właśnie

Data: 2009-11-08 12:09:05
Autor: apr...
właśnie
konsumuję pieczonego kurczaka, bez ziemniaków i czytając artykulik o tym jak jaruzelski obalał mury i komunę, w chwili odrywania kawałka pysznego mięska z drobnych kostek drobiowych najszło mnie takie pytanie: ile żydowskich świąt odchodzi się w polsce ?
to a propos "polskiego" przewrotu.

Data: 2009-11-08 13:18:45
Autor: Prawusek
właśnie

" apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Co takie koszerne jedzonko, zamiast solidnego kotleta lub świątecznego
prosiaka z kaszą gryczaną?

właśnie