wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?

Data: 2009-06-11 18:21:01
Autor: JanKo
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?
Agent Tomek nadaje:

Chcę na taki telefon przeznaczyć jak najmniej pieniędzy ;-) do
użytkowania na co dzień mam inne.;-)

Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone 3350 - http://www.mgsm.pl/katalog/myphone/3350/
Do kupienia w Biedronce za 200 zł - http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2009.06.22/s3_b.gif

Data: 2009-06-11 11:44:13
Autor: Tomek
On 11 Cze, 18:21, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
> [...]

> użytkowania na co dzień mam inne.;-)

Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone

Niestety, chodzi o więcej kart :-(

wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?