wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?

Data: 2009-06-11 09:11:28
Autor: Tomek
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?
Witam,

Poszukuję telefonu w którym przekładanie karty SIM nie wiąże się z
wyjmowaniem baterii, jak do tej pory "namierzyłem" takie modele:

Ericsson T65
Nokia 7650
Mitsubishi ARIA
podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno
ma wejście gdzie z boku na SIM.

Czy znacie może jakieś inne modele ??

T65 nie mogę dostać, chcę coś tańszego od 7650, a ARIA w ogóle
niedostępny.
Chcę na taki telefon przeznaczyć jak najmniej pieniędzy ;-) do
użytkowania na co dzień mam inne.;-)

Z góry Dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2009-06-11 18:14:44
Autor: Flo
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania baterii ? w Jakim telefoni e ?
Tomek pisze:

Ericsson T65
T65 nie mogę dostać

I dobrze. Zapomnij o tej słuchawce. Przerobiłem chyba coś koło 25 wymian i w końcu Plus dał mi T39. Dopiero ta przesiadka pomogła.

T65 często się wieszał i do tego miał wbudowaną baterię. Jeśli się dobrze przywiesił to działał nawet po wyjęciu SIM.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-11 11:43:53
Autor: Tomek
On 11 Cze, 18:14, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Tomek pisze:

> [...]

T65 często się wieszał i do tego miał wbudowaną baterię. Jeśli się
dobrze przywiesił to działał nawet po wyjęciu SIM.

Fakt to chyba kiepski wybór, sam kiedyś miałem tę słuchawkę i kilka
razy serwis odwiedzałem.. nie wiem co mną kierowało że w ogóle
wymieniłem ten telefon ;-)

Data: 2009-06-11 18:21:01
Autor: JanKo
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?
Agent Tomek nadaje:

Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone 3350 - http://www.mgsm.pl/katalog/myphone/3350/
Do kupienia w Biedronce za 200 zł - http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2009.06.22/s3_b.gif

Data: 2009-06-11 11:44:13
Autor: Tomek
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągani a baterii ? w Jakim telefonie ?
On 11 Cze, 18:21, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent Tomek nadaje:

> [...]
> użytkowania na co dzień mam inne.;-)

Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone

Niestety, chodzi o więcej kart :-(

Data: 2009-06-11 18:23:46
Autor: Marcin Mokrzycki
On Thu, 11 Jun 2009 09:11:28 -0700 (PDT), Tomek wrote:

Czy znacie może jakieś inne modele ??

SPV E650/HTC S710.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-11 11:32:34
Autor: Tomek
On 11 Cze, 19:04, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Tomek pisze:

> [...]

> Nokia 7650
> Mitsubishi ARIA
> podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno

Dzięki :-) Ne wymieniłem go nawet, ponieważ szkody tyle pieniędzy na
telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
kart...

Data: 2009-06-12 10:59:19
Autor: Maciek
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?
Użytkownik "Tomek"

telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
kart...

Niedawno był podobny wątek. Zajrzyj do archiwum a póki co mogę polecić Treo 600, 650. Cegły Siemens S4 Power (1996 r.) nie polecam, bo to cegła ;)

M.

Data: 2009-06-11 19:15:56
Autor: Czabu
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?

Użytkownik "Tomek" <spasiuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:733fa21f-87eb-4fb2-a558-1592a1ab7bde3g2000yqk.googlegroups.com...

T65 nie mogę dostać,

Mimo sympatii jaką czułem do tego telefonu, poradzę Ci, żebyś trzymał się od niego z daleka. ;-)
Chyba najbardziej spaprany model w historii tej marki. Notorycznie się wieszał i wyłączał. 3 razy mi go wymieniali (plus dwa razy płytę główną), zanim się wkurzyłem i zażądałem wymiany na T39.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-06-12 13:35:40
Autor: Marek Pawełek
Tomek pisze:
Witam,

Poszukuję telefonu w którym przekładanie karty SIM nie wiąże się z
wyjmowaniem baterii, jak do tej pory "namierzyłem" takie modele:

LG Shine

Z góry Dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Tomek

Pozdrawiam.

wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?