wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?

Data: 2009-06-11 19:15:56
Autor: Czabu
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?

Użytkownik "Tomek" <spasiuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:733fa21f-87eb-4fb2-a558-1592a1ab7bde3g2000yqk.googlegroups.com...

T65 nie mogę dostać,

Mimo sympatii jaką czułem do tego telefonu, poradzę Ci, żebyś trzymał się od niego z daleka. ;-)
Chyba najbardziej spaprany model w historii tej marki. Notorycznie się wieszał i wyłączał. 3 razy mi go wymieniali (plus dwa razy płytę główną), zanim się wkurzyłem i zażądałem wymiany na T39.

Pozdrawiam
Czabu

wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?