wlasnie slyszalem swoja siostrzenice dlaczego bedzie glosowala na PO

Data: 2010-04-23 08:16:48
Autor: DJ MC Donald Musk
wlasnie slyszalem swoja siostrzenice dlaczego bedzie glosowala na PO
- bo PiS jest przeciwnikiem wieszania symboli innych religii w
szkolach
- Bo PO jest za antykoncepcja
- Bo nie ma na kogo glosowac tylko za PO

jakie to zalosne....
to jest elektorat partii bez honoru PO....

Data: 2010-04-23 17:21:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Mlodzi, wyksztalceni i z duzych miast... ech, szkoda slow.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 08:24:28
Autor: DJ MC Donald Musk
wlasnie slyszalem swoja siostrzenice dlaczego bedzie glosowala na PO
On 23 Kwi, 17:21, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:afd0ca5b-68bd-40df-b9c0-07f4efb54a37b23g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

> jakie to zalosne....
> to jest elektorat partii bez honoru PO....

   Mlodzi, wyksztalceni i z duzych miast... ech, szkoda slow.

nawet z bardzo duzych misat. Mieszka na przemian w Tampie na Florydzie
albo u nas w Prusiech....
wlasnie przyjechala....

Data: 2010-04-23 17:26:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Ano... Bo co tu innego mozna powiedziec?

Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 18:29:56
Autor: ColgatesBilly
"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:afd0ca5b-68bd-40df-b9c0-07f4efb54a37b23g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Ja mysle, ze decyduja tu wzgledy estetyczne.
Kobieta wyczuwa... kto ma jaja...
( moze to nie najlepsza sentencja... no bo... Kaczki ;)

Program programem, kampania kampania
ale PiS, JK musza sie zdecydowac na calkowita zmiane swego wizerunku
powrocic do idealow, PROGRAMU, przewartosciowac to i owo  ( AB OVO)
i pozyskac atrakcyjnych ludzi na twarda walke frontowa.
FRONT PRZELOMU NAROWEGO otwarty na wszystkich!
I pozegnac sie z tymi ciotami, ktorymi sie JK, w swej chorej wizji
eliminacji potencjalnych rywali... otoczyl.

A to oczywiscie niemozliwe...

wlasnie slyszalem swoja siostrzenice dlaczego bedzie glosowala na PO