włącznik w meblach

Data: 2010-07-16 11:18:51
Autor: Panslavista
włącznik w meblach
"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i1p82g$f0q$1news.task.gda.pl...
Widziałem w sklepie taki "bajerek"- oświetlenie diodowe w każdej szufladzie- włączane przy otwieraniu szuflady, wyłączające się po jakimś czasie samoczynnie. Próbowałem podejrzeć wyłącznik- ale pani ekspedientka ani nie miała pojęcia jak to działą, ani nie miała zrozumienia dla mojej chęci poznawczej:-).
Czy ktoś może wie, jak to działa (wyłącznik)? Spodobało mi się- i bym sobie coś takiego chciał zrobić.

-- Chiron

Prostacko proste.

Data: 2010-07-16 11:28:20
Autor: Chiron
włącznik w meblach

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c402408$0$2585$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No dzięki za konkretną odpowiedź:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-07-16 13:25:32
Autor: Panslavista
włącznik w meblach
"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i1p8nf$g59$1news.task.gda.pl...

[...]

He! Rozwiązań jest mnóstwo. Najprostsze to magnes w spodzie szuflady i kontaktron (przełącznik) w odpowiednim miejscu. Ma łączyć przy wysuwaniu szuflady. Reszta to mały zasilacz i diody.

włącznik w meblach