wku..... mnie w tym Getinie

Data: 2009-08-27 13:16:59
Autor: zlotowinfo
wku..... mnie w tym Getinie
jakiś czas temu założyłem rodzicom konto w getinie, fajny procent, bezpłatne, na miejscu, dostęp przez internet, karta tan
dodatkowo rekomendacje i każdy po 10zł lub 20zł dostaje

jednodniowa, było 6%, miesiąc później 5% 3 dni później 4,25%
ale można zmienić na niby nową lokatę 1dniową 4,85%, ale tylko w siedzibie

lokaty zakładałem im przez internet

no to idę z mamą, taty nie trzeba bo mam pełnomocnictwo

na miejscu:
- nie możemy zlikwidować lokat zakładanych przez internet
- mam pełnomocnictwo do konta ojca ale lokat mu nie mogę założyć, to co po co to pełnomocnictwo? (placówka franczyzowa)

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-27 14:11:02
Autor: Valdi.Pavlack
wku..... mnie w tym Getinie
"zlotowinfo" news:h75pve$4tl$1inews.gazeta.pl

(placówka franczyzowa)

I czy to przypadkiem nie jest przyczyna opisywanych przez Ciebie problemów?

Data: 2009-08-27 15:22:38
Autor: kredytywkarpaczu1
wku..... mnie w tym Getinie
> (placówka franczyzowa)

I czy to przypadkiem nie jest przyczyna opisywanych przez Ciebie problemów?

a jak klient ma sie bronic przed franczyzą?

gdyby KNF nakazała oznakowac placowki franczyzowe znakiem graficznym
np. g w kółeczku (cos podobnego do znaczku oryginal lub copyright) to klient by wiedział ze widzi wlasnie 'g... a nie bank' - ale obecnie klient nie jest w stanie rozróżnić lepszych i gorszych placówek bankowych

Data: 2009-08-27 08:35:36
Autor: MK
wku..... mnie w tym Getinie
On 27 Sie, 15:22, kredytywkarpac...@op.pl wrote:

[...]

A ich pracownikom nosic na reku opaske z 2 trojkatami ;).
Zadaniem KNF jest dbanie o bezpieczenstwo depozytow, a nie wtracanie
sie w takie rzeczy.

MK

Data: 2009-08-27 18:26:46
Autor: kredytywkarpaczu1
wku..... mnie w tym Getinie
> [...]
> klient nie jest w stanie rozróżnić lepszych i gorszych placówek bankowych

A ich pracownikom nosic na reku opaske z 2 trojkatami ;).

zupełnie sensowna propozycja :)

Zadaniem KNF jest dbanie o bezpieczenstwo depozytow, a nie wtracanie sie w takie rzeczy.

kolega chyba nie słyszał o takim środku stylistycznym jak ironia :)

Data: 2009-08-27 19:59:45
Autor: krzysztofsf
wku..... mnie w tym Getinie
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:
[...]

Franczyzy to problem.
powinno byc jasno okreslone jakie operacje moga byc w danej placowce - i nie wiem, czy jednak to nie jest temat do KNF.
Zawiera sie umowe z bankiem w danej placowce, a potem okazuje sie, ze ona nie jest w stanie jej w pelni realizowac.

Kiedys czytalem wpisy jakiejs kobiety z nieduzej miejscowosci, ktora zalozyla tam konto w Polbanku, a potem, gdy zepsul sie na dluzej bankomat, nie miala mozliwosci wyplacania pieniedzy w miejscu zamieszkania, bo franczyza byla bezkasowa (ale wplaty jakos moga przyjmowac... nie uprzedzajac, ze u nich mozna pieniadze wylacznie wplacic)

Tak wiec wprowadzenia jakiegos oznaczenia, wiszacego w banku, okreslajacego, jakie operacje leza poza zasiegiem oddzialu, jest jak najbardziej sensowne.

Data: 2009-08-28 00:35:22
Autor: Krzysiek
wku..... mnie w tym Getinie
On 27 Sie, 19:59, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

[...]
Hm..jak by to było "po ludzku" to wypłata w obcym bankomacie bez
opłaty....

