[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...

Data: 2010-10-06 10:48:07
Autor: Olek
On 2010-10-06 09:57, Rafał wrote:
ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

:)

dziwne, że nie przetrzepali tego auta i nie sprawdzili jego pochodzenia... może akurat dres jechał kradzionym? dziwne to...

[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...