wku..... mnie w tym Getinie

Data: 2009-08-27 20:22:42
Autor: wiatrak
wku..... mnie w tym Getinie

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h75pve$4tl$1inews.gazeta.pl...
jakiś czas temu założyłem rodzicom konto w getinie, fajny procent, bezpłatne, na miejscu, dostęp przez internet, karta tan
dodatkowo rekomendacje i każdy po 10zł lub 20zł dostaje

jednodniowa, było 6%, miesiąc później 5% 3 dni później 4,25%
ale można zmienić na niby nową lokatę 1dniową 4,85%, ale tylko w siedzibie

lokaty zakładałem im przez internet

no to idę z mamą, taty nie trzeba bo mam pełnomocnictwo

na miejscu:
- nie możemy zlikwidować lokat zakładanych przez internet
- mam pełnomocnictwo do konta ojca ale lokat mu nie mogę założyć, to co po co to pełnomocnictwo? (placówka franczyzowa)

W tym banku trzeba być czujnym.  Gdy mam do czynienia z Getinem, przypominają mi się czasy cinkciarzy. Kupując lub sprzedając u nich walutę, trzeba było uważać , żeby ci nie zrobili jakiegoś "wałka". Tak samo  w Getinie.  Haczyki w lokatach, zmiany wrunków z dnia  na dzień, zmiany TOiP z zaskoczenia., kary za odejście z banku itp. itd. Trzeba uważać, żeby nie zostać wyrypanym. W innych bankach TOiP mozna zanaleźć na stronach z wyprzedzeniem, w tabelach oprocentowania lokat są daty od których oprocentowanie obowiązuje. A w getinie kombinują tylko jak wyruchać klienta. BRZYDKI bank. Normalna szulernia.

wiatrak

Data: 2009-08-27 21:48:30
Autor: Paweł
wku..... mnie w tym Getinie
wiatrak wrote:

oprocentowanie obowi�zuje. A w getinie kombinuj� tylko jak wyrucha�
klienta. BRZYDKI bank. Normalna szulernia.

dla ciebie brzydki, dla inwestorow...
http://www.stockwatch.pl/gpw/getin,wykres,wskazniki.aspx

wku..... mnie w tym Getinie