Data: 2009-08-30 11:33:45 | |
Autor: Maciek | |
wacicel klasy S500 odradza kupo wanie tego samochodu | |
kalus pisze:
wacicel mercedesa s500 4matic na swojej specjalnej stronie ostrzega innych przed wielk niedopracowan wad tego modelu i odradza kupowanie tego samochodu - masakryczne stuki + film z jazdyMusz si z moim 9-letnim Escortem zgosi do Forda, bo jak si kiedy zagapiem i wjechaem na garba 50km/h to te tak pierd*no. Tak nie moe by, eby czowiek nie mg sobie bez zwalniania przez garby przejeda! :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2009-08-30 12:14:45 | |
Autor: Rafal... | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
Uytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisa w wiadomoci news:h7dha4$gm7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Musz si z moim 9-letnim Escortem zgosi do Forda, bo jak si kiedy zagapiem i wjechaem na garba 50km/h to te tak pierd*no. Tak nie moe by, eby czowiek nie mg sobie bez zwalniania przez garby przejeda! :-> Polonezem bez wikszych emocji przejedaem przez takie atrakcje 60-70 licznikowe.... auto ze stronki ma ewidentnie jak wad. Nowe Audi A6 z pneumatycznym zawieszeniem i 4x4 nie sprawia takich problemw. Przy takich przejazdach wystpuje... cisza... -- Rafa - Tarnw rafal.tarnow ( mapa ) gazeta.pl |
|
Data: 2009-08-30 12:48:22 | |
Autor: kamil d | |
właścicel klasy S500 odradza kupowan ie tego samochodu | |
Maciek pisze:
Muszę się z moim 9-letnim Escortem zgłosić do Forda, bo jak się kiedyś zagapiłem i wjechałem na garba 50km/h to też tak pierd*nęło. Tak nie może być, żeby człowiek nie mógł sobie bez zwalniania przez garby przejeżdżać! :-> Tylko, że w tym mercu "pierdolnięcie" jest generowane nie przez zbyt szybki najazd a przez wadliwą pracę aktywnego zawieszenia przy zjeżdżaniu przodem z garba. "Zjeżdżając z takiego spowalniacza (najlepiej o długości około 50 cm) przednie koła z całym napędem, hamulcami itp. czyli zespół o potężnej wadze – opadają bezwładnie w dół bez praktycznie żadnego tłumienia!!! powodując jakieś znaczne przeciążenia i potężny stuk." Czyli po prostu komputer w takiej sytuacji źle steruje zawieszeniem. Może nawet da się to naprawić prostą aktualizacją softu. -- kamil d red 206 mysłowice |
|
Data: 2009-08-30 13:48:18 | |
Autor: PJ | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego sa mochodu | |
//Tylko, e w tym mercu "pierdolnicie" jest generowane nie przez zbyt
szybki najazd a przez wadliw prac aktywnego zawieszenia przy zjedaniu przodem z garba. samego zawieszenia czy raczej elementu sterujcego ? //Czyli po prostu komputer w takiej sytuacji le steruje zawieszeniem.Moe nawet da si to naprawi prost aktualizacj softu. podejrzewam ze dla witego spokoju wgrali mu najnowszy i nadal kicha a moze tak: znale drugie takie auto (4matic+airmatic) i sprawdzi czy problem tez wystpuje: tak, ASO melduje problem w centrali nie, ASO wymienia auto po kawaku a osign sukces :-) PS istnieje do due prawdopodobiestwo, ze problem jest znany i ju rozwizany (w Niemczech) wiec kontakt ze Stuttgartem lub ew. wysa kierowce do najbliszego ASO DB w DE :-) P. |
|
Data: 2009-08-30 23:11:57 | |
Autor: Maciek | |
właścicel klasy S500 odradza kupowan ie tego samochodu | |
kamil d pisze:
Tylko, że w tym mercu "pierdolnięcie" jest generowane nie przez zbyt szybki najazd a przez wadliwą pracę aktywnego zawieszenia przy zjeżdżaniu przodem z garba.A skąd ten wniosek? Obejrzałem filmik na podanej stronie i według mnie są to normalne pier*nięcia wynikające ze zbyt szybkiego pokonywania tego typu przeszkód. Żeby spokojnie pokonać garby moim kombiakiem dobrze jest puścić trochę gaz, tak żeby samochód sam się wtoczył i stoczył z przeszkody, a na filmie kierowca nawet nie zwalnia przed przeszkodami. Ja rozumiem, że kupując samochód za 500 tys. można mieć jakieś dziwne wyobrażenia, ale nie wymagajmy cudów. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2009-08-30 23:51:59 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
właścicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
Maciek wrote:
kamil d pisze: ile razy jechałeś samochodem z pneumatycznym zawieszeniem? i ile razy jechałeś samochodem ze sprawnym zawieszeniem? bo tak to nawet polonez truck, z narzędziami luzem na kipie nia hałasuje... -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-08-30 23:31:23 | |
Autor: Micha | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
>> Tylko, że w tym mercu "pierdolnięcie" jest generowane nie przez zbyt Tam jest co uszodzone - i to raczej nie adne airmatic, gdzie co si bardzo nie trzyma reszty auta. Co do cudw, tak od tych (F/E) aut nalezy si ich wanie spodziewa :) po tego typu progach daje si "przelatywa" 100km/h cicho (ale oczywicie odczuwalnie, z tyu te). Na bardzo upartego mona powiedzie e mniejszych progw z tyu lub pasarzer nie czuje przy 50km/h. za to chyba po tym filmie przestane narzeka na moje "nowe" auto e mam gono w rodku, i e silnik wyje :) no japiernicze mercedes te psuje auta. chyba zostaje tylko kupi vw lub lexusa. bo do renault si ju prawie zraziem. ale jeszcze jest citroen :) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-08-31 12:46:03 | |
Autor: kamil d | |
właścicel klasy S500 odradza kupowan ie tego samochodu | |
Maciek pisze:
A skąd ten wniosek? Obejrzałem filmik na podanej stronie i według mnie są to normalne pier*nięcia wynikające ze zbyt szybkiego pokonywania tego typu przeszkód. Przypatrz się dobrze, dźwięk powstaje jak auto zjeżdża przodem ze spowalniacza. Nie wiem jak dokładnie jest zbudowany i działa airmatic ale to wygląda jakby przy zjeździe przód nagle robił się maksymalnie miękki i zawieszenie dobijało. -- kamil d red 206 mysłowice |
|
Data: 2009-08-31 21:33:21 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
właścicel klasy S500 odradza kupowan ie tego samochodu | |
kamil d pisze:
Maciek pisze: Jedyna rzecz która tu zastanawia to właśnie kwestia co o co uderza robiąc taki dźwięk. I tu faktycznie kupując samochód za pół miliona spodziewałbym się że ASO choćby miało tydzień szukać za pomocą zaczepianej w środku kamery to powinno to znaleźć. No chyba że to zderzak wali o drogę, to po prostu należy zwolnić, a jeżeli właściciel życzy sobie z dużą prędkością pokonywać hopy, to zamontować mu pod silnikiem płytę która może odgłos nawet wyda jeszcze gorszy, za to bez żalu będzie można samochodem iskry krzesać na takich progach. |
|
Data: 2009-08-31 13:47:52 | |
Autor: Mariusz_M | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego sa mochodu | |
On 31 Sie, 21:33, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:
kamil d pisze:Chyba maluszkiem kolego... Nagrany dwik sugeruje popkane poduszki powietrzne pod amorkami lub cakowicie niedokrcone amortyzatory... Zauwacie, e go nie pokonuje metalowych hopkw, ktre potrafi dobi przy 20kmph tylko agodne ograniczniki prdkoci. Z zawieszeniem pneumatycznym auto praktycznie powinno zachowa poziom a ono si strasznie buja przd-ty. Zastanawiam si dlaczego nie wzili z salonu tego samego modelu i nie wykonali przejadki dla weryfikacji lub go nie wysili si i nie znajdzie - niejednego z pewnoci - posiadacza tego modelu celem wymiany dowiadcze lub krtkiej trasy po hopkach ? Moje auto jest w stanie przejecha bezgonie (poza szumem opon :D) przez tego typu ogranicznienia z prdkoci 60-80kmph - przy wikszej prdkoci zawieszenie stuka, ale jest to zasuga latek i przebiegu.. Pozdrawiam, Mariusz Maniek Lexus LS400 |
|
Data: 2009-09-01 16:14:46 | |
Autor: Pa_blo | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
Uytkownik "Mariusz_M" <mmilobedzki@gmail.com> napisa w wiadomoci news:640d3785-d5a3-4dc9-ba64-
A moze TTTM (ten typ tak ma) ? Tym bardziej, ze normalna predkoscia na muldach jest wlasnie 20-30 km h ? Po drugie po co i gdzie sa stosowane muldy ? Wlasnie tam gdzie nalezy jechac wolno. Dlaczego tego typu wyimaginowane problemy maja najczesciej ludzie kupujacy nowe samochody ? Czy zakup samochodu w salonie ma byc recepta na wszystko ? A moze to czepialstwo powoduje gorzkie przeswiadczenie, ze jednak troche przeplacil... Za chwile kupi SLRa , przypierdzieli czolowke w mur i bedzie mial pretensje, ze sie pogniotl ... no przeciez wydal 2 mln na mercedesa a ten bezczelnie nie wytrzymal czolowki! Picasso |
|
Data: 2009-08-30 23:57:13 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
właścicel klasy S500 odradza kupowan ie tego samochodu | |
kamil d pisze:
Maciek pisze: Pytanie czy to nie jest działanie prawidłowe. Może ten aktywny system jak poczuje że nie ma ziemi pod kołami, to wypycha je najszybciej jak potrafi po to żeby złapać przyczepność. Pytanie co o co uderza - podwozie o nawierzchnie, zawieszenie się wiesza na jakiś odbojach, może coś w zawieszeniu jest po prostu niedokręcone? IMO to w ogóle histeria gościa który za bardzo nie ma pojęcia o samochodach - kupił sobie limuzynę i dziwi się że nie nadaje się to do skakania po muldach... Jak się chce hopy brać bez odejmowania to trzeba sobie było Land Cruisera kupić, a nie Mercedesa S. Kiedyś jakieś badania zadowolenia klientów danych marek widziałem - Mercedesy, Jaguary, Porsche itd. miały najniższe noty, najbardziej zadowoleni byli właściciele Skód, Fiatów i Daewoo. Pewnie dlatego że ci ostatni używają samochodu do jeżdżenia i się z niego cieszą, a ci pierwsi będą sobie takie problemy wynajdywać. |
|
Data: 2009-08-31 09:06:11 | |
Autor: Pa_blo | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
Uytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa w wiadomoci news:h7et6r$j8t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bo dla niektorych kupowanie i posiadanie konkretnego samochodu jest celem samym w sobie. Dupowoz a lansowoz to dwie rozne sprawy :) Picasso |
|
Data: 2009-08-31 09:28:13 | |
Autor: Robson | |
właścicel klasy S500 odradza kupowanie tego samochodu | |
Czyli po prostu komputer w takiej sytuacji źle steruje zawieszeniem. Może nawet da się to naprawić prostą aktualizacją softu. Acha, najlepiej ja sobie viste bussiness premium zapoda ;) R |
|
Data: 2009-08-31 12:41:53 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
wacicel klasy S500 odradza kupowanie teg o samochodu | |
On Sun, 30 Aug 2009 11:33:45 +0200, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
wacicel mercedesa s500 4matic na swojej specjalnej stronie ostrzega innych przed wielk niedopracowan wad tego modelu i odradza kupowanie tego samochodu - masakryczne stuki + film z jazdyMusz si z moim 9-letnim Escortem zgosi do Forda, bo jak si kiedy zagapiem i wjechaem na garba 50km/h to te tak pierd*no. Tak nie moe by, eby czowiek nie mg sobie bez zwalniania przez garby przejeda! :-> Nie no bez przesady, przy 30-40 to na garbie sycha ma by sycha ciche puk-puk, a tutaj wyranie wida e gociowi maska prawie do gleby opada. Zwr uwag, jakie lady zostawiaj wiata. Zreszt, co tu gada - w moim w124/4matic garby przy 30-40 niespecjalnie si czuje - a to jest jednak troch inna klasa auta przecie. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |