właściwość sądu dla korporacji z oddziałem w PL

Data: 2012-11-30 21:16:52
Autor: Piotr
właściwość sądu dla korporacji z oddziałem w PL

Użytkownik "JAG" <nie@ma.mnie.pl> napisał w wiadomości news:50b7fd16$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
cześć,

mam sobie umowę między mną w korporacją. Przy określeniu stron mamy:

"korporacja X z siedzibą w Londynie (adres, numerki itp.), Oddział w Polsce (adres, numerki itp).

Korporacja chce wpisania do umowy właściwości sądu zgodnej z jej siedzibą. Czy w razie konfliktu będziemy się sądzić w Londynie czy w Warszawie? Czy może to oni będą mogli zdecydować?

 z góry dziękuję
JAG

Sprawa prosta. Określ w umowie, będzie to sąd właściwy dla mijesca zmieszkania lub siedziby oddziału w RP.

właściwość sądu dla korporacji z oddziałem w PL