właśnie

Data: 2010-03-20 20:02:16
Autor: apr...
właśnie
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

Data: 2010-03-20 20:27:12
Autor:
właśnie
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

jestem przy 9 utworze, carter i williams to sekcja nie do wyje....a.

Data: 2010-03-20 20:53:47
Autor: apr...
właśnie
  <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
> i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

Shorter już w formie, a Hancock niby taki zielony wypier...a, że ho ho.

Data: 2010-03-21 04:30:54
Autor: J-23
właśnie
On 20 Mar, 21:53, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
  <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> jestem przy 9 utworze, carter i williams to sekcja nie do wyje....a.

Shorter już w formie, a Hancock niby taki zielony wypier...a, że ho ho.

Shorter,  jeden z pary saksofonistow ze stajni Davisa. Podobnie jak
John Coltrane i Julian Edwin "Cannonball" Adderley. Podobnie jak
pozostali byl juz uksztaltowanym artysta w czasie wspolpracy z
Davisem. Mial za soba realizacje plyty "Ju Ju" 1964r., a wczesniej
wspolpraca z Jazz Messengers, Arta Blakey. Ale moim zdaniem W. Shorter
"lwi pazu" pokazal dopiero we wspolpracy z Weather Report. Plyty
"Heavy Weather" i "Black Market" t sam "miodek" jazzowej muzy.
weather report : black market :1978
http://www.youtube.com/watch?v=D7fOetV0ha4

J-23 itede...

PS. bass, nieodzalowany John Francis Anthony "Jaco" Pastorius III

Data: 2010-03-21 04:12:56
Autor: J-23
właśnie
On 20 Mar, 21:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

Jak chodzi o "elektryczny" okres tworczosci Milsa Davisa, to moim
zdaniem plyta "Bitches Brew", jest nie do przeskoczenia. "Nefretiti",
choc swietna, to jednak jes powielaniem schematow ze wspomnianej
"Bitches...". Nie wiem jakie masz wydanie "Nefretiti, bo jam mam
Columbi z 1998r. i ma ona zamienione kanaly lewy z prawym, w stosunku
do oryginalu z 1967r., ktory tez mam, i latwo mi porownac.

J-23 itede...

Data: 2010-03-21 04:15:29
Autor: J-23
właśnie
On 20 Mar, 21:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

aha, polecam klasyke, plyte Mailsa Davisa "Kind of Blue"

http://www.youtube.com/watch?v=DEC8nqT6Rrk

Data: 2010-03-21 11:41:26
Autor: apr...
właśnie
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
On 20 Mar, 21:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> kolejny raz przes=B3uchuj=EA album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
> i na ..j mo=BFe mi skoczy=E6 jaki=B6 palant licz=B1cy moje posty.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

aha, polecam klasyke, plyte Mailsa Davisa "Kind of Blue"

http://www.youtube.com/watch?v=3DDEC8nqT6Rrk
witam jazzfana, wszystko jest obstukane i odsłuchane, dobra muza poszerza horyzonty, np. taka doda znacznie poszerzyła kondonowi.
wróćmy do głównego celu tej grupy, do gównienej polityki uprawianej przez gównianych polityków.

Data: 2010-03-21 04:49:38
Autor: J-23
właśnie
On 21 Mar, 12:41, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

horyzonty, np. taka doda znacznie poszerzyła kondonowi.
wróćmy do głównego celu tej grupy, do gównienej polityki uprawianej przez

No tak, circa 40 lat sluchania jazzu, w moim przypadku! Polityke mam w
glebokim niepowazaniu. Nic mnie nie rusza, i nie rajcuje w tej
kwestii. Podobnie jak tematy poruszane na grupie. Tak sobie czytam,
zeby zobaczyc co narod (nie)mysli.

J-.......

właśnie