wkładka elektroniczna do drzwi

Data: 2009-03-29 12:15:45
Autor: Ro
wkładka elektroniczna do drzwi
ma ktoś jakieś doświadcznie z ww urządzeniem(niami) ?

mam na oku dwa produkty ale nieco róznią się rozwiązaniami a treści w
internecie jak na lekarstwo
konkretnie interesują mnie systemy pod nazwami
DOM Protector
SALTO wkładka elektroniczna

oba otwierane transponderem zbliżeniowym

ew inne o ile działają na podobnej zasadzie (bezkontaktowej) i można w
prosty sposób unieważnić zgubiony transponder

jeżeli ktoś z szanownych czytelników ma jakies doświadczenie proszę o
kontakt via @ lub forum

Pozdrawiam
Ro

wkładka elektroniczna do drzwi