wkrotce Ukrainskie prawo zabroni gloryfikowania i pokazywania ich w pozytywnym swietle

Data: 2012-07-24 02:00:32
Autor: muto2100
wkrotce Ukrainskie prawo zabroni gloryfikowania i pokazywania ich w pozytywnym swietle
http://www.theblaze.com/stories/ukrainian-law-could-ban-tv-shows-movies-depicting-gays/

czy    UE    nakaze    Polsce    budowe    muru    podobnego
jaki    ma   Izrael     z  Palestynczykami!

Data: 2012-07-24 02:02:30
Autor: muto2100
On 24 Lip, 11:00, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.theblaze.com/stories/ukrainian-law-could-ban-tv-shows-movi...

czy    UE    nakaze    Polsce    budowe    muru    podobnego
jaki    ma   Izrael     z  Palestynczykami!

ops    zabronią    oczywiscie   Pedałom

Data: 2012-07-24 11:23:19
Autor: Grzegorz Z.
muto2100 napisał:

[...]

Pedałom? A już myślałem że chodzi o Polaków.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-24 03:49:51
Autor: muto2100
wkrotce Ukrainskie prawo zabroni gloryfikowania i pokazywania ich w pozytywnym swietle
On 24 Lip, 11:23, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
muto2100 napisa :

> ops    zabroni    oczywiscie   Peda om

Peda om? A ju my la em e chodzi o Polak w.

--
"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz "

no  to   niepojedziesz   na   Ukraine!  biedny  Grzesio-   moze
UE    ci  pomoze!

wkrotce Ukrainskie prawo zabroni gloryfikowania i pokazywania ich w pozytywnym swietle