wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart

Data: 2009-05-16 13:47:42
Autor: Valdi.Pavlack
wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
"MK" news:gukrco$ltt$1news.wp.pl

[ciach]

Przerwy w godzinach nocnych specjalnie mi nie przeszkadzają bo jeżeli np.
kręcę kółkiem nocą to zawsze jest trochę więcej gotówki przy pupci :)
Bardziej denerwujące są dla mnie pady jakie cyklicznie w soboty i niedziele
zalicza Polcard (przynajmniej w moim regionie zamieszkania) od jakiś 3 - 4
tygodni... Wina nie leży po stronie banków, z których kart korzystam tylko
po stronie Polcardu.
Powstaje zatem pytanie, czy ich system jest tak bombardowany transakcjami
kartowymi w godzinach 14 - 16, że nie wyrabia czy problem leży gdzieś
indziej?

wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart