz± na ogonie.

[...]

Też masz problemy - a czego może chcieć? Skoro zapierdala ci na zderzaku, to na 99,9% chce po prostu zapierdalać szybciej.

Shrek.

Data: 2014-11-19 20:20:30
Autor: Jacek Maciejewski
wk mnie
Dnia Wed, 19 Nov 2014 17:27:10 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

Jakby podjechał i wł±czył lewy kierunek to napewno szybciej by osi±gn±ł
poż±dany skutek, bo bym mu ułatwił.
--
Jacek

Data: 2014-11-19 21:17:27
Autor: Shrek
wk mnie
On 2014-11-19 20:20, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Pewnie tak. Choć naprawdę nie wiem w czym masz problem z ogarnięcem jego intencji. Ja tam wole mieć debili daleko z przodu lub z tyłu. Jak mi siedzi na kuprze, to go staram się pu¶cic, żeby rozbijał się nie o mnie. Z czystego egoizmu wolę go pu¶cić:P

Shrek.

Data: 2014-11-19 21:49:01
Autor: MichaelData®
wk mnie
Shrek wydumał(a) w news:m4itsk$r58$1node2.news.atman.pl :
On 2014-11-19 20:20, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Wed, 19 Nov 2014 17:27:10 +0100, Shrek napisał(a):
A mnie zaczyna wq... dopiero wtedy jak taki jeden bęcwał z drugim
zawisną mi na zderzaku i nie włączą lewego kierunka żeby zasygnalizować
wiadomy zamiar. JadÄ… na tym zderzaku i jadÄ… i nie wiesz co chcÄ… -
podwieźć się na podciśnieniu, przeczytać co masz na tablicy czy
wyprzedzić.
Też masz problemy - a czego może chcieć? Skoro zapierdala ci na
zderzaku, to na 99,9% chce po prostu zapierdalać szybciej.
Jakby podjechał i włączył lewy kierunek to napewno szybciej by osiągnął
pożądany skutek, bo bym mu ułatwił.
Pewnie tak. Choć naprawdę nie wiem w czym masz problem z ogarnięcem jego intencji. Ja tam wole mieć debili daleko z przodu lub z tyłu. Jak mi siedzi na kuprze, to go staram się puścic, żeby rozbijał się nie o mnie. Z czystego egoizmu wolę go puścić:P

....a ja tak czytam ten wątek i nie bardzo kumam skąd takie przewrazliwienie, że ktoś siedzi na zderzaku. Ja robię swoje, czyli jadę prawidłowo a on niech kombinuje. Generalnie mam gdzieś, czy jedzie mi na grubośc lakieru czy zachowuje przyzwoitą odległość. Jak przywali to płaci. Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o wiele groźniejsze niż zwykłe olanie sprawy.

--
Michael________™
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-11-19 22:10:22
Autor: Shrek
wk mnie
On 2014-11-19 21:49, MichaelData® wrote:

Generalnie mam gdzieś, czy jedzie mi na grubośc lakieru czy zachowuje przyzwoitą odległość. Jak przywali to płaci.

Jakby się tylko zawsze na pogiętym kufrze kończyło. Niestety - jak dostaniesz w lewy tylni narożnik przy większej prędkości, to chyba różowo nie jest.

Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o wiele groźniejsze niż zwykłe olanie sprawy.

Ale co groźnego jest w ułatwieniu wyprzedzania? Oczywiście jak są warunki, a nie wypuszczamy kolesia na czołówkę, albo jeździmy w nicy po poboczu.

Shrek.

Data: 2014-11-20 00:21:12
Autor: MichaelData®
wk mnie
"Shrek" wydumał(a) w wiadomości ID news:m4j0vr$arr$1node1.news.atman.pl

[...]

To zależy czy mam reakcję na takie bodzenia. Chyba mam, bo jakoś nie oberwałem dotąd :) Hamce MAX i niech się martwi ten co kopie. Kamera nagra. Warunek to ćwiczenia i rozkminianie/przwyczajanie się do akcji "na sucho". Czyli tworzenie REALNEGO scenariusza :)

Własnie wszelakie sztuczki takich "bojących" są o wiele groźniejsze niż zwykłe
olanie sprawy.

W sumie jeżdżę w większości pojazdami powyżej 2T i <+/-200konnymi więc zlewka. Co innego jak mi TIR usiądzie na dupie ale w skali roku to nawet nie zauważyłem takiej akcji bo TIRy tak szybko nie jeżdżą :)

Ale co groźnego jest w ułatwieniu wyprzedzania? Oczywiście jak są warunki, a nie wypuszczamy kolesia na czołówkę, albo jeździmy w nicy po poboczu.

Przecież w pierwszej odpowiedzi w tym wątku tak uczyniłem :>

--
Michael________

Data: 2014-11-20 01:42:46
Autor: John Kołalsky
wk mnie

Użytkownik "MichaelData®" <spam@ognik.com>

[...]

Jasne, jechałem na wczasy i gość zaparkował obok mnie bo mu miejsce zrobiłem po tym jak w lusterku zauważyłem, że ne wyrobig

wk mnie