wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania baterii ? w Jakim telefoni e ?

Data: 2009-06-11 19:04:41
Autor: Jan Strybyszewski
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania baterii ? w Jakim telefoni e ?
Tomek pisze:
Witam,

Poszukuję telefonu w którym przekładanie karty SIM nie wiąże się z
wyjmowaniem baterii, jak do tej pory "namierzyłem" takie modele:

Ericsson T65
Nokia 7650
Mitsubishi ARIA
podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno
ma wejście gdzie z boku na SIM.

iphone :)

Data: 2009-06-11 11:32:34
Autor: Tomek
On 11 Cze, 19:04, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Tomek pisze:

> [...]

> Nokia 7650
> Mitsubishi ARIA
> podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno

Dzięki :-) Ne wymieniłem go nawet, ponieważ szkody tyle pieniędzy na
telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
kart...

Data: 2009-06-12 10:59:19
Autor: Maciek
wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania ba terii ? w Jakim telefonie ?
Użytkownik "Tomek"

telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
kart...

Niedawno był podobny wątek. Zajrzyj do archiwum a póki co mogę polecić Treo 600, 650. Cegły Siemens S4 Power (1996 r.) nie polecam, bo to cegła ;)

M.

wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania baterii ? w Jakim telefoni e ?