Data: 2009-08-27 16:23:15
Autor: Valdi.Pavlack
wku..... mnie w tym Getinie
<kredytywkarpaczu1@op.pl> news:33ae.00000038.4a96889enewsgate.onet.pl

[...]

W przypadku getinu, za pośrednictwem ich strony masz możliwość sprawdzić,
czy dana placówka to normalny oddział czy "franca" :)
http://www.getinbank.pl/30.php

Data: 2009-08-27 16:53:37
Autor: kredytywkarpaczu1
wku..... mnie w tym Getinie
> [...]

W przypadku getinu, za pośrednictwem ich strony masz możliwość sprawdzić,
czy dana placówka to normalny oddział czy "franca" :)

chwała getinowi za to! kiedyś mnie w polbanku tak niesamowicie wq... że coś strasznego.
oddział "prawdziwy" odsylał mnie do "macierzystej" franzy
a macierzysty tłumaczył że u nich nie da rady, bo oni nie są takim
prawdziwym oddziałem tylko franczyzową placówką banko-podobną.

Data: 2009-08-27 16:56:59
Autor: Valdi.Pavlack
wku..... mnie w tym Getinie
<kredytywkarpaczu1@op.pl> news:33ae.00000045.4a969df1newsgate.onet.pl

[...]

Czy dobrze rozumiem twoją wypowiedź, że w Polbanku jesteś "dożywotnio"
przypisany do placówki, w której otwierałeś konto itp. zaś żadne modyfikacje
nie są możliwe w innym oddziale niż ten, który nawiedziłeś na początku
przygody z Grekami?

Data: 2009-08-27 18:30:25
Autor: kredytywkarpaczu1
wku..... mnie w tym Getinie
> [...]

nie są możliwe w innym oddziale niż ten, który nawiedziłeś na początku

czy jestem przypisany to nie wiem
ale wiem, że pracownica pewnej placówki tak twierdziła
może nie miała ochoty pracować i zastosowała spychologię

Data: 2009-08-28 09:00:06
Autor: zlotowinfo
wku..... mnie w tym Getinie
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h75sgn$586$1news.interia.pl...
"zlotowinfo" news:h75pve$4tl$1inews.gazeta.pl

(placówka franczyzowa)

I czy to przypadkiem nie jest przyczyna opisywanych przez Ciebie problemów?

tak czy siak wkurwiony na maxa, rodzice też
ja idę do banku, nie informowano mnie o jakichś ograniczeniach, po jaką cholerę robili mi pełnomocnictwo do konta jak i tak nie jest możliwe zrobienie czegokolwiek w tej placówce

nie dość że zakładać trzeba latać, to jeszcze lokaty nie potrafią zdjąć w siedzibie, co ich obchodzi gdzie zakładana, przecież w tym banku, poprostu ten bank jest po.....y

Data: 2009-08-27 20:22:42
Autor: wiatrak
wku..... mnie w tym Getinie

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h75pve$4tl$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tym banku trzeba być czujnym.  Gdy mam do czynienia z Getinem, przypominają mi się czasy cinkciarzy. Kupując lub sprzedając u nich walutę, trzeba było uważać , żeby ci nie zrobili jakiegoś "wałka". Tak samo  w Getinie.  Haczyki w lokatach, zmiany wrunków z dnia  na dzień, zmiany TOiP z zaskoczenia., kary za odejście z banku itp. itd. Trzeba uważać, żeby nie zostać wyrypanym. W innych bankach TOiP mozna zanaleźć na stronach z wyprzedzeniem, w tabelach oprocentowania lokat są daty od których oprocentowanie obowiązuje. A w getinie kombinują tylko jak wyruchać klienta. BRZYDKI bank. Normalna szulernia.

wiatrak

Data: 2009-08-27 21:48:30
Autor: Paweł
wku..... mnie w tym Getinie
wiatrak wrote:

oprocentowanie obowi�zuje. A w getinie kombinuj� tylko jak wyrucha�
klienta. BRZYDKI bank. Normalna szulernia.

dla ciebie brzydki, dla inwestorow...
http://www.stockwatch.pl/gpw/getin,wykres,wskazniki.aspx

wku..... mnie w tym Getinie