właśnie

Data: 2010-03-21 04:15:29
Autor: J-23
właśnie
On 20 Mar, 21:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
kolejny raz przesłuchuję album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
i na ..j może mi skoczyć jakiś palant liczący moje posty.

aha, polecam klasyke, plyte Mailsa Davisa "Kind of Blue"

http://www.youtube.com/watch?v=DEC8nqT6Rrk

Data: 2010-03-21 11:41:26
Autor: apr...
właśnie
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
On 20 Mar, 21:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> kolejny raz przes=B3uchuj=EA album Milesa Davisa z 67 roku "Nefertiti"
> i na ..j mo=BFe mi skoczy=E6 jaki=B6 palant licz=B1cy moje posty.
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

aha, polecam klasyke, plyte Mailsa Davisa "Kind of Blue"

http://www.youtube.com/watch?v=3DDEC8nqT6Rrk
witam jazzfana, wszystko jest obstukane i odsłuchane, dobra muza poszerza horyzonty, np. taka doda znacznie poszerzyła kondonowi.
wróćmy do głównego celu tej grupy, do gównienej polityki uprawianej przez gównianych polityków.

Data: 2010-03-21 04:49:38
Autor: J-23
właśnie
On 21 Mar, 12:41, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

horyzonty, np. taka doda znacznie poszerzyła kondonowi.
wróćmy do głównego celu tej grupy, do gównienej polityki uprawianej przez

No tak, circa 40 lat sluchania jazzu, w moim przypadku! Polityke mam w
glebokim niepowazaniu. Nic mnie nie rusza, i nie rajcuje w tej
kwestii. Podobnie jak tematy poruszane na grupie. Tak sobie czytam,
zeby zobaczyc co narod (nie)mysli.

J-.......

właśnie