właśnie

Data: 2010-03-20 20:27:12
Autor:
właśnie
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

jestem przy 9 utworze, carter i williams to sekcja nie do wyje....a.

Data: 2010-03-20 20:53:47
Autor: apr...
właśnie
  <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
> i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

Shorter już w formie, a Hancock niby taki zielony wypier...a, że ho ho.

Data: 2010-03-21 04:30:54
Autor: J-23
właśnie
On 20 Mar, 21:53, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
  <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> jestem przy 9 utworze, carter i williams to sekcja nie do wyje....a.

Shorter już w formie, a Hancock niby taki zielony wypier...a, że ho ho.

Shorter,  jeden z pary saksofonistow ze stajni Davisa. Podobnie jak
John Coltrane i Julian Edwin "Cannonball" Adderley. Podobnie jak
pozostali byl juz uksztaltowanym artysta w czasie wspolpracy z
Davisem. Mial za soba realizacje plyty "Ju Ju" 1964r., a wczesniej
wspolpraca z Jazz Messengers, Arta Blakey. Ale moim zdaniem W. Shorter
"lwi pazu" pokazal dopiero we wspolpracy z Weather Report. Plyty
"Heavy Weather" i "Black Market" t sam "miodek" jazzowej muzy.
weather report : black market :1978
http://www.youtube.com/watch?v=D7fOetV0ha4

J-23 itede...

PS. bass, nieodzalowany John Francis Anthony "Jaco" Pastorius III

właśnie